نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم

نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم

1397/9/26 سارا سلیمان پور
نظافت منزل رسالت توسط خانم و نظافت منزل خانم جوان دو سرویس نظافتی مهم و پرمخاطب در حوزه نظافت منزل شرق تهران می باشند. شرکت های خدماتی تهران دارای مشتریان زیادی برای سرویس نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم می باشند.

نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم

نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم و نظافت منزل خانم جوان دو سرویس نظافتی مهم و پرمخاطب در حوزه نظافت منزل شرق تهران می باشند. شرکت های خدماتی تهران دارای مشتریان زیادی برای سرویس نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم می باشند. علت این امر این است که خانم ها دارای قابلیت هایی در ارائه خدمات نظافت و انجام امور منزل می باشند که این قابلیت ها عمدتا از نگاه تیزبین مشتری ها دور نمانده و بدین ترتیب، بسیاری از مشتری ها، به هنگام ثبت سفارش از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن شرکت خدماتی نظافتی شرق تهران، درخواست اعزام کارگر نظافت منزل خانم به منازل خود می نمایند. 

نکاتی در خصوص نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم

اگرچه واگذاری نظافت منزل به نیروهای خدماتی خانم دارای محاسن و مزایایی برای مشتری می باشد، اما مشتری می بایست به محدودیت ها و شرایط خاص نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم نیز توجه نموده و با در نظر گرفتن جمیع جهات، اقدام به ثبت سفارش خود بنماید. در ادامه به بررسی برخی محدودیت های نظافتچی منزل خانم می پردازیم. 

عدم واگذاری خدمات نظافتی سنگین به نیروهای نظافتی خانم

به هنگام ثبت سفارش سرویس نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم ، مشتری می بایست به این نکته توجه نماید که کارگر نظافت منزل خانم قادر به انجام کارهای سنگین نبوده و نمی تواند از عهده انجام چنین مسئولیت هایی برآید. بنابراین، مشتری به هنگام ثبت سفارش سرویس نظافتی، می بایست به طور کامل و دقیق به شرح خدمات مورد نیاز خود بپردازد. شرکت خدماتی نظافتی در صورت مشاهده درخواست نظافت دیوار، نظافت سقف، جابجایی اثاثیه سنگین در داخل منزل، شستشو و نظافت شیشه ها و سایر موارد که در زمره خدمات سنگین می باشند، اقدام به اعزام نیروی نظافتی آقا به منزل مشتری خواهد نمود. بنابراین، به هنگام نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم، می بایست به نوع خدمات مورد درخواست مشتری توجه شده و از واگذاری خدمات نظافتی سنگین به نیروهای نظافتی خانم اجتناب شود. 

توجه به محدودیت زمانی کارگر نظافت منزل خانم

مشتریان ساکن منطقه تهرانپارس تهران به هنگام درخواست سرویس نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم از شرکت های خدماتی نظافتی می بایست زمانی را برای حضور کارگر نظافت منزل خانم در منزل خود در نظر بگیرند که نیروی نظافتی خانم دچار معذوریت و مشکل نگردد. عمدتا خانم ها به لحاظ تردد و همچنین حضور در منزل مشتری ها، دارای محدودیت زمانی بوده و مانند نیروهای خدماتی آقا آزادی عمل ندارند. بنابراین، ساکنین مناطق شرقی تهران و به ویژه منطقه تهرانپارس، می بایست این نکته را مد نظر قرار داده و زمانی را برای حضور کارگر نظافت منزل خانم در منزلشان تخصیص دهند که نیروی مزبور دچار مشکل نگردد. همچنین، در صورتی که ارائه خدمات نظافت منزل تهرانپارس به مشتریان به بعد از ساعت 8 شب بینجامد، مشتری موظف به تهیه وسیله ایاب و ذهاب با هزینه خویش برای نیروی نظافتی اعزامی می باشد. 

دستمزد نیروی نظافت منزل خانم

تعرفه و هزینه خدمات نظافت بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود. در کنار عواملی مثل تعداد ساعت های کار و ویژه یا عادی بودن سرویس نظافت، جنسیت نیرو هم در تعیین قیمت نظافت منزل موثر است. دستمزد نظافتچی منزل خانم کمی بیشتر از نظافتچی منزل آقا است. با توجه به شرایط و نیاز خدماتی، هر مشتری می تواند نیروی نظافت منزل آقا یا خانم دریافت کند. نیروی نظافت منزل خانم علاوه بر نظافت منزل در صورت درخواست مشتری می تواند با دریافت مبلغی اضافه، که مقدار آن از قبل مشخص است، در آشپزی هم به مشتری کمک کند. مثلاً در صورت برگزاری مهمانی، مقدمات آن را فراهم کند یا میز غذا را آماده کند.

سفارش نظافت منزل تهرانپارس به صورت آنلاین

برای سفارش آنلاین نظافت منزل در تهران، موج نو سامانه و اپلیکیشن ثبت سفارش خدمات را در اختیار دارد تا مشتریان آسان، سریع و در 24 ساعت شبانه روز خدمات منزل و یا خدمات محل کار را سفارش دهند. با ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن سرویک، امکان استفاده از تخفیف های ویژه و مقایسه امتیاز نیروهای نظافتی فراهم است. مزایای استفاده از خدمات ثبت سفارش آنلاین سبب شده بسیاری از شهروندان ترجیح دهند برای دریافت نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم از سامانه های آنلاین اقدام کنند تا با استفاده از خدمات پشتیبانی، نیرویی مجرب و خدمتی مطمئن و فوری دریافت کنند. خدمات نظافت منزل موج نو به دو شیوه عادی و ویژه (VIP) ارائه می شود. تفاوت خدمات عادی و وی آی پی موج نو در تجربه کاری نیروی اعزامی است. نیروی VIP سابقه بیشتری دارد و به تمام نکات جزئی در نظافت توجه می کند. از مزایای دیگر سفارش آنلاین نظافت منزل تهرانپارس این است که دست کاربران در انتخاب نیروی نظافتی کاملاً باز است. با مقایسه امتیازاتی که سایر مشتریان به نیروهای خدماتی می دهند، می توان مطمئن ترین و بهترین نیروی نظافت را انتخاب کرد. تمام نیروهای نظافت موج نو آموزش دیده و تایید شده هستند و خدمات حرفه ای به شهروندان تهرانی ارائه می دهند.

با موج نو در تماس باشید و برای دریافت خدمات پشتیبانی با شماره های 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید. تیم کارشناسان موج نو آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی ها در ثبت سفارشات هستند.