نظافت منزل شرق تهران

نظافت منزل شرق تهران

1396/12/7 سارا سلیمان پور
نظافت منزل شرق تهران از جمله سرویس های پرمخاطب در حوزه خدمات نظافت و نظافت منزل است. بسیاری از ساکنین مناطق شرقی تهران نظافت منزل یا مجتمع های خود را به شرکت های معتبر در حوزه تامین نیروی نظافتی می سپارند تا از نیروی حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن برخوردار شوند و از نظر اعتماد به سوابق تخصصی و اخلاقی نیرو نیز آسوده خاطر خواهند بود. برای تامین نیروی نظافت منازل، برج ها و مجتمع های مسکونی و تجاری در محدوده شرق تهران با موج نو تماس بگیرید تا نیرو در بازه زمانی دلخواه شما فرستاده شود.

نظافت منزل شرق تهران

نظافت منزل امروزه از امور ضروری است که شهروندان ترجیح می دهند آن را به افراد متخصص در این حوزه بسپارند و در عوض از وقت خود برای فعالیت های دیگر استفاده کنند. شهروندان تهرانی در محدوده شرق نیز به صورت روزافزونی نظافت منزل خود  را به شرکت های دارای سابقه در این حوزه محول می کنند تا از نیروی حرفه ای و قابل اعتماد بهره مند شوند. نظافت منزل شرق تهران از جمله سرویس های پرمخاطب در حوزه خدمات نظافت و نظافت منزل است. بسیاری از ساکنین مناطق شرقی تهران خواهان واگذاری نظافت منزل خود به یک شرکت خدمات نظافتی خوش نام هستند. نظافت منزل شرق تهران شامل خدمات رسانی به این مناطق از شهر تهران می شود: 

نظافت منزل نارمک، نظافت منزل هروی، نظافت منزل ساقدوش، نظافت منزل رسالت، نظافت منزل هنگام، نظافت منزل تهرانپارس، نظافت منزل حکیمیه، نظافت منزل تهران نو، نظافت منزل شمیران نو، نظافت منزل دلاوران، نظافت منزل سراج، نظافت منزل استخر، نظافت منزل امام حسین، نظافت منزل افسریه؛

نظافت منزل مسعودیه، نظافت منزل پیروزی، نظافت منزل دماوند، نظافت منزل هفت حوض، نظافت منزل لویزان، نظافت منزل قاسم آباد، نظافت منزل وحیدیه؛

نظافت منزل حشمتیه، نظافت منزل اصفهانک، نظافت منزل خاک سفید، نظافت منزل سرخه حصار، نظافت منزل شمس آباد، نظافت منزل مجیدیه، نظافت منزل نظام آباد

 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


 

نظافت منزل و مجتمع های شرق تهران شامل چه خدماتی می شود؟

نظافت نمای بیرونی منزل و مجتمع

نظافت منزل شرق تهران شامل نظافت نمای بیرونی منازل و مجتمع های واقع در شرق تهران می شود. همان طور که مطلع هستید، نمای بیرونی ساختمان تاثیر بسزایی در زیبایی آن ساختمان دارد و نظافت آن جلوه ای زیبا به نمای بیرونی آپارتمان ها و مجتمع ها می بخشد. به دلیل آلودگی هوا در شهری مثل تهران، نماهای برج ها و ساختمان های بلند به شدت در معرض  گردوغبار قرار می گیرند که نه تنها برای ایجاد جلوه و درخشش در نمای برج، بلکه به خاطر در امان بودن از مضرات ذرات معلق و آلودگی باید به صورت منظم به نظافت و شست و شوی آن پرداخت. علاوه بر این موارد، نظافت نمای بیرونی ساختمان ها، فرسودگی و استهلاک نما را به مدت قابل توجهی به تعویق می اندازد و در نهایت عمر بنا افزایش می یابد. نظافت نمای برج ها یا مجتمع های بزرگ در شرق تهران با توجه به سطح گسترده آن، به نیروی حرفه ای و مسلط به نماشویی و نظافت در ارتفاع زیاد نیاز دارد. علاوه بر آن نیرو باید به استفاده از تجهیزات مکانیزه ماننده واترجت یا دستگاه شوینده فشار قوی برای نظافت نمای برج ها، مجتمع ها و محیط های کار آشنا باشد. استفاده از نیروی باتجربه و حرفه ای موجب تسریع و تسهیل فرایند نظافت نمای بیرونی ساختمان ها خواهد شد که بهتر است صاحبان برج ها و مجتمع ها  در شرق تهران برای استخدام نیروی نظافتی این نکته را در نظر داشته باشند. کارگر نظافت منزل اعزامی از سوی شرکت خدمات نظافت، قادر به نظافت نمای بیرونی منازل مشتریان هستند. این نیروها به منظور نظافت نمای بیرونی ساختمان ها از تجهیزات و لوازم ویژه ای بهره می برند. 

نظافت پنجره

نظافت مشاعات (راه پله) منازل آپارتمانی و برج ها

از دیگر خدمات نظافت مورد تقاضای ساکنین مناطق شرقی تهران، نظافت مشاعات (راه پله) است. راه پله ها یکی از مهم ترین بخش های آپارتمان ها و برج ها هستند که تمیز بودن آن رفاه و آرامش ساکنین آپارتمان و برج را رقم می زند. علاوه بر نظافت داخل منزل، فضای بیرونی آن مانند مشاعات (راه پله) باید به صورت دوره ای نظافت شود تا از ایجاد آلودگی و یا حشرات موذی جلوگیری شود. نظافت مشاعات (راه پله) عمدتا به درخواست تمامی ساکنین ساختمان صورت می پذیرد و با هماهنگی قبلی با ساکنین آپارتمان روز مشخصی را در ماه برای نظافت مشاعات راه پله اختصاص می دهند. به هنگام ارائه خدمات نظافت منزل شرق تهران، نیروهای خدماتی اعزامی می بایست نظافت مشاعات را نیز مد نظر خود قرار دهند. برج ها و مجتمع های بزرگ در شرق تهران برای برخورداری از نظافت مشاعات (راه پله) بهتر است از نیروی متخصص در این حوزه استفاده کنند که با تسلط به استفاده از تجهیزات صنعتی نظافتی از قبیل جاروبرقی صنعتی یا اسکرابر (زمین شوی) به فرایند نظافت مشاعات تسریع ببخشد. 
شرکت موج نو در حوزه نظافت راه پله و مشاعات آماده ارائه خدمتی باکیفیت به شهروندان ساکن در شرق تهران است. برای دریافت نیرو و خدمات نظافتی منزل و مجتمع های مسکونی و تجاری با شماره 02174402 تماس بگیرید تا کارشناشان ما درخواست شما را ثبت کنند.

نظافت دیوارها

از جمله موارد مهمی که در فرایند نظافت منزل شرق تهران می بایست مورد توجه نیروهای نظافتی قرار گیرد، نظافت دیوارها است. نظافت دیوارها علاوه بر اینکه به پاکیزگی و جلوه زیبای فضای داخلی آپارتمان کمک می کند، از استهلاک دیوارها، به دلیل هجوم گردوغبار و آلودگی، جلوگیری می کند. نیروهای خدماتی اعزامی موج نو دارای دانش و مهارت کافی در خصوص چگونگی به کارگیری شوینده ها و چگونگی نظافت انواع دیوارهای موجود در منازل مسکونی و مجتمع ها در فرایند نظافت منزل هستند. 

دیگر خدمات نظافت در حوزه نظافت منزل و مجتمع های شرق تهران

شستشوی حمام و دستشویی

نظافت منزل توسط خانم شرق تهران شامل شستشوی حمام و دستشویی منازل نیز می شود. به منظور ارائه چنین خدمتی، نیروهای اعزامی می بایست قادر به استفاده از بهترین ماده شوینده و موثرترین روش به منظور برق انداختن و نظافت روشویی، کاسه توالت و کف حمام و دستشویی باشند. سرویس های بهداشتی در محیط های اداری تیز به نظافت منظم نیاز دارند که با به کارگیری نیروی نظافتی به صورت ساعتی و کنترات می توانید این نیاز مهم خدماتی را برآورده کنید.

نظافت آشپزخانه

از دیگر خدماتی که در حوزه نظافت منزل شرق تهران توسط خانم مطرح می شود، نظافت آشپزخانه در منازل مسکونی است. آشپزخانه یکی از پرکاربردترین بخش های منازل مسکونی و محیط های تجاری است که نظافت دوره ای آن برای حفظ سلامت اعضای خانواده و کارکنان محل کار ضروری است. آشپزخانه منازل عمدتا در اثر بخارات حاصل از آشپزی و پخت و پز کثیف و چرب می شود. لکه های روغن و چربی و سایر لکه ها بر روی دیوار آشپزخانه پریده و بدین ترتیب، نظافت دیوارها و سایر سطوح در آشپزخانه ها به ویژه در منازلی که دارای آشپزخانه اوپن می باشند، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. آشپزخانه های محیط های کاری به دلیل بزرگی و وسعت، به نیروی نظافتی حرفه ای نیاز دارد تا با سرعت عمل بالا و توجه به جزییات نظافت، نیاز کسب و کارها را به نظافت منظم محیط آشپزخانه برطرف کند. 
شرکت خدماتی موج نو آماده ارائه انواع خدمات نظافت در سمت شرق تهران به شهروندان عزیز تهرانی می باشد. چهت دریافت تعرفه و قیمت یا جهت رزرو خدمات نظافت هم اکنون با شماره تلفن 02174402 تماس بگیرید تا از تخفیف های ویژه اولین سفارش خدمات نظافت خود از مجموعه موج نو بهره مند شوید.

شرکت خدماتی موج نو همچنین در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان عزیز تهرانی نظافت منزل و نظافت محیط های کاری در نواحی چهارگانه تهران و تمام 22 منطقه را پشتیبانی می کند. اگر از سایر مناطق تهران هستید به هیچ عنوان نگران نباشید و می توانید همچنان از طریق تماس با موج نو، سفارش خود را ثبت کرده و از تخفیفات ویزه اولین سفارش بهره مند شوید.

 

درباره نظافت منزل و مجتمع های شرق تهران


یافتن نیروی تخصصی برای انجام امور خدمات نظافت در شهر تهران کار بسیار سخت و همچنین زمان بری است چراکه نمی توان نیروی مورد اطمینان که کارش را بتواند درست انجام بدهد به راحتی و در مدت زمان کوتاه پیدا کرد. از طرفی کار نظافت یک کار تخصصی می باشد که نیروی مورد نظر می بایست آموزش های لازم برای انجام آن و همچنین صلاحیت لازم برای انجام کار نظافت را داشته باشد تا در زمانی کوتاه، عملکردی مطلوب داشته باشد. مسئله این است که نیروی نظافتی مستقیما با خانه ما در ارتباط است و حتما می بایست از نظر اخلاقی و رفتاری تایید شده باشد. 
بهتر است در مورد چنین زمینه های فعالیتی با شرکت های معتبر فعال در شرق تهران همکاری داشته باشید. به عنوان مثال شرکت موج نو تمامی نیرو های نظافتی فعال خود را از پروتکل ها و فیلترهای چند گانه اخلاقی و رفتاری عبور می دهد و همچنین احراز هویت نیروها را به صورت کامل انجام می دهد. نحوه عملکرد نیروهای نظافتی به صورت منظم ارزیابی می شود تا بهترین خدمت به مشتریان عزیز موج نو ارائه شود. موج نو با برگزاری دوره های آموزشی برای نیرو های خود، به صورت کامل به آن ها در رابطه با نحوه صحیح انجام کار نظافت و امور نظافتی توضیحات مکفی را ارائه می دهد. همین موضوع باعث می شود تا نیروهای شرکت موج نو، کار خود را به صورت حرفه ای انجام بدهند و رضایت همیشگی مشتریان با موج نو همراه باشد.


چگونه می توانیم خدمات نظافت منزل شرق تهران را دریافت کنیم؟


برای دریافت خدمات نظافت منزل شرق تهران در قدم اول می بایست سفارش خودتان را از یکی از روش های زیر ثبت کنید:

1- وب سایت: با ورود به صفحه نظافت منزل می توانید سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید.
2- تماس تلفنی: می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید تا کارشناسان موج نو در اسرع وقت سفارش شما را ثبت کنند.
3- اپلیکیشن سرویک: اپلیکیشن سرویک یک سامانه آنلاین است که توسط تیم برنامه نویسی موج نو در راستای تسهیل ثبت سفارش مشتریان عزیز طراحی شده است. شما عزیزان می توانید با دانلود اپلیکیشن سرویک سفارش خودتان را از این سامانه به ثبت برسانید (همچنین اپلیکیشن سرویک دارای بیش از 70 نوع خدمت در شهر تهران است که می توانید به همه آن ها دسترسی داشته باشید).
 

بعد از ثبت سفارش و تعیین آدرس و زمان حضور نیرو، نیروی شما در زمان مقرر در مکان مورد نظر شما برای انجام خدمات حاضر خواهد شد. در این بین شما می توانید به صورت دائم با کارشناسان موج نو در ارتباط باشید و اگر مشکل یا مسئله ای در حین کار ایجاد شد، نسبت به گزارش آن اقدام کنید. 
.
همچنین شما می توانید نیروی نظافت منزل شرق تهران خودتان را به صورت هفتگی و دوره ای رزرو کنید تا در یک روز مشخص نیروی شما به محل مورد نظرتان بیاید و کارها را انجام دهد.