تعرفه و هزینه خدمات نظافت در موج نو

تعرفه و هزینه خدمات نظافت در موج نو

1400/4/20 رقیه علینقی زاده
در سال های اخیر استفاده از خدمات نظافت منزل و نظافت محل کار با استقبال زیادی رو به رو بوده است. با رشد نیاز به خدمات نظافت، شرکت های خدماتی زیادی برای ارائه خدمات نظافتی به وجود آمدند. هزینه خدمات نظافت با توجه به عوامل متعددی در این شرکت ها تعیین می شود. هزینه و قیمت خدمات نظافت شرکت موج نو در سال 1400 مطابق استانداردها و به صورت شفاف، در ادامه اعلام می شود.

چرا خدمات نظافت پرطرفدار شده است؟

امروزه، خدمات نظافت یکی از پرطرفدارترین خدمات بین مشتریان است. از دیرباز، نظافت در آیین و رسوم ایرانی ها جایگاه ویژه ای داشته است. معمولاً به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه آیین ویژه نظافت منزل و نظافت مشاعات انجام می شده و امروزه هم به صورت مدرن تر و هوشمندانه تری از خدمات نظافت منزل یا محل کار استفاده می شود. احتمالاً می توان این ادعا را کرد که زمان ارزشمندترین کالای مصرفی است و کمتر کسی تمایل دارد آن را در مسیر غیربهینه خرج کند. خدمات نظافت به صورت حرفه ای در سال های اخیر جای خود را بین افراد به خوبی باز کرده است. همه اقشار جامعه در هر محدوده جغرافیایی ترجیح می دهند نیروهای متخصص نظافت، سریع و حرفه ای کار نظافت منزلشان را انجام دهند. آنچه در سفارش خدمات نظافت توجه را به خود جلب می کند، تعرفه و هزینه خدمات نظافت است. 

هزینه خدمات نظافت موج نو چقدر است؟

هریک از خدمات نظافت موج نو تعرفه خاص خود را دارند. نرخ هزینه خدمات نظافت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شوند. ویژگی مشترک خدمات نظافت موج نو این است که هزینه و تعرفه آن ها بر اساس حجم کار محاسبه نمی شود بلکه تعداد ساعت های کار نیرو ملاک اصلی برای مشخص کردن قیمت خدمات نظافت است. البته یک استثنا هم وجود دارد و آن خدمات نظافت کنترات است، که همان طور که از نامش پیداست، قیمت این سرویس با توجه به حجم کار و بر اساس تخمین کارشناس تعیین می شود. 

هزینه خدمات نظافت موج نو در سال 1400

در ادامه به هزینه پایه هریک از خدمات نظافت موج نو می پردازیم. هزینه پایه بر حسب سه ساعت کار نیرو است. به ازای هر ساعت اضافه کار، 30 هزار تومان به هزینه خدمات نظافت افزوده می شود. برای دریافت اطلاعات کامل و دریافت هزینه خدمات برای تعداد ساعت های بیشتر می توانید همین حالا وارد اپلیکیشن سِرویک شوید.


هزینه پایه خدمات نظافت منزل یا نظافت محل کار (برای سه ساعت):

  • هزینه نظافت منزل ویژه یا نظافت محل کار ویژه (VIP) توسط خدمتکار خانم: 190 هزار تومان 
  • هزینه نظافت منزل ویژه یا نظافت محل کار ویژه (VIP) توسط خدمتکار آقا: 175 هزار تومان 
  • هزینه نظافت منزل عادی یا نظافت محل کار عادی توسط خدمتکار خانم: 165 هزار تومان 
  • هزینه نظافت منزل عادی یا نظافت محل کار عادی توسط خدمتکار آقا: 120 هزار تومان 

هزینه پایه خدمات نظافت مشاعات (راه پله) ساختمان فقط توسط خدمتکار آقا (برای سه ساعت):

  • هزینه نظافت مشاعات ساعتی عادی: 120 هزار تومان 
  • هزینه نظافت مشاعات ساعتی ویژه (VIP): 175 هزار تومان 
  • هزینه نظافت مشاعات کنترات: 120 هزار تومان 


یکسان بودن هزینه خدمات نظافت موج نو در سراسر تهران

از ویژگی های دیگر خدمات نظافت منزل، نظافت محل کار و نظافت مشاعات (راه پله) موج نو این است که تعرفه و هزینه خدمات نظافت موج نو در همه مناطق تهران یکسان است. همه ساکنان شهر تهران در مناطق 22 گانه می توانند با نرخ و تعرفه ثابتی، خدمات نظافت منزل و نظافت محل کار موج نو را سفارش دهند و آن را در بالاترین سطح کیفیت دریافت کنند. 
شرکت موج نو در هر چهار محدوده اصلی تهران، نیروی نظافتچی خانم و آقای ماهر تأمین می کند:

نظافتچی خانم و آقا در شمال تهران
نظافتچی خانم و آقا در جنوب تهران
نظافتچی خانم و آقا در شرق تهران
نظافتچی خانم و آقا در غرب تهران

عوامل تعیین کننده هزینه خدمات نظافت موج نو

هزینه خدمات نظافت موج نو به گونه ای تعیین شده تا علاوه بر کیفیت سرویس های نظافت، برای تمام مشتریان به صرفه هم باشد. با توجه به پرکاربرد بودن این دسته از خدمات و نیاز روزافزون به آن، سیاست قیمت منطقی و به صرفه لحاظ شده است. قیمت خدمات نظافت موج نو بر اساس عوامل زیر تعیین می شود:

تعداد ساعت های کار نظافت

عامل اساسی تعیین قیمت خدمات نظافت موج نو تعداد ساعت های کار نیروی نظافتچی است. تعداد ساعت های تعریف شده در اپلیکیشن سرویک شامل، 3 ساعت، 4 ساعت، 6 ساعت و 8 ساعت است که هر کدام هزینه ثابتی دارند. هزینه پایه خدمات نظافت بر اساس 3 ساعت کار محاسبه می شود.  

ویژه (VIP) یا عادی بودن خدمات نظافت موج نو

خدمات وی آی پی یا ویژه موج نو توسط بهترین و ممتازترین نیروهای نظافتی ارائه می شود. هرچند نظافتچی خدمات عادی هم باکیفیت قابل قبول نظافت می کند. اما اگر نظافت ایده آل می خواهید، می توانید خدمات نظافت VIP را سفارش دهید. قیمت خدمات نظافت ویژه یا وی آی پی موج نو با توجه به کیفیت بسیار بالای کار، کمی بیشتر از هزینه خدمات نظافت عادی است. 

نیروی نظافتچی خانم یا نیروی نظافتچی آقا

خدمات نظافت نیروی نظافتچی خانم و آقا در موج نو کمی فرق می کند. با توجه به سختی کار برای خانم ها، نیروی نظافتچی خانم دستمزد بیشتری تعیین می کند. خدماتی مانند خدمات نظافت مشاعات (راه پله) فقط توسط نیروی نظافتچی آقا ارائه می شود. 
 

چه عواملی تاثیری در هزینه نظافت منزل و محل کار ندارد؟

حالا که با عوامل تعیین کننده در محاسبه هزینه خدمات نظافت موج نو آَشنا شدیم، می خواهیم به فاکتورهایی بپردازیم که هیچ تأثیری در تعیین تعرفه و قیمت خدمات نظافت این شرکت ندارد. 

نوع محل نظافت

مسکونی یا اداری بودن: از آنجا که هزینه و قیمت خدمات نظافت بر اساس تعداد ساعت های کار محاسبه می شود، نوع محل نظافت در تعیین قیمت بی تاثیر است. مهم نیست محل موردنظر مشتری، ساختمان مسکونی است یا ساختمان اداری یا تجاری. هرچند نوع خدمات و نحوه ارائه  آن توسط نظافتچی ها متفاوت است اما قیمت نظافت منزل و نظافت محل کار فرقی ندارد. معمولاً هزینه نظافت ساختمان های تجاری یا اداری بزرگ، با توجه به گستردگی کار، به صورت قراردادی و کنترات محاسبه می شود. در صورتی که قیمت خدمات نظافت منزل به صورت ساعتی محاسبه می شود. 

مبله یا تخلیه بودن: اینکه منزل یا محل کار مشتری مبله باشد یا تخلیه فرقی در هزینه نهایی خدمت نظافتی نخواهد داشت. برخی تصور می کنند به دلیل خالی بودن محل از اثاثیه، هزینه منزل یا محل کار تخلیه باید کمتر از منزل یا محل کار مبله باشد. در حالی منزل یا محل کار تخلیه به دلایلی مثل باقی ماندن بقایای خدمات بازسازی، تعمیرات، بنایی، نقاشی و... نیاز به نظافت بیشتری دارد. تمیز کردن کف و دیواری که بقایای مصالح ساختمانی روی آن جا مانده، زمان بر است. همچنین بعد از اثاث کشی، منزل یا محل کار بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرد. همه این ها سبب می شود که مبله یا تخلیه بودن محل نظافت تاثیری در تعیین قیمت خدمات نظافت دریافتی نداشته باشد.  

محدوده محل زندگی یا محل کار مشتری: همان طور که پیش تر اشاره کردیم، فرقی نمی کند مشتری خدمات نظافت موج نو در کدام منطقه از شهر تهران ساکن باشد. همه شهروندان ساکن در سراسر تهران می توانند خدمات نظافت موج نو را با قیمت یکسان ثبت سفارش کنند. 

مزایای خدمات نظافت موج نو چیست؟

موج نو با بیش از 14 سال ارائه خدمات مختلف به شهروندان تهرانی، این افتخار را دارد که با تکیه بر تجارب چندین ساله خود، خدمات مطمئن و باکیفیتی به مشتریان مختلفش عرضه کند. یکی از مزایای اصلی و منحصر به فرد خدمات نظافت موج نو این است که کاملاً بی واسطه است. کار موج نو صرفاً این نیست که نیاز خدماتی مشتری را به نیروی متخصص نظافت ارجاع دهد. بلکه فراتر از ارتباط دادن نیاز مشتری به نیروی ماهر است. با شروع کار نظافتچی در منزل یا محل کار مشتری، تیم پشتیبانی موج نو هم تا پایان کار، در خدمت مشتری خواهد بود. 

تیم نیروهای خدماتی سرویک هم دارای اپلیکیشن مجزا هستند و همه مراحل و فرایندهای نظافت منزل و نظافت محل کار با برنامه و زمان بندی از پیش تعیین شده جلو می رود. رضایت و اطمینان خاطر مشتریان همیشه در اولویت است و در همین راستا، هزینه خدمات نظافت بعد از پایان کار نیرو و در صورت رضایت مشتری پرداخت می شود. اگر مشتری به هر دلیلی از خدمات دریافتی رضایت نداشته باشد، تیم پشتیبانی نیروی جایگزین به او معرفی خواهد کرد. تعهدات مجموعه موج نو به مشتریان تا بعد از پایان ارائه خدمات نظافت هم ادامه دارد تا مشتریان بدون دغدغه از خدمات موج نو استفاده کنند.

شرکت موج نو به دو نوع مشتری شخصی و سازمانی خدمات نظافت ارائه می کند. اگر منزل مسکونی دارید، یا سازمان و شرکت تجاری یا اداری را اداره می کنید، برای نظافت محل، نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم زبده برای شما در نظر گرفته و فرستاده می شوند. موج نو تا کنون به ده ها شرکت و سازمان بزرگ و کوچک سرویس های خدماتی با هزینه به صرفه ارائه کرده است. همه نیروهای نظافت موج نو آموزش دیده هستند و گواهی های لازم را دریافت کرده اند. سوابق همه نیروهای نظافت با دقت بررسی می شود تا هیچ خللی در ارائه خدمت مطمئن و فوری پیش نیاید. 

چگونه خدمات نظافت منزل و نظافت محل کار موج نو را دریافت کنیم؟

موج نو بعد از یک دهه خدمت مستمر در حوزه های مختلف خدماتی، بستری هوشمند طراحی و رونمایی کرد تا مشتریان سریع تر، راحت تر و بهینه تر خدمات موردنیاز خود را سفارش داده و دریافت کنند. اپلیکیشن سرویک با هدف دسترسی آسان مشریان به خدمات و توسعه خدمات موج نو عرضه شد. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده تا مسیر دریافت خدمات نظافت برای مشتری به حداقل ممکن برسد. با نصب اپلیکیشن سرویک می توانید هر یک از 66 خدمتی که در سرویک می بینید، سفارش دهید تا نیروی متخصص همان کار فوراً به محل موردنظر شما فرستاده شود. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شیوه ارائه خدمات، اطلاع از هزینه خدمات نظافت و همچنین دریافت مشاوره رایگان با شماره 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید.