نظافت کنترات مجتمع های تجاری

نظافت کنترات مجتمع های تجاری

1399/9/18 رقیه علینقی زاده
نظافت کنترات مجتمع های تجاری یکی از خدمات ویژه ای است که شرکت های معتبری نظیر موج نو به مجتمع های تجاری در تهران ارائه می دهند. این خدمات توسط تیمی حرفه ای و هماهنگ و با استفاده از جدیدترین متدها و تجهیزات نظافتی انجام می شود.

نظافت کنترات مجتمع های تجاری

نظافت مجتمع های تجاری معمولاً نظافتی در مقیاس بزرگ محسوب می شود. مجتمع تجاری اگر تمیز باشد و به موقع نظافت شود، به بازتاب ارزش های آن مجتمع کمک شایانی می کند. ظاهر شرکت یا مجتمع های تجاری منعکس کننده هویت آن است و در رونق آن نقش بسزایی دارد. به همین دلیل صاحبان مجتمع های تجاری توجه وافری به این نکته می کنند تا در ذهن مشتریان، سرمایه گذاران، سهامداران و کارکنان نگرش مثبتی ایجاد کنند. استفاده از خدمات نظافت به صورت دوره ای آن ها را در دستیابی هرچه سریع تر این به هدف یاری خواهد کرد. از طرفی نظافت محل کار و محیط های تجاری در افزایش بهره وری و رضایت شغلی کارکنان آن نیز اثربخش است. 

نظافت مجتمع های مسکونی و تجاری چه تفاوت هایی دارد؟

به طور کلی نظافت مجتمع های تجاری و محیط های کاری با نظافت فضاهایی در مقیاس کوچک تر، مانند نظافت منازل و آپارتمان های مسکونی بسیار متفاوت است. بنابراین مجتمع های تجاری به خدمات نظافتی کلان نیاز دارند. در ادامه به رویکرد حرفه ای نیروهای نظافت مجتمع های تجاری و تفاوت های نظافت مجتمع های مسکونی و تجاری می پردازیم.
موارد متعددی هستند که نظافت محیط های تجاری را از منازل و مجتمع های مسکونی متمایز می کند. با توجه به نوع فعالیت مجتمع تجاری، نیازمندی های نظافت آن هم متنوع است. برخی از فعالیت ها مانند جارو کردن و تمیز کردن پنجره ها مشترک است. نظافت مجتمع های مسکونی معمولاً در طول روز انجام می شود اما مجتمع های تجاری، به دلیل تداوم فعالیت های شغلی، در ساعات غیرکاری تمیز و نظافت می شوند. همچنین نظافت محیط های تجاری بر خلاف منازل و مسکونی به تجهیزات و ابزارهای مخصوص نظافت نیاز دارد تا طی زمانی کوتاه و به صورت بهینه کار نظافت به پایان برسد. 
مجتمع های تجاری دارای بخش های متعددی از جمله رستوران ها، باشگاه ورزشی، استخر، سالن سمینار، سالن سینما و... هستند. هر یک از این بخش ها به متدهای نظافتی ویژه ای نیاز دارد. به کار گیری تیم نظافتی کاملاً هماهنگ با برنامه مشخص برای نظافت کنترات مجتمع های تجاری بسیار ضرورت دارد تا بدون اینکه اختلالی در روند فعالیت های مجتمع تجاری ایجاد شود، کار نظافت آن به صورت مطلوبی به پایان برسد. 

به کارگیری رویکردی سیستمی در نظافت مجتمع های تجاری

برای نظافت کنترات مجتمع های تجاری، تیمی از نیروهای حرفه ای به روشی سیستمی کار نظافت را بر عهده می گیرند. شرکت موج نو نیروهای نظافتی خود را برای نظافت کنترات مجتمع های تجاری آموزش می دهد تا خدمتی موثر و بهینه ارائه دهند.  

نظافت از چپ به راست و از بالا به پایین

رویکرد نظافتی چپ به راست و بالا به پایین فرایند نظافت کامل و درجه یک را تضمین می کند. محیط های وسیع در مجتمع ها معمولاً در جهت عقربه های ساعت یا برخلاف جهت عقربه های ساعت نظافت می شوند. به طوری که، نه تنها طی زمانی کوتاه کار نظافت به انجام برسد، بلکه اطمینان کامل حاصل می شود که همه نقاط نظافت شده است. 

استفاده از تجهیزات ویژه 

برای نظافت فضاهای بزرگ تجاری، باید از تجهیزات و ابزارهای مخصوص نظافت استفاده شود تا کار نظافت در زمانی کوتاه به اتمام برسد. تجهیزاتی مانند جاروبرقی صنعتی، زمین شوی برقی، بخارشوی، موکت شوی، پولیشر و... به روند نظافت سرعت می بخشد. 

به کار بردن مواد شوینده مناسب و بی خطر

مواد شوینده زیادی در فروشگاه ها وجود دارد که برخی از آن ها برای سلامت افراد مناسب نیستند. نیروهای حرفه ای نظافت به دستورالعمل های درج شده رو مواد شست و شو توجه کرده و به خوبی می دانند چه مواد شوینده ای را مجاز هستند با هم ترکیب کنند. از طرفی به اینکه از چه مقدار مواد شوینده برای نظافت بخش خاصی از مجتمع  استفاده کنند، نیز تسلط کامل دارند. 

نحوه گردگیری

نیروی مجرب در نظافت محل کار و مراکز تجاری ترفندهای زیادی را در چنته دارد تا خدمتی در بالاترین سطح کیفیت به مشتری ارائه دهد. در گردگیری بخش های مختلف قبل از اسپری کردن روی سطوح، با پارچه خشک گردوغبار را پاک می کنند تا کار نظافت بهینه و موثر باشد. به هر حال، در فضاهای تجاری تمیز و بدون لکه بودن در، دیوار و پنجره ها اهمیت زیادی دارد. زیرا همان طور که اشاره شد، ظاهر فضاهای تجاری و محیط های کاری اولین چیزی است که در نظر مشتریان آن تاثیر می گذارد. 

تمیز کردن رسوبات

رسوبات معدنی در واقع کثیف نیستند، به شدت ظاهر سرویس های بهداشتی را در محل کار تحت تأثیر قرار می دهند. با یک پاک کننده معمولی نمی توان این رسوبات را از بین برد. متخصصان نظافت در موج نو دارای تجربه و تخصص لازم هستند تا محیط کاری یا مجتمع تجاری شما را بیش از پیش تمیز و بهداشتی کنند. تیم خدمات نظافتی موج نو برای ارائه خدمت باکیفیت و مطمئن به همه مراکز تجاری و شرکت ها در تهران آمادگی کامل دارد. 

خدمات موج نو برای نظافت کنترات مجتمع های تجاری چه مزایایی دارد؟

موج نو در غالب های مختلف، خدمات نظافت کنتراتی را به مشتریان ارائه می دهد و به تامین نیروی انسانی مجرب در حوزه نظافت برج ها و مجتمع های بزرگ می پردازد. معمولاً نظافت کنترات مجتمع های تجاری به صورت پکیج های مختلف عرضه می شود. بر اساس نوع فعالیت مجتمع و با تصمیم مستقیم مشتریان، نظافت به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا شش ماهه انجام می شود. نظافت کنترات همان طور که از نامش پیداست، با نظر کارشناس مشخص می شود که چه تعداد نیرو طی چه مدت زمانی کار نظافت را به اتمام می رسانند. در شرکت موج نو کارشناس مجربی به محل اعزام می شود و تا با در نظر گرفتن متراژ و بخش های مختلف مجتمع تجاری، تعداد نیروی موردنیاز برآورد شده و بازه زمانی نظافت نیز مشخص شود. سپس با مشتری قراردادی تنظیم می شود و بر اساس آن خدمات موردنظر در بازه زمانی معین ارائه می شود. 


نیروهای نظافت موج نو برای تمیز کردن مجتمع های تجاری آموزش های لازم و حرفه ای را دریافت کرده و به استفاده از تجهیزات نظافتی مسلط هستند. همچنین از نظر مهارت های کاری و ضوابط اخلاقی از سوی منابع انسانی تایید شده اند. عملکرد نیروها حین و بعد از ارائه خدمات رصد می شود تا در صورت لزوم اقدامات فوری برای تضمین سطح کیفی خدمات صورت گیرد. همچنین تمامی نیروها در موج نو تحت بیمه سلامت و حوادث قرار دارند تا هیچ مسئولیتی از این بابت متوجه مشتریان نباشد. 


اگر برای مجتمع تجاری به دنبال خدمات نظافت کنترات و تیم نظافت حرفه ای و هماهنگ هستید، با 02174402 تماس بگیرید. با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما و عقد قرارداد با موج نو، خدمات نظافت کنترات مطمئن، حرفه ای و مقرون به صرفه دریافت کنید.