سفارش آنلاین نظافت منزل در تهران

سفارش آنلاین نظافت منزل در تهران

1400/5/21 رقیه علینقی زاده
مزایای سفارش آنلاین نظافت منزل سبب شده که امروزه افراد از طریق سامانه های آنلاین ارائه خدمات، نظافت منزل را رزرو و ثبت سفارش کنند. شرکت موج نو در بستر سامانه آنلاین سِرویک، خدمات نظافت فوری و مطمئن توسط نیروهای تاییدشده و آموزش دیده ارائه می کند.

چرا مردم سفارش آنلاین نظافت منزل را ترجیح می دهند؟

با تغییر شتابان سبک زندگی، چیزی که بیشتر از گذشته پررنگ شده است، ثبت سفارش آنلاین است. با تحولی که در شرایط زندگی رخ داده است. افراد ترجیح می دهند روش هوشندانه تری برای خرید کالا یا خدمات انتخاب کنند. به جای آنکه وقت و انرژی خود را در ترافیک و فضای شلوغ و پراسترس صرف کنند، تمایل دارند در فضای آرام خانه و به صورت کاملاً آنلاین هر چیزی را که لازم دارند سفارش دهند و آن را فوراً در منزل خود دریافت کنند. 
علاوه بر سفارش آنلاین کالا، در چند سال اخیر سفارش آنلاین خدمات هم جای خود را بین عموم باز کرده و با شکل گیری شرکت های ارائه دهنده خدمات و ثبت سفارش آنلاین، دیگر لازم نیست افراد دغدغه ای برای استفاده از خدمات مطمئن و به صرفه داشته باشند. سفارش آنلاین نظافت منزل یکی از سفارش های ثبت شده پرطرفدار بین شهروندان است که در ادامه به نحوه درخواست و دریافت سفارش نظافت منزل از طریق مراجع معتبر می پردازیم. 

7 دلیل برای سفارش آنلاین نظافت منزل

وقتی از سفارش آنلاین سخن می گوییم، تصور اولیه ما این است که با ثبت سفارش به صورت آنلاین، کالایی دریافت کنیم. ولی همیشه قرار نیست چیزی ملموس و مشهود سفارش دهیم. بی شک، جنس خدمات با کالا متفاوت است اما مزیت سفارش آنلاین برای هر دو فراهم است. در ادامه به 7 دلیلی که سفارش آنلاین نظافت منزل را منطقی تر می داند، اشاره می کنیم.

در وقت خود صرفه جویی می کنید

وقتی می خواهید منزل خود را با استخدام کارگر نظافت منزل حرفه ای نظافت کنید، به جای آنکه خودتان دنبال نظافتچی منزل مطمئن بگردید، یک راه بهتر وجود دارد که صفر تا صد کار را به شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت واگذار کنید؛ شرکت ها و مراجع معتبری که نیروی نظافتی تاییدشده و قابل اعتماد در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. این شرکت ها امکان ثبت سفارش آنلاین را در بستر اپلیکیشن و سامانه آنلاین ثبت سفارش فراهم کرده اند تا بدون اینکه مجبور به انجام کار اضای شوید، نظافت منزل را به صورت کاملاً آنلاین در تاریخی که می خواهید، رزرو کنید.

احتمال کنسلی نظافت منزل کم می شود

وقتی از امکان سفارش آنلاین نظافت منزل استفاده می کنید، احتمال آنکه سفارش شما کنسل شود بسیار کم است. دیگر هیج تاخیری در دریافت سفارش جایز نیست چون نیروی خدمات نظافتی متعهد می شود که سر ساعت مقرر به منزل شما اعزام شود. اما اگر بخواهید خودتان با نیروی نظافتچی منزل تماس بگیرید و با او هماهنگ شوید، باید احتمال مسائل غیرقابل پیش بینی را هم بدهید. مثلاً ممکن است به هر دلیلی نیروی نظافت نتواند سر وقت در محل حاضر شود. ولی اگر از سامانه های ثبت سفارش نظافت منزل استفاده کنید، احتمال بروز این ناهماهنگی ها به حداقل می رسد و برنامه های شما هم مختل نمی شود چون اگر نیرو نتواند برای ارائه سرویس به موقع برسد، تیم پشتیبانی نیرویی جایگزین را فوراً به منزل شما می فرستد. 

رزرو بدون دردسر  و 7/24

سفارش آنلاین نظافت منزل در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز برایتان فراهم است. می توانید از مدت ها قبل سفارش موردنظر خود را در سامانه های آنلاین رزرو خدمات، ثبت کنید. دیگر لازم نیست منتظر جواب تماس های تلفنی خود و هماهنگی با نیروی نظافت باشید. شما با چند قدم ساده سفارش نظافت منزل را در هر تاریخ و ساعتی که تمایل دارید، رزرو می کنید. 

دستتان در انتخاب نیروی نظافت منزل بازتر است

از مزایای سفارش آنلاین نظافت منزل این است که می توانید امتیاز و مهارت نیروها را در سامانه آنلاین باهم مقایسه کنید و ممتازترین و ماهرترین نیروی خدمات نظافت را انتخاب کنید و خدمات او را سفارش دهید. هر مشتری با امتیازدهی به خدمات ارائه شده توسط نیروی نظافت، می تواند راهنمای خوبی برای سایر مشتریان باشد. 

نیازی به پرداخت هزینه های مازاد نیست

اگر مثل روش های منسوخ، بخواهید خودتان با نیروی نظافتچی هماهنگ کنید، با یکی از دغدغه های مرسوم مثل پرداخت هزینه های مازاد یا اضافی رو به رو می شود. چون همه چیز طبق پیش بینی ها جلو نمی رود و اگر نیرو تقاضای هزینه اضافی کند، مرجعی وجود ندارد که شکایت خود را گزارش کنید. با سفارش نظافت منزل از اپلیکیشن ها و مراجع معتبر دیگر خبری از کشمش ها با نیرو بر سر هزینه و ساعت کار نخواهد بود. همچنین مطمئن خواهید بود که هزینه پرداختی شما همان مبلغی است که در سفارش آنلاین شما ثبت شده است. تعرفه و هزینه خدمات نظافت در مراجع معتبر ثبت سفارش طبق تعرفه ها و مطابق تعداد ساعت های کار نظافتچی خواهد بود. 

سرویس پشتیبانی بعد از دریافت خدمات 

با سفارش آنلاین نظافت منزل، خیالتان از بابت خدمات دریافتی آسوده است چون اگر ذره ای از خدمات دریافتی رضایت نداشته باشید، سرویس ارائه دهنده خدمات برای جلب رضایت شما اقدامات لازم را انجام خواهد داد. به عنوان مثال در صورت نارضایتی از عملکرد نیرو، به سرعت نیرویی ماهر جایگزین خواهد شد. همچنین بعد از پایان کار، تیم پشتیبانی با مشتری تماس می گیرد و رضایت مشتری را ارزیابی می کند. هر پیشنهاد و انتقادی که داشته باشید، آن را با کارشناسان مرکز تماس در شرکت ارائه دهنده خدمات در میان می گذارید تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود. 

دریافت تخفیف های ویژه

یکی دیگر از مواردی که می تواند دلیل خوبی برای سفارش آنلاین نظافت منزل باشد این است که معمولاً سامانه ها و اپلیکیشن های ارائه خدمات منزل تلاش می کنند برای بالا بردن رضایت مشتریان خود، تخفیف و یا جایزه های ویژه در نظر بگیرند. تخفیف ویژه برای ثبت اولین سفارش آنلاین و سایر تخفیف ها باعث می شود مشتری از خدمات باکیفیت و در عین حال به صرفه ای برخوردار شود. 

سفارش آنلاین نظافت منزل از موج نو؛ سریع و مطمئن

اگر برای نظافت منزل، نظافت محل کار یا نظافت مشاعات ساختمان به دنبال نیروی قابل اعتماد و آموزش دیده هستید، موج نو افتخار دارد انتخاب شما باشد. برای ثبت سفارش نظافت منزل موج نو فقط باید مراحل زیر را دنبال کنید.

نصب اپلیکیشن سرویک
شرکت موج نو بیش از 14 سال افتخار ارائه خدمات متنوع، از جمله خدمات نظافت، به شهروندان تهرانی را دارد. موج نو برای آنکه سرویس های باکیفیت و نظافت منزل فوری به مشتریان ارائه کند، اپلیکیشن سِرویک را راه اندازی کرد. سرویک سامانه آنلاین سفارش خدمات منزل و محل کار است. 

انتخاب خدمات منزل
خدمات منزل موج نو تنوع زیادی دارد که با توجه به نیاز خود یکی یا چند خدمت را در سامانه سرویک سفارش می دهید. خدمات نظافت منزل موج نو به دو شیوه عادی و وی آی پی (VIP) ارائه می شود. نظافت ویژه یا وی آی را نیروهای باسابقه تری انجام می دهند.  

ثبت جزئیات خدمت موردنظر
برای آنکه خدمتی متناسب با خواسته مشتری ارائه شود، مشتری می تواند جزئیات خدمت را در اپلیکیشن مشخص کند. به عنوان مثال اینکه نیروی نظافت آقا می خواهید یا نیروی نظافت خانم. همچنین در فرایند سفارش آنلاین نظافت منزل می توانید با ثبت متراژ منزل، مشخص کردن مبله یا تخلیه بودن منزل، تعداد ساعت کار، اضافه کردن موارد اضافی مانند نظافت سقف، فرش و... به صرفه ترین و بهترین خدمات منزل را دریافت کنید. 

دریافت سفارش در محل
با ثبت سفارش آنلاین نظافت منزل، در همان ساعت و تاریخی که ثبت کرده اید، نیروی نظافتی موردنظرتان به محل اعزام می شود و پس از پایان کار نیرو، این شمایید که با بررسی جزئیات خدمت دریافتی و در صورت رضایت، پایان کار نیرو را در اپلیکیشن گزارش می دهید. 

برای تماس با تیم کارشناسان واحد پشتیبانی و ثبت سفارش تلفنی، می توانید با شماره های 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید. کارشناسان موج نو آماده پاسخگویی و ثبت سفارشات شما هستند.