نظافت منزل تهرانپارس

نظافت منزل تهرانپارس

1397/9/22 سارا سلیمان پور
نظافت منزل تهرانپارس و اعزام کارگر نظافت منزل به منظور ارائه سرویس نظافت منزل شرق تهران به مشتریان ، از جمله خدمات نظافتی شرکت های خدماتی نظافتی به مشتریان می باشد. شرکت های خدماتی به منظور موفقیت در رقابت سایر رقبای خود، می بایست در نحوه سرویس دهی به مشتریان خود نوآوری به خرج داده و موارد متعددی را در این فرایند در نظر بگیرند.

نظافت منزل تهرانپارس

امروزه در بین شهروندان، سفارش نظافت منزل به صورت غیر حضوری و یا دریافت خدمات نظافت از طریق شرکت های ارائه کننده خدمات، بسیار رایج شده است. هر جای تهران که باشید، فرقی نمی کند. می توانید به آسانی و در زمانی کوتاه، خدمت موردنظر خود را ثبت سفارش کنید و تعدادی که نیاز دارید نیروی نظافت منزل آقا یا خانم در سفارش خود ثبت کنید. نظافت منزل تهرانپارس و اعزام کارگر نظافت منزل به منظور ارائه سرویس نظافت منزل شرق تهران به مشتریان، از جمله خدمات نظافتی شرکت های خدماتی نظافتی به مشتریان می باشد. شرکت های خدماتی به منظور موفقیت در رقابت سایر رقبای خود، می بایست در نحوه سرویس دهی به مشتریان خود نوآوری به خرج داده و موارد متعددی را در این فرایند در نظر بگیرند. برخی مزایای شرکت خدماتی موج نو نسبت به سایر شرکت های خدماتی نظافتی به شرح زیر می باشد: 

سرویس نظافت منزل تهرانپارس در شرکت خدماتی موج نو چه مزایایی برای مشتریان دارد؟

امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین

ثبت سفارش آسان و مطمئن یکی از مزایای سفارش آنلاین خدمات است. از جمله امکاناتی که شرکت خدماتی موج نو به منظور ارائه خدمات نظافت منزل رسالت برای مشتریان خود در نظر گرفته است، بهره مندی از سایتی مجهز و کاربرپسند می باشد. در سایت سِرویک، سرویس های این شرکت خدماتی به خوبی و به طور کاملاً مبسوط به مشتریان معرفی شده است. با انتخاب هر خدمتی که لازم دارید، اطلاعات متناسب با آن را دریافت می کنید. برای خدمات ساعتی به صورت شفاف هزینه ها و تعرفه های خدمات در وبسایت یا اپلیکیشن سِرویک ذکر شده تا با اطمینان و به صرفه ثبت سفارش کنید. همچنین، مشتریان این امکان را دارند که به ثبت سفارش سرویس نظافت منزل تهرانپارس مورد نظر خود به صورت آنلاین بپردازند. مشتریان می توانند در خصوص جنسیت نیروی کار، تعداد ساعات حضور کارگر نظافت منزل در منازل خود، موارد نظافتی مورد نظر، روز و ساعت مراجعه نیروی نظافتی و سایر موارد، حق انتخاب داشته و تمامی این موارد را به هنگام ثبت درخواست، معین کنند. در کمتر از یک دقیقه می تواند از طریق اپلیکیشن سِِرویک خدمت نظافت منزل یا سایر خدمات را به صورت کاملاً آنلاین رزرو کنید. 


بیشتر بخوانید: با سفارش نظافت منزل، زمان را پس انداز کنید
 

نظافتچی قابل اعتماد و متعهد

سرویس دهی به مشتریان در شرکت خدماتی موج نو که قادر به ارائه خدمات نظافت منزل تهرانپارس نیز به مشتریان خود می باشد، توسط نیروهای نظافتی قابل اطمینان و پایبند به اصول اخلاقی صورت می پذیرد. این نیروها عمدتا طی چندین مرحله گزینش شده و پس از اخذ گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی عدم اعتیاد و همچنین مدارک هویتی از این افراد، شرکت خدماتی موج نو مجوز کار به این نیروها را صادر خواهد نمود. با این وجود، شرکت موج نو به مشتریان خود تاکید می نماید که معرفی نامه شرکت و مدارک هویتی نیروی اعزامی را به هنگام ورود به منزل خود، کنترل نموده و سپس این نیروها به منزل راه بدهند. نیروهای نظافتی در ابتدا برای نظافت مشاعات و فضای عمومی اعزام می شود تا بعد از آنکه از هر نظر تایید صلاحیت شد، به منزل مشتریان برای نظافت اعزام شود. 

انتخاب نظافتچی خانم یا آقا 

برای دریافت نظافت منزل تهرانپارس توسط خانم می توانید فقط نظافتچی خانم به هر تعداد که می خواهید انتخاب کنید. همچنین اگر کارهای نظافت منزل سنگین است و نیاز به نظافت سقف، دیوار یا پنجره های بزرگ است، توصیه می کنیم برای دریافت خدمات به صرفه نظافتچی آقا سفارش دهید. چون انجام این امور برای خانم ها شامل سختی کار می شود و هزینه بیشتری برای نظافتچی خانم در بر دارد. نظافتچی آقا هم به اندازه نیروی خانم در انجام کار دقت به خرج می دهد و با توجه به نیاز خود و شرایطی که دارید، دستتان در انتخاب نیرو و تعداد آن باز است. 

هزینه ها و قیمت نظافت منزل؛ شفاف و واقعی

هزینه های شفاف و تعرفه های واقعی خدمات نظافت منزل یکی از حقوق مسلم مشتریان است. قیمت نظافت منزل موج نو به صورت ساعتی محاسبه می شوند. یک نرخ هزینه پایه وجود دارد و به ازای هر ساعت اضافه تر کارِ نیروی نظافتی، مبلغی به هزینه پایه اضافه می شود. نرخ تعرفه ها و هزینه های نظافت منزل بر اساس هزینه ها تعیین می شود. در نهایت تعرفه ها و قیمت نظافت منزل موج نو کاملاً شفاف و به صرفه خواهد بود تا مشتریان بدون دغدغه این سرویس را دریافت کنند. نظافت منزل موج نو از سه ساعت شروع می شود. با توجه به حجم کار و میزان آلودگی می توانید تعداد ساعت دلخواه را ثبت کنید. اگر کار نیروی نظافت به اضافه کاری کشید، هزینه اضافه کاری هم از قبل مشخص است. بنابراین اصلاً نیازی نیست مشتری هزینه های پیش بینی نشده برای نظافت منزل پرداخت کند. قبل از ثبت سفارش، اطلاعات و جزئیات مربوط به هر خدمت را در اپلیکیشن سِرویک مطالعه کنید و هر سؤالی داشتید با تیم پشتیبانی موج نو تماس بگیرید. 
 

شماره های 02174402 و 02178402000 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز هستند. 
 

پشتیبانی از خدمات ارائه شده به مشتریان

از دیگر مواردی که در فرایند نظافت منزل تهرانپارس می بایست مورد توجه صاحبان شرکت های خدماتی نظافتی قرار گیرد، پشتیبانی نمودن از خدمات نظافتی ارائه شده به مشتریان می باشد. شرکت می بایست در صورت عدم رضایت مشتری از خدمات ارائه شده، در جهت جلب رضایت مشتری گام برداشته و از طریق تجدید سرویس نظافتی و یا عودت بخشی از هزینه، سعی در جلب رضایت مشتریان خود نماید. همچنین، نیروهای فعال در بخش پشتیبانی شرکت پس از هر بار ارائه سرویس نظافت منزل تهرانپارس به مشتریان خود که ساکن در منطقه رسالت تهران می باشند، می بایست با مشتری تماس گرفته و میزان رضایتمندی مشتری در خصوص سرویس ارائه شده را ارزیابی نمایند. 

چرا نظافت منزل تهرانپارس را از موج نو سفارش دهیم؟

موج نو با 14 سال سابقه فعالیت در زمینه ارائه خدمات منزل و محل کار به شهروندان، در این حوزه یکی از پیشروان است. در بین شرکت های خدماتی نظافتی شرق تهران، شرکت موج نو نه تنها حوزه فعالیت خود را با راه اندازی اپلیکیشن سِرویک گسترده تر کرده، بلکه به تمام شهروندان در همه مناطق شهر خدمات فوری، به صرفه و مطمئن ارائه می کند. اگر برای نظافت منزل تهرانپارس، موج نو انتخاب شماست، خیالتان از لحظه ثبت سفارش تا بعد از دریافت خدمت نظافت راحت است. موج نو فقط رابط بین نیاز مشتری و نیروی خدماتی نیست. بلکه از ابتدا تا پایان ارائه خدمت، همراه مشتری است. پس از دریافت خدمت توسط مشتری هم تعهدات موج نو پابرجاست، با نظرسنجی از مشتری و ارزیابی عملکرد نیروی نظافت تلاش می شود رضایت مشتریان به صورت صد در صدی جلب شود. ارائه خدمت به موقع و فوری، جایگزین کردن سریع نیرو در مواقع خاص و... برای احترام به حقوق مشتریان همیشه در اولویت است. 

برای دریافت نظافت منزل فوری در تهرانپارس می توانید با شماره های 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید و با راهنمایی تیم کارشناسان مرکز تماس موج نو سفارش خود را نهایی کنید.