کارگر خدماتی

کارگر خدماتی

1397/11/22 سارا سلیمان پور
کارگر خدماتی می بایست دارای ویژگی ها و قابلیت هایی باشد که شرکت خدماتی بتواند با خیالی آسوده وی را به منظور ارائه خدمات، به منازل مشتریان خود اعزام نماید. کارگر خدماتی اعزامی از سوی شرکت خدماتی نظافتی

کارگر خدماتی

کارگر خدماتی می بایست دارای ویژگی ها و قابلیت هایی باشد که شرکت خدماتی بتواند با خیالی آسوده وی را به منظور ارائه خدمات، به منازل مشتریان خود اعزام نماید. کارگر خدماتی اعزامی از سوی شرکت خدماتی نظافتی، علاوه بر دانش و مهارت در حوزه کاری و تخصصی خود، می بایست فردی قابل اعتماد و متعهد نیز باشد تا مشتری بتواند وی را به عنوان عضوی از اعضای خانواده اش، به حریم خصوصی زندگی خود راه داده و هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای در خصوص آسیب رسیدن به خانواده و یا اموال خود نداشته باشد.   


ثبت سفارش از طریق وبسایت


کارگر خدماتی می بایست چه ویژگی ها و قابلیت هایی داشته باشد؟

مسلط به کاربرد هر یک از شوینده ها

کارگر خدماتی در وهله نخست می بایست با انواع شوینده های موجود در بازار آشنا شده و کاربرد هر یک از آنها را فرا بگیرد. تسلط بر چگونگی از بین بردن هر یک از انواع لکه ها، از ملزومات حرفه ای کارگر خدماتی می باشد. از بین بردن لکه روغن، شکلات، آبمیوه و.. از روی لباس ها، پرده های منزل، دیوارها، مبلمان و موکت، از جمله مسئولیت های کارگر منزل می باشد. به همین دلیل، تسلط بر کاربرد انواع شوینده ها و سفیدکننده ها از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. 

شوینده ها

منضبط و متعهد

شرکت خدمات نظافت می بایست پرسنل خود را در خصوص رعایت نظم حین انجام کار کاملا توجیه نماید. این رعایت نظم، شامل رعایت نظم در رفتن در زمان مقرر به منزل مشتری، رعایت نظم در ترتیب انجام امور در منزل و یا محل کار مشتری، رعایت نظم در انجام امور نظافتی و به انجام رساندن وظایف محوله، رعایت نظم در پوشش و ظاهر، رعایت نظم در خروج از منزل مشتری و بسیاری ابعاد دیگر که همه و همه در نظر مشتری  

قادر به استفاده از اپلیکیشن شرکت نظافتی

امروزه بسیاری از کسب و کارها مبتنی بر تکنولوژی بوده و به دلیل درهم آمیختگی تکنولوژی با زندگی روزمره مردم، آشنایی با آن اجتناب ناپذیر می باشد. ارائه خدمات نظافت منزل توسط کارگر خدماتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از شرکت های فعال در حوزه خدمات نظافت، از جمله شرکت خدماتی موج نو، از بستر تکنولوژی به سرویس دهی به مشتریان خود می پردازند. مشتریان این شرکت از طریق اپلیکیشن سرویک (لینک دانلود اپلیکیشن سرویک) به ثبت سفارش مورد نظر خود می پردازند. این شرکت همچنین، به پرسنل نظافتی خود نیز آموزش های لازم در خصوص چگونگی کار با اپلیکیشن مزبور را داده است تا بتوانند به خوبی از عهده سرویس دهی و خدمات رسانی به مشتریان برآیند.