نظافتچی منزل

نظافتچی منزل

1397/8/17 سارا سلیمان پور
نظافتچی منزل مجرب و کارآزموده می تواند نقش مهمی در زیباسازی و نظافت منزل مشتریان ایفا نماید. ارائه خدمات نظافت از سوی شرکت خدماتی می تواند توسط نظافتچی منزل خانم و نظافتچی منزل آقا صورت پذیرد.

نظافتچی منزل

دریافت خدمات باکیفیت و مطلوب و به کار گیری نظافتچی مجرب لازم و ملزوم یکدیگرند. اگر از متخصصان حرفه ای برای نظافت منزل استفاده کنید، مطمئن خواهید بود که خدمات ایده آلی دریافت می کنید. نظافتچی منزل مجرب و کارآزموده می تواند نقش مهمی در زیباسازی و نظافت منزل مشتریان ایفا نماید. ارائه خدمات نظافت از سوی شرکت خدماتی می تواند توسط نظافتچی منزل خانم و نظافتچی منزل آقا صورت پذیرد. هر یک از این نظافتچیان در خصوص انجام امور منزل آموزش های لازم را دریافت نموده و نیز دارای مهارت ها و قابلیت هایی می باشند که مشتریان را نسبت به استخدام آن ها ترغیب می نماید. در ادامه به مقایسه و بررسی توانمندی ها و عملکرد نظافتچی خانم و آقا با یکدیگر خواهیم پرداخت. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


مقایسه عملکرد نظافتچی منزل خانم و آقا با یکدیگر

هر یک از نیروهای نظافتی آقا و خانم دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که با توجه به نوع نیاز خدمات نظافت می توان نیروی خانم یا آقا انتخاب کرد تا از نتیجه خدمات حداکثر رضایت حاصل شود. در ادامه به مقایسه توانایی ها و ویژگی های نظافتچی متزل خانم و آقا می پردازیم.

سلیقه و ظرافت نظافتچی منزل خانم در انجام خدمات منزل

نظافتچی منزل خانم اغلب دارای سلیقه و ظرافت خاصی در انجام خدمات منزل می باشد. زیرا عمدتاً نیروهای نظافتی خانم در منازل شخصی خود نیز به انجام خدمات منزل می پردازند. بنابراین به انجام امور نظافت منزل مسلط هستند و به جزئیات این کار هم اشراف دارند. این خدمات، شامل نظافت منزل نیز می گردد. همین امر سبب می گردد تا بسیاری از مردم سرویس نظافت منزل توسط خانم را برای منزل خود انتخاب نمایند. بدین ترتیب، ارائه خدمات نظافت منزل توسط نظافتچی منزل خانم می تواند منجر به جلب رضایت مشتریان شرکت خدماتی گردد. 

توانمندی فیزیکی نظافتچی منزل آقا در ارائه خدمات نظافت

نظافت منزل شامل نظافت تمامی بخش های خانه از جمله اتاق ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، بالکن و... است. نظافت درها و دیوارها و همچنین نظافت سقف هم در قالب پکیج نظافت منزل قرار می گیرد. برخی از این فعالیت ها مانند نظافت سقف و دیوارها به توانایی جسمانی بیشتری نیاز دارد. از این رو نیروی نظافتی آقا برای انجام آن مناسب تر است. نیروی نظافتی آقا در قیاس با نیروی نظافتی خانم عمدتا دارای توان فیزیکی بیشتری می باشد. این امر به ویژه به هنگام ارائه آن دسته از خدمات منزل که نیازمند قدرت بیشتری می باشد، اهمیت بیشتری پیدا می کند. تعدادی از امور منزل که نظافتچی منزل آقا به خوبی می تواند از عهده انجام آن بر بیاید، عبارت است از نظافت سقف منزل، نظافت درب ها و پنجره های بزرگ، جابجایی مبلمان به منظور نظافت فضای زیر آنها و سایر امور منزل که نیاز به قدرت بیشتری دارند. 

قابلیت پخت و پز در نظافتچی منزل خانم

همان طور که مطلع می باشید، امور منزل شامل آشپزی و پخت و پز نیز می گردد. نیروی نظافتی خانم عمدتا دارای مهارت آشپزی نیز بوده و در کنار انجام سایر امور منزل و ارائه خدمات نظافت منزل، می تواند به آشپزی و پخت و پز نیز بپردازد. خانم ها معمولاً دارای سلیقه سفره آرایی و تزئین غذا هستند و می توانند خدمات موردنظر شما را با بهترین کیفیت ارائه دهند. به همین خاطر، نظافتچی منزل خانم می تواند گزینه خوبی برای بسیاری از خانواده ها باشد. 

عدم محدودیت زمانی برای نظافتچی منزل آقا

در تعداد زیادی از خانواده ها، برنامه کاری اعضای خانواده به گونه ای است که افراد ساعات زیادی را در بیرون از منزل سپری کرده و تنها شب می توانند در منزل حضور به هم رسانند. این خانواده ها به منظور ثبت سفارش نظافتچی منزل در شرکت نظافتی، می بایست نیروهای نظافتی را انتخاب کنند که قادر به ارائه خدمات در شیفت شب باشند. عمدتا نظافتچی منزل خانم دارای محدودیت زمانی برای حضور در منزل مشتریان می باشد. اما نظافتچی منزل آقا در این زمینه محدودیت نداشته و گزینه مناسبی برای بسیاری از خانواده های پرمشغله محسوب می گردد تا در هر ساعت از شبانه روز از خدمات نظافت حرفه ای برخوردار شوند. 

ویزگی های نظافتچی منزل شرکت موج نو

آنچه خدمات نظافت موج نو را از سایرین متمایز می کند، بی واسطه بودن خدمات است. در این صورت، مشتریان با اعتماد و اطمینان بالا می توانند از خدمات نظافت استفاده کنند. چون شرکت موج نو به صورت ممستمر از خدمات ارائه شده توسط نظافتچی منزل پشتیبانی می کند. هر سوالی یا انتقادی داشته باشید، در اولین فرصت به آن پرداخته می شود. علاوه بر آن نیروهای نظافتی موج نو به صورت مداوم آموزش می بینند تا با اصول جدید نظافت منزل آشنا شوند. نحوه برخورد با مشتریان و تعامل صحیح و اصولی با آن ها در خلال آموزش ها به نیرو گنجانده می شوند تا نیروی نظافتچی منزل و مشتری دچار کوچکترین ناهماهنگی و چالش در حین ارائه خدمات نشوند. مراحل خدمات نظافت به نیاز شما بستگی دارد. در انتهای کار نظافت، مشتری اصطلاحاً کار را تحویل گرفته و در صورت رضایت دریافت خدمات نظافت را تایید می کند. هدف اصلی جلب رضایت مشتریان است و تلاش می شود آنچه که مدنطر مشتریان است، ارائه شود. سیاست های پشتیبانی موج نو همچنان پابرجاست و حتی بعد از اتمام خدمت هم جوابگوی ممشتریانش است. به عبارتی تعهدات موج نو به مسیر خود برای تخقق رضایت حداکثری مشتریان به راه خود ادامه می دهد. کادر حرفه در مرکز پشتیبانی با صبر و حوصله و به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمامی مشتریان هستند.                                                                    

موج نو علاوه بر تامین نظافتچی منزل برای محل کار و مجتمع ها و شهرک های تجاری، مسکونی و اداری هم نیروی نظافت ماهر و باتجربه فراهم می کند. اگر به دنبال نظافتچی منزل با تجربه و یا تیمی از نیروهای نظافتی متبحر هستید، با 02174402 تماس بگیرید و نیروهای موردنظر خدمات نظافت  را در اولین فرصت دریافت کنید.