خدمات نظافتی شرکت های خدماتی

خدمات نظافتی شرکت های خدماتی

1397/9/18 سارا سلیمان پور
خدمات نظافتی شرکت های خدماتی شامل نظافت منزل، نظافت محل کار و شرکت ها، نظافت مشاعات (راه پله) ، ارتفاع کاری و نماشویی و بسیاری خدمات دیگر می گردد که به منظور سرویس دهی در هر یک از موارد فوق، شرکت خدماتی نظافتی دارای پرسنلی آموزش دیده و مجرب می باشد که قادر به سرویس دهی تخصصی در امر نظافت به مشتریان شرکت می باشند.

خدمات نظافتی شرکت های خدماتی

خدمات نظافتی شرکت های خدماتی شامل نظافت منزل، نظافت محل کار و نظافت شرکت ها، نظافت مشاعات (راه پله) ، ارتفاع کاری و نماشویی و بسیاری خدمات دیگر می گردد که به منظور سرویس دهی در هر یک از موارد فوق، شرکت خدماتی نظافتی دارای پرسنلی آموزش دیده و مجرب می باشد که قادر به سرویس دهی تخصصی در امر نظافت به مشتریان شرکت می باشند. در این مقاله تعدادی از خدمات نظافتی مورد نیاز مردم جامعه معرفی و بررسی می گردد. 

انواع خدمات نظافتی مورد نیاز مشتریان

خدمات نظافت منزل

از جمله خدمات نظافتی پرمخاطب شرکت های خدماتی نظافتی، خدمات نظافت منزل می باشد. کارگر نظافت منزل اعزامی از سوی شرکت خدماتی نظافتی به چگونگی نظافت قسمت های مختلف منزل و همچنین، چگونگی استفاده از انواع شوینده ها و سفیدکننده ها اشراف کامل دارد. خدمات نظافت منزل شامل گردگیری قسمت های مختلف منزل و همچنین اسباب و اثاثیه منزل، شستشوی حمام و دستشویی، شستشوی پرده ها، نظافت شیشه پنجره ها، نظافت دیوارها و سطوح آشپزخانه، نظافت فرش، موکت و مبلمان، نظافت سرامیک کف منزل و سایر موارد می گردد. 

خدمات نظافت محل کار و شرکت ها

نظافت محل کار تاثیر زیادی در افزایش بهره وری کارکنان خواهد داشت. با رعایت نکات نظافت محیط کار می توان وجهه خوبی از یک شرکت یا سازمان در برابر دیدگان مشتریان، مراجعان و شرکا به نمایش گذاشتخدمات نظافتی شرکت های خدماتی نظافتی شامل نظافت محل کار و شرکت ها نیز می شود. نظافت محل کار و شرکت ها شامل نظافت اتاق مدیر عامل، نظافت اتاق پرسنل، نظافت مانیتورها و کیبوردها، نظافت مایکروفر و یخچال در محل کار، نظافت سرویس های بهداشتی، نظافت اتاق کنفرانس، نظافت لابی شرکت، نظافت درب و راهروی ورودی شرکت و همچنین، نظافت سایر قسمت های شرکت می گردد. اعزام نیروی نظافتی به شرکت ها، می بایست بر اساس زمانبندی و برنامه شرکت صورت گیرد. 

خدمات نظافت مشاعات (راه پله)

با ورود به هر ساختمانی، اولین چیزی که نظرها را به خود جلب می کند، تمیز بودن مشاعات و راه پله ها است. نظافت دوره ای و منظم مشاعات علاوه بر اینکه بهداشت ساختمان را تامین می کند، به زیبایی ظاهر ساختمان هم کمک می کند. خدمات نظافت مشاعات (راه پله) ساختمان های تجاری و مسکونی از دیگر خدمات نظافتی شرکت های خدماتی می باشد. نظافت مشاعات (راه پله) تاثیر بسزایی بر جلوه و نمای ساختمان مربوطه خواهد داشت. در خصوص هزینه این سرویس نظافتی لازم به ذکر است که هزینه نظافت مشاعات (راه پله) می بایست در میان ساکنین تمامی واحدها سرشکن شود. 

خدمات ارتفاع کاری و نماشویی

خدمات نظافتی شرکت های خدماتی نظافتی، همچنین شامل مواردی می گردد که عمدتا انجام آن برای مردم به طور معمول دشوار بوده و بدون استفاده از تجهیزات تخصصی، قابل انجام نمی باشد. خدمات ارتفاع کاری و نماشویی از جمله این موارد می باشد که عمدتا ساکنین ساختمان های مرتفع و برج ها با این مسئله مواجه می باشند. نیروهای نظافتی اعزامی از سوی شرکت های خدماتی نظافتی، دارای تخصص لازم در زمینه نظافت شیشه منازل برج ها بوده و همچنین، تجهیز به لوازم و ابزار ایمنی برای انجام چنین کارهایی می باشند. 

نظافت نمای ساختمان به صورت منظم می تواند نقش مهمی در افزایش عمر انواع نمای ساختمان داشته باشد. با شستن نمای ساختمان و پنجره ها آلودگی ها و رسوبات از بین می روند. رسوبات و آلاینده ها همان چیزی است که استهلاک نمای ساختمان را به شدت تسریع می کند. بنابراین پیشنهاد می شود نمای ساختمان ها و برج ها طبق زمان بندی مشخصی در طول سال توسط نیروهای حرفه ای نماشویی و با تجهیزات ویژه نظافت شود. موج نو با اعزام نیروهای حرفه ای و آموزش دیده در تمام طول سال خدمات نماشویی و نظافت پنجره های ساختمان های بلند را ارائه می دهد. 

خدمات قالی شویی و مبل شویی

قالی شویی و مبل شویی یکی از نیازهای شهروندان است که چزو خدمات نظافتی شرکت های خدماتی به شمار می رود و در محل ارائه می شود. این سرویس توسط نیروی ماهر و مسلط به این کار انجام می شود. خدمات موکت شویی و مبل شویی به دو شیوه سنتی و با دستگاه ارائه می شود. تفاوت روش سنتی با روش استفاده از دستگاه این است که نیروی نظافت مجهز به دستگاه های ویژه برای شستن فرش، موکت و مبل است. در این صورت مشتری فقط باید جایی برای شست و شوی موکت یا فرش داشته باشد. باقی کارها با نیروی خدمات نظافت است تا همان خدمتی را ارائه دهد که مشتری انتظارش را دارد. 

تعرفه خدمات نظافتی شرکت ها

هزینه ها و تعرفه خدمات نظافتی شرکت های خدماتی بر اساس تعداد ساعت کار کارگر خدماتی مشخص می شود. تعرفه خدمات نظافتی شرکت ها با هم تفاوت دارد و هر شرکتی با توجه به معیارهایی که دارد نرخ متفاوتی ارائه می دهد. موج نو خدمات نظافت ویژه یا عادی به شرکت ها، سازمان ها و اشخاص ارائه می دهد. افراد و سازمان های دولتی و خصوصی در سراسر شهر تهران می توانند خدمات نظافتی موج نو را ثبت سفارش کنند. تعداد ساعت کار نیرو، جنسیت نیرو و نوع خدمات نظافت (عادی یا وی آی پی بودن) نقش مهمی در تعیین هزینه و تعرفه خدمات نظافت موج نو دارد. برای اطلاع از هزینه خدمات نظافت موج نو، وارد اپلیکیشن سِرویک شوید و هر خدمتی را که می خواهید، ثبت سفارش کنید. قیمت خدمات موج نو کاملاً شفاف است و زمینه ای فراهم شده تا مشتریان موج نو از خدمات نظافت اقتصادی و باکیفیت توسط نیروهای ماهر و قابل اعتماد بهره مند شوند.

سخن پایانی

استفاده از خدمات نظافت به صورت روزافزون در حال گسترش است. می توان به خدمات نظافتی شرکت های خدماتی معتبر اعتماد کرد و نیروهای با سابقه و مطمئن را برای نظافت منزل یا نظافت محل کار استخدام کرد. در این صورت دیگر خیالتان برای دریافت سفارش در زمان مقرر و پرداخت هزینه های نظافت راحت خواهد بود. چون با توجه به اینکه شرکت خدمات نظافتی مسئولیت ارائه سرویس ها را بر عهده می گیرد، خدمات پشتیبانی می تواند موجبات دریافت خدمات نظافت مطمئن را فراهم سازد. برای ارائه خدمات نظافت منزل و نظافت ساختمان یا محل کار، شرکت موج نو همیشه در خدمت مشتریان است.