نظافت شرکت ها و ادارات در تهران

نظافت شرکت ها و ادارات در تهران

1400/4/13 رقیه علینقی زاده
نظافت شرکت ها و ادارات مزایای زیادی دارد؛ علاوه بر اینکه بهره وری کارکنان را به میزان چشم گیری افزایش می دهد، جلوه قابل قبولی از شرکت نیز ارائه می دهد. نقش استفاده از خدمات نظافت حرفه ای را نمی توان در زندگی و محل کار نادیده گرفت. برای نظافت شرکت ها و ادارات در تهران می توانید خدمات مطمئن شرکت موج نو را به آسانی سفارش دهید.

نظافت شرکت ها و ادارات در تهران

با وارد شدن به یک شرکت یا ساختمان اداری، اولین چیزی که نظرها را به خود جلب می کند، تمیزی و جلوه ظاهری ساختمان است. مهم نیست ارزش و بهای یک ساختمان اداری چقدر است و یا در کدام محدوده از شهر واقع شده، آنچه که اهمیت دارد این است که محیطی تمیز، بهداشتی و ایمن داشته باشد. چراکه روی عملکرد کارمندان و رضایت مراجعین شرکت ها و ادارات، اثر مستقیم و چشم گیری خواهد داشت. 

چرا نباید از نظافت شرکت ها و ادارات غافل شد؟

بهره وری بیشتر
طبق نظرسنجی های اخیر 90 درصد کارمندان شرکت ها و ادارات معتقدند که در محل کار تمیز بهره وری بسیار بیشتری دارند. کارمندان هر روز بیشتر وقت خود را در محل کارشان سپری می کنند. از طرفی روزانه تعداد قابل توجهی از افراد برای پیگیری کارهای خود به شرکت ها و مراکز اداری مراجعه می کنند. از این رو درجه اهمیت نظافت شرکت ها و ادارات بالا می رود. چون محیط کثیف و آلوده کارایی و بهره وری کارکنان را کم می کند و در نهایت روی میزان رضایت شغلی فرد اثر منفی می گذارد. 
امروزه خدمات نظافت هزینه نیست بلکه بازگشت سرمایه است. هرچه برای دریافت دوره ای خدمات نظافتی برنامه داشته باشید، در واقع به نگهداری تجهیزات و بنای ساختمان شرکت و ادارات و افزایش بهره وری کلی محیط کار کمک کرده اید. 

احتمال بیمار شدن کارکنان کمتر می شود

هرچه محل کار تمیزتر باشد، احتمال بیمار شدن افرادی که در آن کار می کنند، کمتر است. کارمندان شرکت ها و ادارات بیشتر وقت خود را در محیط کارشان می گذرانند. این یک واقعیت غیر قابل انکار است که رعایت نکات نظافت محل کار باعث کاهش احتمال ابتلا به بیماری، صرفه جویی در هزینه های شرکت ها و ادامه یافتن پروژه ها می شود.  

بهتر شدن تصویر شرکت ها

ظاهر شرکت و یا دفتر کار شما هویت کسب وکار شما را به نمایش می گذارد. گردوخاک و بوی ناخوشایند جلوه بدی روی افراد حاضر در شرکت و مراجعان، مشتریان و شرکا خواهد داشت و در نهایت روی سودآوری شرکت ها اثری منفی خواهد گذاشت. 

کاهش استرس کارکنان

بی نظمی و آشفتگی در محل کار منشا استرس و فشار روانی است. تمیز نبودن محل شرکت ها و ادارات افزایش سطح استرس کارمندان را به دنبال دارد. زیرا محرک های بیش از حد محیط کار باعث افزایش پردازش مغز آن ها شده و تمرکز کارکنان را در زمان کار کاهش می دهد. در نتیجه از وظایف و کارهای اصلی خود عقب می مانند. با نظافت شرکت ها و ادارات به صورت دوره ای، کارمندان خود را شادتر و تمرکزشان را هم بیشتر خواهید کرد. 

تفاوت های نظافت محل کار و نظافت منزل

ابعاد و اندازه محل کار

اصول نظافت ساختمان ها با توجه به ابعاد ساختمان و کارایی آن با هم تفاوت دارد. نظافت شرکت ها و ادارات یا نظافت محل کار از نظر جزئیات خدمات، زمان ارائه کارهای نظافتی، تجهیزات نظافت و سایر موارد با نظافت منزل یا ساختمان های مسکونی متفاوت است. استفاده از خدمات نظافت صنعتی برای نظافت ساختمان های اداری و شرکت های بزرگ ضروری است تا سرعت و کیفیت ارائه سرویس نظافت شرکت ها و ادارات تضمین شود. 

توانایی های نیروی نظافت محل کار و منزل

نیروی نظافت محل کار و نیروی نظافت منزل هر کدام به اصول نظافت آگاه هستند و به تمیز کردن حرفه ای تعهد دارند. اما روش های نظافت آن ها با هم فرق می کند. نیروی نظافتی که برای نظافت شرکت ها و ادارات به کار گرفته می شود، مسلط به استفاده از تجهیزات ویژه نظافت است. برخی از شرکت ها و محیط های کاری بسیار گسترده هستند و استفاده از تجهیزات لازم است تا فرایند نظافت با سرعت بیشتری انجام شود و به فعالیت های شغلی، که در محیط کار در جریان است، خللی وارد نشود. 

تفاوت در تجهیزات نظافت محل کار و نظافت منزل

برای نظافت منزل معمولاً از تجهیزات ساده ای استفاده می شود مانند تی، دستمال نظافت، سطل و جاروبرقی. نظافتچی منزل معمولاً همان کارهایی را برای نظافت منزل انجام می دهد که در منزل خودش هم بر عهده دارد. در مقابل، نظافتچی محل کار یا شرکت ها و ادارات بزرگ، از تجهیزات ویژه و قدرتمندی برای نظافت ساختمان اداری، شرکت های بزرگ و برج های اداری یا تجاری استفاده می کند. 
نوع مواد شوینده ای که در نظافت محل کار استفاده می شود با مواد تمیز کننده برای نظافت منزل متفاوت است. با توجه به اینکه در ساختمان های اداری به دلیل رفت و آمد بیشتر، میزان آلودگی محیط کار هم بیشتر است، از مواد شوینده قوی تری برای نظافت استفاده می شود. شرکت ارائه کننده خدمات نظافت با توجه به این جزئیات می تواند به شرکت ها، کارخانه ها، برج ها و مجتمع های بزرگ، خدمات حرفه ای و متناسبی ارائه دهد. 

برای دریافت خدمات نظافت شرکت ها و ادارات با شماره 02174402 تماس بگیرید و خدمات موردنظر خود را در زمان بندی دلخواه خود از نیروهای ماهر موج نو دریافت کنید. 

سرعت ارائه خدمات نظافت شرکت ها و ادارات

زمان همیشه مهم و باارزش است، اما سرعت ارائه خدمت باید با ویژگی های کیفی نیز ادغام شود. نیروی نظافتچی در شرکت ها و ادارات بزرگ، به دلیل استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مثل زمین شوی، جاروبرقی صنعتی و سایر ابزارها، کار نظافت را با سرعت بیشتری انجام می دهد. با توجه به وسعت محیط شرکت ها و ادارات بزرگ و لزوم مختل نشدن رسیدگی به امور مراجعان، استفاده از تجهیزاتی که به کار نظافت سرعت ببخشند، ضروری است. 

نیروهای آموزش دیده

نظافتچی هایی که برای نظافت ساختمان های اداری بزرگ و نظافت شرکت ها اعزام می شوند، آموزش های زیادی دریافت کرده اند. استفاده درست از مواد شوینده و تجهیزات صنعتی نظافت، نحوه صحیح برخورد با کارکنان شرکت در حین ارائه خدمت فقط چند مورد از آموزش هایی است که برای ارائه رضایت بخش سرویس نظافت به کارگران نظافتی داده می شود. آموزش صحیح به نیروها یکی از اصلی ترین دلایلی است که ارائه خدمت به مشتریان موج نو را سریع تر و باکیفیت تر کرده است.

موج نو برای نظافت ساختمان های اداری بزرگ باتجربه ترین نیروها را می فرستد. اگر تمایل دارید خدمات نظافت ساختمان های اداری و تجاری را از موج نو دریافت کنید، با شماره 02174402 تماس بگیرید یا سفارش خود را به صورت آسان، سریع و بهینه از طریق اپلیکیشن سِرویک ثبت کنید. 

زمان ارائه خدمات نظافت

یکی دیگر از نفاوت های نظافت ساختمان اداری با نظافت منزل این است که برای به حداقل رساندن اختلال در محیط کار ادارات، نظافتچی ها در ساعات غیر کاری سرویس های نظافتی را ارائه می کنند. اما ارائه خدمات نظافت منزل معمولاً محدودیت ویژه ای ندارد. 

استانداردهای بالای خدمات نظافت موج نو

یک نظافتچی حرفه ای کار نظافت شرکت ها و ادارات را سریع تر و بهینه تر انجام داده و سطح بالایی از خدمات را ارائه می دهد. شرکت های ارائه دهنده خدمات نظیر موج نو نیروی نظافت مطمئن و آموزش دیده را برای نظافت شرکت ها و ادارات اعزام می کند و با پیگیری و پشتیبانی از خدمات ارائه شده، زمینه دریافت سرویس های نظافت مطمئن و حرفه ای را فراهم می کند. 

نظافت شرکت ها و ادارات در سراسر تهران را از موج نو بخواهید

خدمات نظافت موج نو در همه محدوده های شهر تهران ارائه می شود. ساختمان های اداری که در هر جای شهر تهران واقع هستند، می توانند به راحتی خدمات نظافت شرکت ها و ادارات، خدمات نظافت مشاعات و نظافت پارکینگ ها را از موج نو دریافت کنند. 

•    نظافت شرکت ها و ادارات در شمال تهران
•    نظافت شرکت ها و ادارات در جنوب تهران
•    نظافت شرکت ها و ادارات در شرق تهران
•    نظافت شرکت ها و ادارات در غرب تهران

در هر محدوده از شهر تهران که باشید، می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید و خدمات نظافت محل کار را فوراً از متخصصان موج نو دریافت کنید.