شرکت های خدماتی نظافتی

شرکت های خدماتی نظافتی

1397/8/30 سارا سلیمان پور
شرکت های خدماتی نظافتی قادر به سرویس دهی نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط خانم جوان به مشتریان خود می باشند. آموزش کارگر نظافت منزل ، نظافت محل کار، نظافت مشاعات (راه پله) و ارتفاع کاری و نماشویی نیز از دیگر خدمات نظافت شرکت خدماتی نظافتی می باشد.

شرکت های خدماتی نظافتی

امروزه دریافت خدمات شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته و شهروندان ترجیح می دهند از راه های معتبر اقدام به دریافت خدمات به ویژه خدمات نظافتی کنند. دردسرهای استفاده از خدمات به شکل سنتی افراد را ترغیب کرده تا از خدمات دارای پشتیبانی و دارای ضمانت شرکت ها استفاده کنند. یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات، شرکت های نظافتی هستند که خدمات گوناگون نظافت منزل و نظافت محل کار را در سطوح مختلف ارائه می کنند. شرکت های خدماتی نظافتی قادر به سرویس دهی نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط خانم جوان به مشتریان خود هستند. آموزش کارگر نظافت منزل، نظافت محل کار، نظافت مشاعات (راه پله) و ارتفاع کاری و نماشویی نیز از دیگر خدمات نظافت شرکت خدماتی نظافتی می باشد. شرکت های خدماتی نظافتی با برنامه ریزی و بر اساس اصولی معین، اقدام به ارائه هر یک از خدمات نظافتی فوق به مشتریان خود می نمایند. سرویس های نظافتی چگونگی خدمات رسانی شرکت های خدماتی نظافتی به مشتریان در ادامه این مقاله بررسی خواهد شد. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


برخی سرویس های نظافتی شرکت های خدماتی نظافتی

نظافت منزل توسط خانم

از پرمخاطب ترین خدمات نظافت شرکت های خدماتی نظافتی، نظافت منزل توسط خانم می باشد. بسیاری از مردم ترجیح می دهند که انجام امور منزل خود را به نیروی نظافتی خانم واگذار نمایند. یکی از دلایل این موضوع این است که عمدتا خانم های خانه به مدیریت امور منزل پرداخته و از آنجایی که خانم خانه تا غروب و تا هنگام بازگشت همسرش ممکن است در منزل تنها باشد، بنابراین، تمایل به استخدام کارگر نظافت منزل خانم دارد. انتخاب سرویس نظافت منزل توسط خانم از سوی مشتریان همچنین دارای این مزیت می باشد که نظافتچی منزل خانم عمدتاً قادر به انجام سایر خدمات منزل نیز در کنار خدمات نظافتی می باشد. شرکت های خدماتی نظافتی نیز با علم به این موضوع، دانش نیروهای نظافتی خانم خود را دائما به روز نگه داشته و به ارتقای خدمات رسانی پرسنل خود کمک می کنند. 

نظافت منزل توسط خانم جوان

نظافت منزل توسط خانم جوان از دیگر خدمات نظافت شرکت های خدماتی نظافتی است که دارای مشتریان بسیاری در میان مردم جامعه است. علت این امر این است که مشتریان دارای فرزند خردسال، عمدتا تمایل به استخدام کارگر نظافت منزلی دارند که علاوه بر ارائه خدمات منزل ، قادر به نگهداری از کودک نیز بوده و بتوانند فرزند خود را در صورت لزوم، به وی بسپارند. نظافت منزل توسط خانم جوان این مزیت را دارد که خانم های جوان قادر به تحرک و جنب و جوش با کودکان بوده و می توانند به خوبی با کودکان ارتباط برقرار نمایند. 

ارائه خدمات نظافت توسط نظافتچی آقا

نظافتچی های آقا به اندازه نیروهای نظافتی خانم مهارت و توانایی نظافت سریع و باکیفیت را دارند. معمولاً دستمزد نیروهای نظافتی آقا کمتر از نیروهای نظافتی خانم است. چون برخی از فعالیت های نظافتی مانند شست و شو و نظافت دیوارها و سقف برای خانم ها شامل سختی کار می شود. پیشنهاد می شود برای دریافت خدمات به صرفه تر، اگر نیاز به نظافت سقف و دیوار دارید، از خدمات نیروهای نظافت آقا استفاده کنید. 

آموزش کارگر نظافت منزل

شرکت های خدماتی نظافتی به منظور جلب رضایت مشتریان خود، اقدام به آموزش کارگر نظافت منزل بر طبق آخرین متد نظافتی روز دنیا می نمایند. کارگر نظافت منزل می بایست دائما دانش خود را در خصوص استفاده از تجهیزات مختلف و شوینده های متنوع افزایش دهد تا بتواند خدمات منزل مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. شرکت های خدماتی نظافتی می توانند به منظور به روزرسانی دانش نیروهای نظافتی خود، کلاس های آموزشی دوره ای برگزار نمایند.  

اعزام نظافتچی های ماهر به محل

شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافتی نیروی متخصص و ماهر برای نظافت منزل یا نظافت محل کار اعزام می کنند. مهارت های نیروهای نظافتچی از قبل بررسی، ارزیابی و سپس تأیید شده و به منزل یا محل کار مشتریان فرستاده می شوند. تمام گواهی های لازم مانند گواهی عدم سوءپیشینه و یا گواهی های مهارتی از نیرو دریافت می شود تا خدمات مطمئنی به مشتریان عرضه شود. شرکت های خدمات نظافتی نیروهای خود را بیمه می کنند تا مسئولیتی متوجه مشتریانشان نباشد. ارائه خدمات نظافت معمولاً در دو سطح عادی و ویژه انجام می شود. خدمات نظافت ویژه توسط نیروهایی ارائه می شود که دارای بیشترین امتیاز هستند و رضایت حداکثری مشتریان را برآورده کرده اند. نیروها بعد از کسب تجربه کافی و کار در محیط های عمومی  به منزل مشتری فرستاده می شوند. 

پشتیبانی حرفه ای از خدمات نظافت

برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت صرفاً مشتری را به متخصص یا نظافتچی خدمات نظافت ارجاع نمی دهند، بلکه بر عملکرد نیروها و نحوه ارائه خدمات نیز نظارت می کنند. به این ترتیب شرکت خدماتی فقط یک واسطه نیست و ضمانت می دهد که نیروی نظافت کارش را با کیفیت بالا انجام دهد. شرکت موج نو یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات نظافت منزل و نظافت محل کار به مشتریان شخصی و سازمانی است. مأموریت این شرکت خدمت رسانی فوری، باکیفیت و مطمئن است. با وجود تیم پشتیبانی از خدمات، رضایت کامل مشتری بعد از دریافت خدمت برآورده می شود. 

برای دریافت خدمات نظافت موج نو توسط بهترین نیروهای نظافتی می توانید همین حالا با شماره 02174402 تماس بگیرید و یا از با دانلود و نصب اپلیکیشن سِرویک خدمات فوری، باکیفیت و به صرفه ای دریافت کنید.