خدمات پذیرایی

خدمات پذیرایی

1397/8/13 سارا سلیمان پور
خدمات پذيرايی و اعزام مهماندار دو سرويس مهم قابل ارائه از سوی شرکت خدماتی پذيرايی به مشتريان می باشد. اين خدمات شامل طيف وسيعی از خدمات قابل ارائه در انواع مجالس می باشد. امروزه بسياری از مردم جامعه

خدمات پذیرایی

امروزه، خدمات پذیرایی به صورت حرفه ای و توسط افراد متخصص ارائه می شود. با توجه به مزایای زیادی که خدمات پذیرایی حرفه ای دارد، افراد ترجیح می دهند برای برگزاری مجالس و مهمانی های خود، خدمه پذیرایی استخدام کنند. برپایی مراسم و مجالس شامل دغدغه های فراوانی است که با سپردن آن به حرفه ای ها، از دغدغه ها و چالش های پذیرایی موفقیت آمیز رها می شویم. خدمات پذيرايی و اعزام مهماندار سرويس مهم و پرطرفداری در حوزه خدمات تشریفات و پذیرایی می باشد. خدمات پذیرایی و اعزام مهماندار در کنار برگزاری عقد و عروسی و تولد و جشن ها و خدمات جانبی (گل آرایی و بادکنک آرایی و غیره)، می تواند منجر به خلق لحظاتی به یادماندنی برای مشتریان موسسات خدماتی گردد. علت اين امر اين است که موسسات ارائه دهنده خدمات پذيرايی با استخدام پرسنل مجرب و آموزش اين پرسنل در خصوص چگونگی رويارويی با ميهمانان در مجالس مختلف، به خوبی قادر به ارائه خدمات پذيرايی به مشتريان خود می باشند. همين امر سبب می شود که بسياری از مردم با خيال راحت برگزاری انواع مجالس خود را به اين موسسات واگذار نمايند. 
آموزش هايی که موسسات خدماتی به مهمانداران خود می دهند، در خصوص چگونگی برخورد با ميهمانان و همچنين اصول و قواعد پذيرايی از آن ها می باشد. اين شرکت ها سپس قادر به اعزام مهماندار به مشتريان خود می باشند. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


انواع مجالس به منظور ارائه خدمات پذيرايی

مراسم و مجالسی که عمدتا مشتريان خواهان برگزاری آن می باشند، شامل طيف وسيعی از مجالس می باشد. 
برخی از مهم ترين خدمات پذيرايی قابل ارائه از سوی موسسات خدماتی به شرح زير می باشد: 
برگزاری مجلس نامزدی، برگزاری مجلس حنابندان، برگزاری مراسم عقد، برگزاری مجلس عروسی، برگزاری مجلس تولد، برگزاری مهمانی بازگشت از مراسم حج، برگزاری ميهمانی سالگرد ازدواج، برگزاری مهمانی بازنشستگی، برگزاری مراسم توديع، برگزاری مجلس ختم، برگزاری مراسم عزاداری، برگزاری مراسم يادبود و نکوداشت، برگزاری تشریفات ارگانی و سازمانی، برگزاری همايش های علمی، برگزاری نمايشگاه های بين المللی، برگزاری مهمانی های خانوادگی، برگزاری دورهمی های دوستانه. 
هر يک از مراسم و مجالس مزبور، خدمات پذيرايی خاصی را طلب می نمايند. اعزام مهماندار از سوی شرکت خدماتی پذيرايی، می بايست پس از آموزش های لازم در خصوص رويايی با ميهمانان و چگونگی پذيرايی در هر يک از مراسم فوق، صورت پذيرد. 

مزایای محول نمودن تشریفات مجالس به شرکت های خدماتی پذیرایی

اعزام مهماندار و ارائه تشريفات مجالس از سوی شرکت های ارائه دهنده خدمات پذيرايی دارای مزايايی می باشد که بسياری از مردم جامعه را ترغيب به مراجعه به اين شرکت ها به منظور اعزام مهماندار برای مراسم مورد نظر خود می نمايد. اين مزايا شامل چگونگی ارائه خدمات پذيرايی در انواع مجالس می باشد. در ادامه به بيان برخی از مزايای اعزام مهماندار مجالس از سوی شرکت های خدمات پذيرايی می پردازيم. 

پوشش دادن تمامی مدعوين و ارائه خدمات پذيرايی به آن ها

خدمات پذيرايی شامل در نظر گرفتن تمامی مدعوين و به جا آوردن آداب پذيرايی در مورد آن ها می گردد. اصول و آداب پذیرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه به جزییات و پذیرایی تمام و کمال از مهمانان، به جا آوردن آداب خوشامدگویی و بدرقه تنها از خدمه حرفه ای پذیرایی انتظار می رود چرا که آن ها با توجه به سوابق کاریشان خدمات بی نقضی ارائه می دهند. ميهمانان دعوت شده به يک مجلس، ممکن است با فواصل زمانی زيادی در مجلس مزبور حضور به هم رسانند. بنابراين، اعزام مهماندار از سوی شرکت خدماتی پذيرايی می بايست به گونه ای باشد که اين مهمانداران دائماً ميهمانان حاضر در مجلس را رصد نمايند تا بتوانند از تمامی ميهمانان استقبال کرده و به تمامی آن ها خدمات پذيرايی ارائه نمايند. پر کردن ظرف های میوه، لیوان های نوشیدنی و توجه یکسان به تمامی مهمانان از سایر اصول پذیرایی صحیح است. 
ممکن است يک مهمان از ابتدای مراسم در مجلس حضور يابد، اما مهمان ديگری تنها در انتهای مجلس به منظور اهدای هديه به ميزبان در مجلس مزبور حضور يابد. مهمانداران می بايست به هر دو ميهمان توجه يکسانی مبذول بدارند. 

نظافت و دکوربندی مکان برگزاری مجلس مورد نظر

خدمات پذیرایی محدود به خوشامدگویی و پذیرایی و بدرقه از مهمانان مراسم و مهمانی نیست، بلکه فراتر از این ها است. نیروهای خدمات پذیرایی محل برگزاری مراسم را برای ورود مهمانان آماده و تمیز می کنند. تیم خدمات پذیرایی به منظور برگزاری ميهمانی در منزل، باغ يا تالار، يکی از مهم ترين مراحل، نظافت مکان برگزاری ميهمانی موردنظر می باشد. ارائه خدمات نظافت هم بر عهده این نیروهاست تا قبل و بعد از برگزاری مراسم به نظافت محل و وسایل بپردازند. همچنين، چيدمان مکان برگزاری و توجه به دکوراسيون آن نيز از اهميت ويژه ای برخوردار می باشد. بنابراین نیروهای حرفه ای از خلاقیت بالایی برای تزیین و ارائه دکوراسیون جذاب دارند. استفاده از رنگ های چشم نواز و ترکیب رنگ ها به صورت اصولی فضای مراسم را هر چه بیشتر به یاد ماندنی خواهد کرد. به دليل دشوار بودن و بعضا طاقت فرسا بودن پياده سازی موارد فوق، بسياری از مردم ترجيح می دهند که در راستای برگزاری مراسم مورد نظر خود، خدمات پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار را به يک شرکت خوشنام ارائه دهنده خدمات پذيرايی واگذار نمايند و از اين شرکت درخواست اعزام مهماندار نمايند. در این صورت، با خیال راحت ار خدمات مطمئن و دارای پشتیبانی برخوردار می شوند. 

رعايت نظم در پذيرايی از ميهمانان حاضر در مراسم

اعزام مهماندار علاوه بر هدف پوشش دادن تمام ميهمانان حاضر در مجلس به منظور ارائه خدمات پذيرايی، همچنين، هدف ارائه همه سرويس ها و خدمات پذيرايی به ميهمانان را نيز مد نظر قرار می دهد. به عنوان مثال، در مجلسی که قرار است با ميوه، شيرينی و شربت يا چای از ميهمانان پذيرايی گردد، مهمانداران می بايست توجه نمايند که اقلام فوق را در اختيار همه ميهمانان قرار دهند. نمی بايست خدمات پذيرايی را به طور ناقص به حاضرين در مجلس ارائه نمايند. برقراری نظم و آرامش در حین برگزاری مهمانی یا مراسم، روی کیفیت مراسم تاثیر فوق العاده ای خواهد گذاشت و سبب می شود اوقاتی به یاد ماندنی برای مهمانان و صاحبان مجالس رقم بخورد. اعزام مهماندار از سوی شرکت خدماتی پذيرايی می بايست با پيروی از استراتژی هايی کاربردی در جهت چگونگی ارائه خدمات پذيرايی به ميهمانان همراه باشد. بدين ترتيب، مهمانداران قادر خواهند بود که همه خدمات و سرويس های توافق شده با ميزبان را به تمامی ميهمانان مجلس به خوبی ارائه نمايند. 

اگر به دنبال نیروی ثابت تشریفات هستید، با 02174402 تماس بگیرید. موج نو برای برگزاری تشریفات ارگانی و سازمانی شما نیروهای متخصص، مجرب و تایید شده معرفی می کند و با پشتیبانی از خدمات ارائه شده، تجربه ای رضایت بخش برایتان رقم خواهد زد. 

پذیرایی اصولی و به اندازه از مهمانان

پذیرایی اصولی از مهمانان تابع اصول و قواعدی است. از طرفی نباید بی توجه بود و ظرف میوه و یا لیوان نوشیدنی را خالی گذاشت و از سوی دیگر نباید بیش از اندازه از مهمانان پذیرایی کرد چراکه برای مهمانان مراسم به دلیل رفت و آمد زیاد خدمه پذیرایی بسیار آزاردهنده خواهد بود. داشتن زمان بندی مشخص در ارائه پذیرایی ضروری است. 

مدیریت زمان و محل برگزاری مجالس

مدیریت زمان برای آرامش خاطر مهمانان ضرورت دارد. اینکه هر بخش از مراسم در زمان مشخص و از پیش برنامه ریزی شده ای برگزار شود و مراسم یا مهمانی در زمان مقرر شروع شده و به پایان برسد، حرفه ای بودن مراسم شما را دوچندان خواهد کرد. استفاده از تیم مجرب پذیرایی این مهم را محقق خواهد کرد. 

خدمات پذیرایی نیروهای موج نو چه ویژگی هایی دارد؟

خدمات پذیرایی موج نو توسط حرفه ای های این حوزه ارائه می شود. تیم تامین نیروی موج نو مهارت ها، توانایی ها و سوابق کاری افراد را کاملاً بررسی می کند و علاوه بر آن با آموزش اصول و قواعد لازم، آن ها را برای ارائه خدمات پذیرایی در انواع مراسم و مجالس آماده می کند. به این ترتیب مشتریان در به کار گیری این نیروها آسوده خاطر خواهند بود. همچنین از خدمات پشتیبانی موج نو نیز برخوردار خواهند شد. حین برگزاری مراسم و بعد از اتمام آن خدمات ارائه شده ارزیابی و رصد می شوند. گروه پشتیبانی موج نو آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای شما مشتریان عزیز است تا با کمترین چالش ممکن مراسم و مهمانی شما برگزار شده و به پایان برسد. تعهدات ما به مشتریان همیشه پابرجاست تا خدماتی در بالاترین سطح کیفیت و درخور مشتریان ارائه شود. همه نیروهای موج نو تحت بیمه حوادث و سلامت قرار دارند تا مشتریان از این بابت هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند. خدمات پذیرایی نیروهای موج نو خدمات همه جانبه ای است که از صفر تا صد مراسم شما را پوشش می دهد. 

اگر برای برگزاری حرفه ای مجالس ومهمانی خود به دنبال نیروی خدمات پذیرایی هستید، با 02174402 تماس بگیرید تا از خدمات فوری، در دسترس و مطمئن بهره مند شوید.