اعزام مهماندار مجالس

اعزام مهماندار مجالس

1397/9/26 سارا سلیمان پور
اعزام مهماندار مجالس از جمله خدمات تشریفات و پذیرایی شرکت خدماتی پذیرایی موج نو برای مشتریان عزیز می باشد. مهمانداران اعزامی با توجه به مجلس مورد نظر مشتری قادر به ارائه سرویس های پذیرایی به میهمانان می باشند.

اعزام مهماندار مجالس

معمولاً میزبانان مراسم مختلف و صاحبان مجالس از مدت ها قبل از برگزاری مراسم دغدغه و نگرانی زیادی دارند تا مراسم خود را هرچه باشکوه تر و خاطره انگیزتر برگزار کنند. برای برگزاری یک مجلس یا مهمانی باشکوه و بی نقص به افراد متخصص نیاز است. اعزام مهماندار مجالس از جمله خدمات تشریفات و پذیرایی شرکت خدماتی پذیرایی موج نو برای مشتریان عزیز می باشد. مهمانداران اعزامی با توجه به مجلس مورد نظر مشتری قادر به ارائه سرویس های پذیرایی به میهمانان می باشند. در ادامه تعدادی از مجالسی که عمدتا از سوی مشتریان به منظور اعزام مهماندار مجالس مورد درخواست قرار می گیرد، خواهیم پرداخت. 

اعزام مهماندار مجالس برای چه مجالسی پیشنهاد می شود؟

مجلس پاتختی

از جمله مراسمی که عمدتا خانواده ها پس از برگزاری مجلس عروسی و در فردای آن برگزار می نمایند، مجلس پاتختی می باشد. در مراسم پاتختی از خانم های فامیل و یا دوستان دعوت به عمل آمده و با جشن و پایکوبی و اهدای هدایا به عروس، شیرینی مراسم عروسی را دلپذیرتر می نمایند. در این مواقع، مشتری از شرکت خدماتی پذیرایی درخواست اعزام مهماندار خانم می نماید تا مدعوین که همگی آن ها نیز خانم می باشند، بتوانند با خیالی آسوده و با لباسی که مناسب حضور در مقابل خانم هاست، از مراسم لذت ببرند.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


مجلس مولودی

مجلس مولودی از جمله مراسم شادی است که ریشه در باورها و اعتقادات مذهبی مردم داشته و بسیاری از افراد علاقه مند برگزاری چنین مراسمی در ایام ولادت ائمه معصومین (ع) می باشند. اگر مجلس مولودی زنانه باشد، مشتری از شرکت درخواست اعزام مهماندار مجالس خانم نموده و در صورتی که مجلس مردانه باشد، مهماندار مجالس آقا به منزل مشتری اعزام خواهد شد. 

مجلس عروسی

از جمله مجالس مورد نظر مشتریان به منظور درخواست نیروی پذیرایی، مجالس عروسی می باشند. به طور متعارف، مجالس عروسی دارای دو بخش زنانه و مردانه می باشند. اعزام مهماندار مجالس در خصوص مجلس عروسی بدین صورت می باشد که تعدادی مهماندار آقا برای پذیرایی در بخش آقایان و تعدادی مهماندار خانم نیز به منظور سرویس دهی و پذیرایی از خانم ها اعزام می گردند. سرویس های مورد نیاز در خصوص پذیرایی در مجالس عروسی شامل این موارد می گردد: خوشامدگویی به مدعوین و پذیرایی با میوه، شیرینی و چای یا نسکافه از میهمانان، بریدن کیک عروسی و توزیع آن در میان میهمانان، راهنمایی میهمانان به میز شام و کمک به سرو شام برای آنها و بسیاری موارد دیگر که هر یک از مهمانداران اعزامی با رعایت تمامی اصول پذیرایی، در جهت رقم زدن شبی به یادماندنی برای مشتریان گام برمی دارند.  

هتل ها و رستوران ها

همان طور که در مقالات پیشین اشاره نمودیم، از دیگر مکان هایی که درخواست اعزام مهماندار مجالس از شرکت خدماتی پذیرایی می نمایند، هتل ها و رستوران ها می باشند. در رستوران ها، مهمانداران به منظور سفارش گیری، سرو غذا و تامین احتیاجات مشتریان در حین میل نمودن غذا (مواردی چون نوشیدنی، پیاز، آب، ماست، دستمال کاغذی، نان، نمک، سس و سایر موارد) اعزام می گردند. در هتل ها نیز مهمانداران دارای وظایف و مسئولیت های معینی می باشند که می توانند با هماهنگی با سرمهماندار، به خوبی خدمات رسانی نمایند. هتل ها ممکن است به منظور برگزاری همایش های علمی، کنفرانس، اجلاس سران، اسکان دادن میهمانان بین المللی و بسیاری مجالس دیگر، درخواست اعزام مهماندار نمایند. 

چرا اعزام مهماندار مجالس ضروری است؟

اگر برای برگزاری مراسم یا مجالس، بهترین غذاها و بهترین نوشیدنی ها را تهیه کنید و مراسم در بهترین فضا برگزار شود، یک چیزی کم است. اگر برای پذیرایی از مهمانان برنامه ای مدون و زمان بندی شده وجود نداشته باشد، دیگر کیفیت غذاها و نوشیدنی ها به چشم نمی آید. برای آنکه مجالس و مراسم مختلف با شکوه و بدون کاستی برگزار شود، نیاز به اعزام مهماندار مجالس است. وجود مهماندار مجالس به مهمانی و مراسم نظم خاصی می بخشد. مهمانداران و خدمه پذیرایی مسلط به اصول پذیرایی هستند و به خوبی می دانند با چه آدابی از مهمانان پذیرایی کنند تا آن ها لحظات شیرینی را با حضور در مراسم سپری کنند. 

ثبت سفارش رایگان اعزام مهماندار مجالس 

برگزاری مراسم و مجالس به نیروهای آموزش دیده و کاربلد نیاز دارد. با اعزام مهماندار مجالس می توان مهمانی یا مراسم به یادماندنی برای مهمانان تدارک دید. خدماتی نظیر خدمات تشریفات و پذیرایی و اعزام خدمه پذیرایی را نیز می توان از شرکت های ارائه دهنده خدمات پذیرایی دریافت کرد. این شرکت ها با ارائه خدمات پشتیبانی امکانی را فراهم می کنند تا مشتریان از خدمات مطمئن برخوردار شوند. شرکت موج نو نیروهای آموزش دیده و حرفه ای برای انجام امور پذیرایی به محل برگزاری مراسم اعزام می کند. خدمات پشتیبانی هم از ابتدا تا پایان مراسم آماده پاسخگویی است. 

برای دریافت خدمات تشریفات و پذیرایی موج نو می توانید با شماره های 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید.