شرکت خدمات پذیرایی

شرکت خدمات پذیرایی

1397/9/20 سارا سلیمان پور
شرکت خدمات پذیرایی موج نو با ارائه انواع خدمات تشریفات و پذیرایی به مشتریان خود، گامی موثر در برگزاری تشریفات مجالس آنها برداشته است. مشتریان علاقه مند به برگزاری انواع مجالس و مراسم مورد نظر خود در مکان های مختلفی چون رستوران، کافی شاپ، منزل، باغ، ویلا، تالار و ... می باشند.

شرکت خدمات پذیرایی

شرکت خدمات پذیرایی موج نو با ارائه انواع خدمات تشریفات و پذیرایی به مشتریان خود، گامی مؤثر در برگزاری تشریفات مجالس آن ها برداشته است. مشتریان علاقه مند به برگزاری انواع مجالس و مراسم مورد نظر خود در مکان های مختلفی چون رستوران، کافی شاپ، منزل، باغ، ویلا، تالار و... می باشند. برخی سرویس های شرکت خدمات پذیرایی موج نو در برگزاری مجالس مشتریان در ادامه این مطلب بررسی می شود.

شرکت خدمات پذیرایی و برگزاری انواع مراسم برای مشتریان

خدمات پذیرایی در منزل

وقتی قرار است در منزل خود مهمانی یا مراسم خاص و ویژه ای تدارک ببینیم و یا دورهمی یا تولدی در پیش داریم که می خواهیم سنگ تمام بگذاریم، خدمات پذیرایی در منزل پیشنهاد می شود. با استفاده از نیروهای پذیرایی ماهر و حرفه ای، در طول مراسم یا مهمانی خیال میزبان آسوده است چون با اصول و برنامه مهمانی برگزار می شود. کادر پذیرایی خانم و آقا با یونیفرم ها و لباس های هماهنگ و متناسب با مراسم حاضر می شوند. سرویس های شرکت خدمات پذیرایی علاوه بر اینکه در حین مراسم ارائه می شود، شامل تدارکات قبل و بعد از مهمانی نیز خواهد شد. برای آنکه مراسم موردنظرتان در منزل بدون کم و کاست برگزار شود، نیروهای پذیرایی در نزل همه امور پذیرایی مثل تهیه مواد و وعده های غذایی، چیدن میز غذا، آماده کردن دسر، شستن و خشک کردن ظرف ها، تمیز کردن و نظافت منزل و... را انجام می دهند. برای برگزاری انواع مراسم در منزل مانند مراسم تولد، مولودی، جشن عقد، مهمانی خانوادگی، مراسم عزاداری، ترحیم و... می توانید از خدمات پذیرایی موج نو استفاده کنید. 

خدمات پذیرایی در محل کار

شرکت خدمات پذیرایی برای ارائه خدمات مهمانداری و پذیرایی از مهمانان، نیروی پذیرایی آموزش دیده و مسلط به اصول پذیرایی در مراسم رسمی اعزام می کند. پذیرایی از مهمان های رسمی در جلسات شرکت ها تابع اصول و قواعد خاصی است. آداب و نحوه پذیرایی از مهمانان در جلسات رسمی اهمیت زیادی دارد چون نقش مهمی در بازخورد مهمانان جلسه دارد. نیروهایی که برای پذیرایی از مهمانان رسمی در شرکت ها و ادارات فرستاده می شوند، دارای لباس ها و یونیفرم های متحدالشکل و متناسب با فضای جلسات رسمی ادارت و شرکت ها هستند. 

تشریفات اداری شامل مراحل مختلفی است.  تدارکات و مقدمات برگزاری جلسه شامل آماده کرده میز، تعیین نوع مواد غذایی و نوشیدنی ها که قرار است با آن ها از مهمانان جلسه پذیرایی شود، چیدن ظرف ها مطابق با اصول پذیرایی رسمی، اطمینان از تمیز بودن محل برگزاری جلسه و توجه به سایر جزئیات از وظایف خدمه پذیرایی قبل از شروع جلسات رسمی است. در حین برگزاری مراسم رسمی در شرکت ها با رعایت آداب و احترام از مهمانان به طرز شایسته ای پذیرایی می شود. همچنین بعد از پایان جلسه مراسم بدرقه و جمع کردن وسایل پذیرایی و سایر کارهای مربوط به نیروی تشریفات انجام می شود. 

برگزاری انواع مراسم در کافی شاپ

شرکت خدمات پذیرایی موج نو می تواند مراسم تولد، مراسم سالگرد ازدواج و سایر مجالس مورد نظر مشتریان خود را در کافی شاپ مورد دلخواه مشتری برگزار نماید. در این صورت، شرکت با کافی شاپ مورد نظر هماهنگی های لازم را به عمل آورده و به مدت چند ساعت، قسمتی از کافی شاپ و یا تمام آن را رزرو می نماید. تزئین کافی شاپ با گل یا بادکنک، هماهنگی در خصوص پخش موزیک مناسب، پذیرایی از میهمانان و سایر ملزومات انواع مراسم، از جمله خدمات شرکت خدمات پذیرایی برای مشتریان می باشد. همچنین، ممکن است که مشتری بخواهد همسر خود را در خصوص برگزاری جشن تولد و یا سالگرد ازدواج، غافلگیر نماید. در این موارد نیز شرکت قادر به انجام هماهنگی های لازم و سرویس دهی به مشتریان خود می باشد. 

برگزاری مجالس مختلف در رستوران

از دیگر خدمات شرکت خدماتی پذیرایی، برگزاری انواع مراسم موردنظر مشتریان در رستوران می باشد. انتخاب رستوران می تواند بنا به خواست مشتری انجام شود و یا به سلیقه شرکت انجام شود. مشتریان ممکن است در خصوص برگزاری مراسمی چون بازگشت از حج و سایر سفرهای زیارتی، جشن بازنشستگی، دیدار با دوستان و مواردی از این دست، تمایل به رزرو رستوران و برگزاری مراسم خود در آن داشته باشند. در این صورت، شرکت خدماتی پذیرایی قادر به انجام هماهنگی های لازم با رستوران مربوطه و سفارش غذاها مطابق با خواست و نظر مشتری می باشد. 

برگزاری انواع مراسم در باغ یا ویلا

شرکت خدماتی پذیرایی در صورت تمایل مشتری، می تواند باغ یا ویلا در اختیار وی قرار داده و همچنین، مکان مورد نظر را طبق نظر و سلیقه مشتری طراحی و تجهیز نماید. تجهیز باغ یا ویلا بر اساس سرویس های مورد نیاز مشتریان و همچنین، نوع مجلس در حال برگزاری انجام می گردد. تعداد میهمانان و وسعت مجلس مزبور نیز بر نوع تجهیزات و امکانات مورد استفاده در مراسم اثرگذار می باشد. 

قیمت خدمات پذیرایی شرکت ها چقدر است؟

هزینه ها و قیمت خدمات پذیرایی شرکت ها معمولاً بر اساس تعداد ساعت کار محاسبه می شود. شرکت موج نو با اعزام مهماندار برای پذیرایی انواع مراسم، قیمت های شفاف و به صرفه ای را در نظر گرفته است. نیروی پذیرایی خانم و آقا که به محل اعزام می شود، نیروهایی آموزش دیده هستند و سوابق و تجربیات آن ها از سوی کارشناسان موج نو بررسی و در نهایت تأیید شده است. تعیین قیمت خدمات پذیرایی به چند فاکتور مهم بستگی دارد؛ تعداد خدمه پذیرایی خانم و آقا و تعداد ساعت های کار نقش مهمی در برآورد هزینه پرداختی دارند. اگر می خواهید به صورت کاملاً آنلاین این سرویس را سفارش دهید از طریق اپلیکیشن سرویک وارد شوید و به تعداد دلخواه نیروی خانم و آقا در روز و ساعت موردنظر خود سفارش دهید. حداقل تعداد ساعت کار نیروهای تشریفات و پذیرایی شرکت موج نو 3 ساعت است. به ازای هر ساعت بیشتر، مبلغی به هزینه پایه اضافه می شود.  قیمت خدمات پذیرایی بر اساس تعداد نیروی خانم، تعداد نیروی آقا و مدت زمان موردنظرتان در سفارش مشخص می شود. 

برای ثبت سفارش تلفنی می توانید با شماره های 02174402 و 02178402000 تماس بگیرید. سؤالات خود را با کارشناسان مرکز تماس موج نو در میان بگذارید و با اطمینان خاطر سفارش خود را نهایی کنید.