خدمات پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار

خدمات پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار

1397/8/15 سارا سلیمان پور
خدمات پذيرايی از مجالس و اعزام مهماندار مجالس، از جمله سرويس های قابل ارائه موسسات خدماتی تشريفات به مشتريان می باشد. خدمات پذيرايی شامل طيف وسيعی از خدمات می گردد. بسياری از افراد به هنگام برگزاری جشن و يا انواع مراسم مورد نياز خود، از کمک موسسات ارائه دهنده خدمات تشريفات بهره می برند.

خدمات پذيرایی از مجالس و اعزام مهماندار

امروزه، مجالس مختلف توسط افراد متخصص برگزاری مجالس برگزار می شود. صاحبان مجالس ترجیح می دهند وظایف حساس خدمات پذیرایی از مجالس را به حرفه ای ها بسپارند تا هیچ دغدغه از بابت پذیرایی استاندارد و اصولی از مهمانان خود نداشته باشند. خدمات پذيرايی از مجالس و اعزام مهماندار مجالس، از جمله سرويس های قابل ارائه موسسات خدماتی تشريفات به مشتريان می باشد. خدمات پذيرايی از مجالس شامل طيف وسيعی از خدمات می گردد. بسياری از افراد به هنگام برگزاری جشن و يا انواع مراسم مورد نياز خود، از کمک موسسات ارائه دهنده خدمات تشريفات بهره می برند. اين موسسات با بهره جستن از کادری مجرب و آموزش ديده قادر به اعزام مهماندار برای پذيرايی در انواع مجالس می باشند. اين موسسات همچنين، قادر به تامين تمامی ملزومات مربوط به انواع مجالس شادی و سوگواری، جلسات رسمی و ساير مراسم می باشند. در ادامه به بررسی چگونگی تامين تشريفات مجالس و خدمات مربوط به پذيرايی و اعزام مهماندار از سوی موسسات خدماتی تشريفاتی خواهيم پرداخت.

ارائه خدمات پذيرايی از طريق اعزام مهماندار

بسياری از مشتريان مراجعه کننده به شرکت خدماتی تامین کننده تشريفات مجالس، خواهان اعزام مهماندار از سوی اين شرکت ها به منزل خود می باشند. اين دسته از مشتريان، جشن هايی کوچک در منزل شخصی و يا باغ خود برگزار می نمايند. تنها به منظور پذيرايی از ميهمانان و ارائه خدمات پذيرايی از مجالس به شکل اصولی و تمام و کمال به آن ها، خواهان استخدام مهمانداری ماهر و کاربلد می باشند. در چنين شرايطی، با توجه به مراسم پيش رو، موسسه خدماتی مهمانداران آموزش ديده خود در خصوص مجلس مورد نظر را به منزل مشتريان اعزام می نمايد. 

به عهده گرفتن برگزاری مراسم به طور کامل و همه جانبه 

در مواقعی که مشتری قصد دارد مراسمی بزرگ و گسترده برگزار نمايد، در همه جوانب از جمله ارائه خدمات پذيرايی از مجالس نياز به کمک خواهد داشت. بهترين فرد در خصوص کمک رسانی به چنين مشتريانی، موسسات تامین کننده تشريفات مجالس می باشد. از جمله تشريفات مجالس که اين موسسات می توانند به مشتريان خود ارائه نمايند به قرار زير می باشد:

تامين محل برگزاری مراسم مورد نظر

از جمله تشريفات مجالس که موسسات خدماتی تشريفاتی مي توانند در اختيار مشتريان خود قرار دهند، تامين مکانی به منظور برگزاری مراسم مورد نظر مشتری می باشد. بسياری از مشتريان دارای منازل کوچک می باشند و قادر به برگزاری مراسم مورد نظر خود در منزل شخصی خود نمی باشند. همچنين، بسياری از مشتريان نيز قادر به پيدا کردن باغ و يا مکان مناسبی برای جشن خود نمی باشند. در چنين شرايطی، موسسات خدماتی در راستای ارائه خدمات پذيرايی از مجالس می توانند هماهنگی های لازم در جهت تامين مکان مناسب برگزاری مراسم را به عمل آورد. 

اعزام مهماندار به منظور پذيرايی از ميهمانان

خدمات پذيرايی از مجالس قابل ارائه از سوی شرکت های خدماتی شامل اعزام مهماندار برای پذيرايی از مدعوين نيز می گردد. اين مهمانداران در وهله نخست می بايست در خصوص چگونگی برخورد با ميهمانان و ارائه خدمات پذيرايی به آن ها مورد آموزش واقع شده باشند. آموزش اصول، آداب و دستورالعمل های لازم برای پذیرایی هرچه بهتر از مهمانان ضروری است. اگر از طریق شرکت های معتبر تامین نیرو برای به کار گیری نیروی مهماندار اقدام کنید، می توانید مطمئن باشید که از نیروهای آموزش دیده و مجرب برخوردار می شوید. در این صورت خدمات باکیفیتی نیز دریافت خواهید کرد.

برگزاری مراسم به صورت تمام و کمال

در مراسمی که می بايست به صورت گسترده برگزار گردد، موسسات خدماتی می توانند به منظور ارائه خدمات پذيرايی از مجالس به طور کامل وارد عمل شوند. اين موسسات می توانند تمامی تجهيزات مراسم مورد نظر را تامين نموده و نيز تمامی هماهنگی های لازم به منظور برگزاری چنين مراسمی را به عمل آورد. برگزاری همه مراحل مراسم از خوشامدگویی و بدرقه گرفته تا دکوربندی و... در حیطه خدمات پذیرایی از مجالس و اعزامم مهماندار جای می گیرد. با دریافت این خدمات با آسودگی خاطر مهمانی یا مجلس شما آغاز شده و به صورت رضایت بخشی به اتمام می رسد. 

مهماندار چه وظایفی دارد؟

مهماندار و نیروی ثابت تشریفات باید با نحوه پذیرایی از مهمانان آشنایی کامل داشته باشد. نحوه برخورد و رعایت اصول و آداب پذیرایی از مهمانان از جمله مواردی است که تسلط به آن ها ضرورت دارد. میز غذا و پذیرایی باید به صورت اصولی چیده شود تا مهمانان به خوبی پذیرایی شوند. مهماندار باتجربه به خوبی می داند که برای حفظ آرامش مهمانان باید از رفت و آمد بیش از حد خودداری کند. بنابراین تمان مراخل پذیرایی با نظم و زمان بندی مشخص انجام می شود تا برای مهمانان مراسم مزاحمتی ایجاد نشود. در انتهای مراسم هم به بدرقه مهمانان پرداخته و وسایل پذیرایی و یا دکور را جمع می کند. تمیز و نظافت کردن محل برگزاری مجالس هم از سایر وظایف مهماندار است. به این ترتیب با به کارگیری نیروی مهماندار مجرب برای انواع مجالس خود از تمامی دغدغه ها حین برگزاری مهمانی رها خواهید شد. مهماندار مجالس باید خوش برخورد بوده و ظاهری آراسته و مرتب داشته باشد. رعایت نظم و انضباط حین برگزاری مهمانی و دقیق و وقت شناس بودن از سایر ویژگی های مهمانداران مجالس و مهمانی ها است.

تامین نیروی مهماندار و خدمات پذیرایی در شهر تهران

افرادی که در شهر تهران برای برگزاری مجالس خود به دنبال نیروهای متخصص هستند، می توانند از طریق شرکت های معتبر اقدام کنند. این شرکت ها نیروهایی را در اختیار مشتریان قرار می دهند که از قبل از فیلترهای گوناگون منابع انسانی عبور کرده اند و از نظر حرفه ای و اخلاقی تایید شده اند. سازمان ها و ارگان ها می توانند برای برگزاری همایش ها و مجالس رسمی خود از خدمات تشریفات ارگانی و سازمانی استفاده کنند؛ این نیروها با مختصات و ویژگی های برگزاری مراسم سازمانی و استانداردهای آن کاملاً آشنا هستند.

موج نو برای پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار چه خدماتی ارائه می دهد؟

موج نو نیروی انسانی موردنیاز را برای ارائه خدمات پذیرایی از مجالس فراهم می کند و مهمانداران حرفه ای و متخصصی را به محل برگزاری مراسم اعزام می کند. نیروهای موج نو دارای سوابق کاری حرفه ای هستند. چند دوره ورکشاپ برای نیروها برگزار می شود و طی آن آموزش های لازم به نیروها داده می شود. خدمات تیم موج نو به صورت دقیق ارزیابی می شود. تیم تامین نیروی انسانی موج نو با تماس با مشتریان، خدمات ارائه شده را از طریق نظرسنجی با نیرو و مشتری بررسی می کند. چون کسب رضایت حداکثری مشتریان در اولویت است. برای دریافت خدمات پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار می توانید با 02174402 تماس بگیرید. در اولین فرصت نیروهایی با مهارت های تاییدشده برای برگزاری مجالس شما در بالاترین سطح کیفیت اعزام می شوند.