نیروی پذیرایی آقا و خدمات قابل ارائه

نیروی پذیرایی آقا و خدمات قابل ارائه

1397/9/21 سارا سلیمان پور
نیروی پذیرایی آقا به منظور ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی در بسیاری مجالس اعزام می گردد. شرکت های خدماتی پذیرایی اقدام به استخدام انواع خدمه پذیرایی پرداخته و با توجه به نیازهای مشتریان، نیروی پذیرایی آقا و همچنین، نیروی پذیرایی خانم به مجالس مشتریان اعزام می نمایند.

نیروی پذیرایی آقا و خدمات قابل ارائه

نیروی پذیرایی آقا به منظور ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی در بسیاری مجالس اعزام می گردد. شرکت های خدماتی پذیرایی اقدام به استخدام انواع خدمه پذیرایی کرده و با توجه به نیازهای مشتریان، نیروی پذیرایی آقا و همچنین، نیروی پذیرایی خانم به مجالس مشتریان اعزام می کنند. تمامی نیروهای تشریفاتی دارای وظایف مشترکی با محوریت ارائه خدمات تشریفات به مخاطبین شرکت و میمانان آن ها هستند. اما برخی مشتریان بنا به دلائلی اقدام به درخواست اعزام نیروی پذیرایی آقا و برخی دیگر نیز اقدام به درخواست اعزام نیروی پذیرایی خانم از شرکت خدماتی پذیرایی می نمایند. در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی دلائل استخدام نیروی تشریفاتی آقا از سوی مشتریان بپردازیم. 

نیروی پذیرایی آقا در چه جاهایی سرویس دهی می نماید؟

پذیرایی در مجالس و مراسمات شبانه

بسیاری از مراسمات و ضیافت ها بنا به دلایل مختلف در شب برگزار می شوند. هتل ها، رستوران ها و سایر مکان های برگزارکننده ضیافت های شبانه، به منظور برگزاری مراسم مشتریان خود در این وقت از شبانه روز، ترجیح می دهند که از شرکت خدماتی پذیرایی درخواست اعزام نیروی پذیرایی آقا نمایند. علت این امر، محدودیت زمانی نیروهای خانم و عدم امکان حضور خانم ها در ساعات دیرهنگام شبانه روز می باشد. همچنین، استخدام نیروی پذیرایی آقا ، منجر به عدم به خطر افتادن امنیت نیروهای تشریفاتی خانم نیز می گردد. 

توانایی حضور در نقاط دور و نزدیک

نیروی پذیرایی آقا عمدتا امکان تردد به نقاط دور شهر را داشته و تنها در خصوص هزینه وسیله نقلیه، از مشتری و یا از شرکت ارائه دهنده خدمات تشریفات و پذیرایی، درخواست مباغ پرداخت شده را می نمایند. اما نیروهای خانم در صورت اعزام به نقاط دوردست، با محدودیت مواجه بوده و تنها قادر به حضور در مجالسی که نزدیک به محل زندگیشان است، می باشند. به همین خاطر، درخواست اعزام نیروی پذیرایی آقا در ویلاها، سالن های پذیرایی و باغ های خارج از شهر، بهترین گزینه برای مشتریان می باشد. جا به جا کردن و چیدن میز و صندلی ها در باغ یا فضای باز و یا کمک کردن به افراد سالمند برای ورود به مراسم یکی از کارهایی است که نیروی پذیرایی آقا به خوبی انجام می دهد. 

حضور در مراسمات ویژه آقایان

همان طور که بسیاری از مراسمات تنها با حضور خانم ها برگزار می گردند، تعداد زیادی از مجالس نیز با محوریت آقایان برگزار شده و تنها آقایان در این مجالس حضور به هم می رسانند. از جمله این مراسمات، می توان به جلسات رسمی بسیاری از سازمان ها اشاره نمود. طبیعی است که در چنین مواقعی، ارگان برگزار کننده اقدام به ثبت درخواست نیروی پذیرایی آقا به منظور ارائه خدمات پذیرایی در مراسم مربوطه می نمایند.

نیروی پذیرایی آقا چه وظایفی دارد؟

نیروی پذیرایی آقا باید با لباس تمیز و با ظاهر کاملاً مرتب برای پذیرایی از مهمانان حاضر شود. یونیفرم و لباسی که نیروهای پذیرایی به تن می کنند باید با فضای مراسم هماهنگ باشد. یک نیروی پذیرایی حرفه ای و آموزش دیده به خوبی می داند که در چه زمانی از مراسم باید به سمت مهمانان برود و از آن ها پذیرایی کند تا مزاحمتی برای آن ها ایجاد نشود. علاوه بر ارائه خدمت حرفه ای، نیروی پذیرایی آقا باید از نظر اخلاقی هم تایید شده باشد و وارد حریم خصوصی مهمانان مجلس نشود. ایجاد گفتگوهای غیرضروری ممکن است برای مهمانان خوشایند نباشد. مهمانداران مجالس باید حواسشان به کل مراسم باشد و از پذیرایی از برخی مهمانان غافل نشوند. به طور کلی رعایت آداب و اصول پذیرایی از مهمانان در انواع مراسم و مجالس از مهارت های اولیه هر مهماندار یا نیروی پذیرایی است.

قیمت خدمات نیروی پذیرایی آقا

خدمات پذیرایی بر اساس تعداد ساعت کار نیروها محاسبه می شود. این سرویس از 3 ساعت شروع می شود و مبلغی به عنوان هزینه پایه برای سه ساعت کار پذیرایی در نظر گرفته می شود. همچنین به ازای هر ساعت اضافه تر، مبلغ ثابتی به هزینه پایه افزوده می شود. با مراجعه به اپلیکیشن سِرویک علاوه از قیمت های شفاف و دقیق خدمات پذیرایی شرکت موج نو مطلع خواهید شد. همچنین از مزایای استفاده از اپلیکیشن شرکت مانند دریافت تخفیف های ویژه و تعیین دقیق تاریخ و ساعت دریافت خدمت بهره مند خواهید شد. موج نو علاوه بر فراهم کردن سفارش آنلاین خدمات، همچنان با تیم مرکز تماس حرفه ای در خدمت مشتریانش است. 

با موج نو درتماس باشید، برای دریافت خدمات نیروی پذیرایی آقا و خانم می توانید با شماره های 021744402 یا 02178402000 تماس بگیرید. کارشناسان موج نو آماده پاسخگویی و ثبت سفارشات شما هستند.