اعزام مهماندار خانم

اعزام مهماندار خانم

1397/10/2 سارا سلیمان پور
اعزام مهماندار خانم به منظور ارائه خدمات مهمانداری، بنا به درخواست بسیاری از مشتریان شرکت های خدماتی پذیرایی صورت می پذیرد. مشتری ها بنا به دلایل مختلفی درخواست مهماندار خانم می نمایند.

اعزام مهماندار خانم 

اعزام مهماندار خانم به منظور ارائه خدمات مهمانداری، بنا به درخواست بسیاری از مشتریان شرکت های خدماتی پذیرایی صورت می پذیرد. مشتری ها بنا به دلایل مختلفی درخواست مهماندار خانم می نمایند. خدمات تشریفات و پذیرایی قابل ارائه توسط خانم مهماندار، طیف گسترده ای از خدمات را در بر می گیرد که برخی از این موارد به قرار زیر می باشد :

اعزام مهماندار خانم و اهداف مشتریان

مهماندار خانم در میهمانی ها و دورهمی های بانوان

بسیاری از مشتریان شرکت های خدماتی پذیرایی، خانم بوده و همچنین، بسیاری از خانم ها به منظور دیدار با دوستان و آشنایان خود اقدام به برگزاری دورهمی و میهمانی می نمایند. برگزاری این میهمانی ها که از حضور و گردهمایی بانوان شکل می گیرد، نیازمند حضور مهماندار خانم می باشد. بنابراین، مشتری های مزبور با ثبت سفارش اعزام مهماندار خانم از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن شرکت خدماتی پذیرایی موج نو می توانند درخواست نیروی پذیرایی خانم نمایند.    

مهماندار خانم در جشن تولد دختر خانم ها

در بسیاری مواقع، خانواده ها اقدام به برگزاری جشن تولد برای دختر خانم خود می نمایند. در چنین مواقعی، به جهت فراهم نمودن آسایش و امنیت میزبان و مدعوین، خانواده ها اقدام به درخواست اعزام مهماندار خانم از شرکت ارائه دهنده خدمات تشریفات و پذیرایی می نمایند. با وجود اینکه مهمانداران شرکت خدماتی پذیرایی همگی دارای لباس فرم می باشند، اما در صورت تمایل مشتری و با توجه به اینکه مدعوین همگی خانم می باشند، مهمانداران اعزامی می توانند لباس مجلسی و یا هر لباسی که برازنده حضور در میهمانی ها باشد را بر تن نموده و در مجلس تولد مورد نظر حضور یابند. 

مهماندار خانم در مراسم ختم انعام

از جمله مراسم مذهبی که بسیاری از مردم جامعه علاقه مند به برگزاری آن می باشند، مراسم ختم انعام می باشد. در این مراسم، مدعوین اقدام به خواندن سوره انعام به صورت دسته جمعی می نمایند. مراسم ختم انعام می تواند به نیت طلب آمرزش برای اموات و یا به نیت طلب حاجات و یا سایر نیت ها برگزار گردد. مشتریان با درخواست نیروی پذیرایی از شرکت ارائه دهنده خدمات تشریفات و پذیرایی به منظور خدمات رسانی در چنین مراسمی، خواهان ارائه چنین خدماتی از نیروهای اعزامی می باشند : خوشامدگویی به میهمانان، پذیرایی از میهمانان با چای، خرما، حلوا، میوه و سایر اقلام پذیرایی، توزیع قرآن و یا صرفا سوره انعام در میان مدعوین، توزیع دستمال کاغذی در میان مدعوین حین برگزاری مراسم، راهنمایی مداح به مکان مخصوص و تامین نیازهای وی در طول مراسم و سایر موارد.