شرکت های خدماتی پذیرایی

شرکت های خدماتی پذیرایی

1397/9/13 سارا سلیمان پور
شرکت های خدماتی پذیرایی تامین کننده خدمات تشریفات و پذیرایی برای انواع مجالس مورد نظر مشتریان خود می باشند. مهمانداران و نیروهای تشریفاتی شرکت های خدماتی پذیرایی به منظور موفقیت در سرویس دهی به مشتریان می بایست دارای مشخصات و ویژگی هایی باشند

شرکت های خدماتی پذیرایی

نحوه پذیرایی از مهمانان در انواع مراسم و جشن ها اصول ویژه ای دارد. برای آنکه خیال میزبان مراسم از ابتدا تا پایان مراسم آسوده باشد و نظم و زمان بندی مراسم رعایت شود، به نیروهای ماهر برای ارائه خدمات پذیرایی نیاز است. خدمه حرفه ای برای پذیرایی از مهمانان بارها تجربه خدمات پذیرایی را دارند و شرکت های خدماتی پذیرایی می توانند نیروهای مورد تایید و قابل اعتماد را برای پذیرایی در انواع مراسم و جشن ها معرفی کنند. شرکت های خدماتی پذیرایی تامین کننده خدمات تشریفات و پذیرایی برای انواع مجالس موردنظر مشتریان خود می باشند. مهمانداران و نیروهای تشریفاتی شرکت های خدماتی پذیرایی به منظور موفقیت در سرویس دهی به مشتریان می بایست دارای مشخصات و ویژگی هایی باشند که در ادامه این مقاله قصد داریم که به بیان این مشخصات بپردازیم.

ویژگی پرسنل شرکت های خدماتی پذیرایی

دارای لباس فرم

شرکت خدماتی موج نو که در زمره شرکت های خدماتی پذیرایی می باشد، برای تمامی پرسنل و نیروهای تشریفاتی خود لباس فرم تهیه نموده است. بدین ترتیب، نیروهای اعزامی همگی دارای لباس متحدالشکلی بوده و به منظور حضور در مجالس مشتریان، ملزم به استفاده از این لباس می باشند. لباس فرم نیروهای تشریفاتی خانم به صورت روپوش، شلوار و مقنعه سورمه ای رنگ و لباس فرم نیروهای تشریفاتی آقا به صورت کت و شلوار سورمه ای رنگ می باشد. بر تن داشتن لباس فرم، منجر به ایجاد نظم و هماهنگی بیشتری در میان مهمانداران می شود. یکدست بودن خدمه پذیرایی نمایانگر نظم و هماهنگی است و علاوه بر آن نشان دهنده خدمات باکیفیت و بی نقص است. این همان چیزی است که در یک مهمانی یا مراسم، نگاه ها را در بدو ورود مهمانان به خود جلب می کند و مراسم یا جشن را منحصر به فرد می کند. شرکت های خدماتی پذیرایی با توجه این فاکتور، خدمات خود را متمایز می سازند. 

آشنا به چگونگی استقبال از میهمانان

با ورود مهمانان به مراسم یا مهمانی، از همان ابتدا باید برای احترام به میهمانان، اصول و آداب استقبال از آن ها رعایت شود. شرکت های خدماتی پذیرایی به هنگام سرویس دهی به مشتریان خود، در گام نخست می بایست مهمانداران خود را در خصوص آداب برخورد با میهمانان و استقبال از آنها آموزش دهند. نوع برخورد مهمانداران با میهمانان تاثیر بسزایی بر روند برگزاری مراسم مورد نظر خواهد گذاشت. توجه به کیفیت برخورد اول در مهمانی و مراسم می تواند کیفیت مراسم یا جشن ها را تا چند برابر بیشتر کند و مهمان ها احساس خوبی نسبت به حضورشان در مراسم داشته باشد. گرفتن خدمات از شرکت پذیرایی خدماتی، توجه به این جزئیات مهم را تضمین می کند. چون نیروی با تجربه و آگاه به اصول پذیرایی برای برگزاری انواع مهمانی ها می فرستند. 

آشنا به اصول پذیرایی از مدعوین

نیروهای تشریفاتی شرکت های خدماتی پذیرایی می بایست در خصوص چگونگی سرو انواع اقلام پذیرایی مورد آموزش واقع شوند. شرکت خدماتی موج نو با برگزاری دوره های آموزشی کاربردی، نیروهای خود را آماده پذیرایی در انواع مجالس نموده اند. چگونگی ایستادن در مقابل مدعوین، چگونگی خم شدن و تعظیم در مقابل آنان، سرو نمودن هر نوع غذا بر طبق اصول خاص آن همه و همه از جمله مواردی است که مهمانداران می بایست فرا گرفته و در فرایند پذیرایی از میهمانان به کار بندند. همه این جزئیات در کنار هم خدمات پذیرایی را در نظر مشتریان رضایت بخش می سازد. با توجه به تجربه ای که شرکت موج نو در ارائه خدمات پذیرایی در جشن ها، مهمانی ها، همایش ها و... دارد، می توانید خدمات مطمئنی از نیروی پذیرایی خانم و نیروی پذیرایی آقای موج نو دریافت کنید. 

توانایی هماهنگی با شرایط میزبان

سلیقه میزبان برای پذیرایی از مهمانان و نحوه برگزاری مراسم همیشه در اولویت است. نیروهای تشریفاتی اعزامی از سوی شرکت های خدماتی پذیرایی، می بایست به هنگام ورود به هر مجلسی، در ابتدا شرایط میزبان را جویا شده و پذیرایی از میهمانان را بر طبق نظر و سلیقه میزبان انجام دهند. همچنین، در خصوص ترتیب و زمانبندی سرو اقلام پذیرایی نیز مهماندار می بایست منطبق بر خواست و نظر میزبان عمل نماید. نیروهای پذیرایی خانم و آقای شرکت موج نو با دریافت آموزش های لازم، به نحوه برخورد صحیح با مشتریان واقف هستند و تلاش می کنند مراسم پذیرایی طبق خواسته و سلیقه مشتری پیش برود. 

قابل اطمینان و متعهد

مهمانداران شرکت خدماتی موج نو همگی طی گزینش چند مرحله ای انتخاب شده اند. تمامی این افراد، متعهد به اصول اخلاقی بوده و مشتری ها می توانند با خیالی آسوده این افراد را به حریم منزل خود راه بدهند. شرکت خدماتی موج نو همچنین، اقدام به دریافت اوراق شناسایی و تضامین لازم از مهمانداران خود نموده است. بدین ترتیب، احتمال ارتکاب به هیچ گونه تخلفی از سوی این افراد وجود نخواهد داشت. گواهی های لازم از نیروها دریافت می شود تا مشتریان با خیال آسوده از خدمات پذیرایی شرکت موج نو استفاده کنند. 

شرکت موج نو نه تنها نیاز خدماتی مشتری را در حوزه تشریفات و پذیرایی از مجالس به نیروهای متخصص پذیرایی خانم و آقا ارجاع می دهد، بلکه با ارائه خدمات پشتیبانی، رضایت حداکثری مشتریان را برآورده می سازد. در نتیجه در صورت بروز هر گونه مشکل و نارضایتی می توانید از خدمات پشتیبانی موج نو استفاده کنید. 

بهترین شرکت خدماتی پذیرایی در تهران

شرکت خدماتی پذیرایی دارای نیروهای پذیرایی خانم و آقای حرفه ای و مجرب است تا مهمانی و مراسم طبق اصول و بدون بی نظمی برگزار شود. دریافت خدمات پذیرایی از بهترین شرکت خدماتی در تهران خیال میزبان مراسم را راحت خواهد کرد. شرکت خدماتی پذیرایی این سرویس را به صورت حرفه ای و تخصصی ارائه می دهد چون با داشتن سال ها تجربه برگزاری انواع مراسم و مجالس، با روند کار به خوبی آشنا است. بهترین شرکت خدمات پذیرایی قادر است هر مسئله غیر قابل پیش بینی را در حین برگزاری مجالس و مراسم به خوبی مدیریت کند تا خاطره ای خوش و شیرین برای مهمانان و میزبانان ثبت شود. 

چرا خدمات پذیرایی را از موج نو سفارش دهیم؟

خدمات موج نو بدون واسطه و مستقیماً از طرف شرکت موج نو به مشتریان عزیز ارائه می شود. به این ترتیب، مسئولیت پذیری نیروهای پذیرایی بسیار بالاتر است. موج نو بهترین و زبده ترین نیروهای پذیرایی آقا و خانم را انتخاب کرده و با آموزش اصول، مهارت ها و آداب پذیرایی به آن ها، در نهایت، نیرویی تأییدشده و ماهر را به مراسم، مهمانی یا جشن ها می فرستد. موج نو برای انواع مراسم مانند مراسم جشن و عروسی، مراسم عزاداری و برگزاری اعیاد مذهبی، جشن تولدها، دورهمی ها، همایش ها و جلسات رسمی، تدارک ویژه ای می بیند و نیرویی با مهارت های مرتبط با نوع مراسم و همچنین با لباس فرم مناسب با فضای مراسم اعزام می کند. کار موج نو با فرستادن خدمتکار پذیرایی برای برگزاری مراسم تمام نمی شود. آنچه خدمات موج نو را متمایز کرده است، تحویل کامل کار به مشتری است چون مسئولیت پذیر بودن در برابر مشتریان از اصول ارائه خدمات شرکت موج نو است. اگر مشتری خدمات پذیرایی از سرویس های دریافتی نیرویی راضی نباشد، برای تعویض و جایگزینی نیروی جدید سریعاً از طرف شرکت موج نو اقدام خواهد شد. 

برای دریافت خدمات پذیرایی موج نو و استخدام نیروی خدماتی جهت پذیرایی، می توانید با شماره 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید و خدمات فوری و باکیفیت از موج نو دریافت کنید.