نیروی خدماتی جهت پذیرایی

نیروی خدماتی جهت پذیرایی

1398/11/30 سارا سلیمان پور
نیروی خدماتی جهت پذیرایی از مدعوین، می تواند خدمات پذیرایی از مجالس مشتریان شرکت خدماتی پذیرایی را بر عهده گرفته و فرایند برگزاری انواع مراسمات و مجالس مورد نیاز مشتریان را تسهیل نماید. از جمله سرویس های شرکت خدماتی موج نو، برگزاری تشریفات مجالس مورد نیاز مشتریان و همچنین، اعزام مهماندار به مکان برگزاری مجالس مزبور می باشد.

نیروی خدماتی جهت پذیرایی

نیروی خدماتی جهت پذیرایی از مدعوین، می تواند خدمات پذیرایی از مجالس مشتریان شرکت خدماتی پذیرایی را بر عهده گرفته و فرایند برگزاری انواع مراسمات و مجالس مورد نیاز مشتریان را تسهیل نماید. از جمله سرویس های شرکت خدماتی موج نو، برگزاری تشریفات مجالس مورد نیاز مشتریان و همچنین، اعزام مهماندار به مکان برگزاری مجالس مزبور می باشد. این شرکت از طریق مصاحبه با افراد علاقه مند به حوزه مهمانداری و تشریفات و گزینش افراد مستعد در این زمینه و همچنین، برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی برای نیروهای پذیرایی خود، اقدام به غنی نمودن بانک نیروهای انسانی خود نموده است. نیروی خدماتی جهت پذیرایی در این شرکت، از میان خانم ها و آقایان گزینش شده و هر یک از این نیروها به مراسم و مجالس معینی اعزام می گردند.  در این مقاله تعدادی از خدمات مهماندار خانم و مهماندار آقا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.    

انواع نیروی خدماتی جهت پذیرایی 

 

نیروی خدماتی خانم جهت پذیرایی

 

اقدام به درخواست نیروی خدماتی جهت پذیرایی می تواند با اهداف مختلف و به منظور برگزاری مراسمات متعددی صورت پذیرد. در بسیاری از مجالس و مراسمات، مشتری ترجیح می دهد که از نیروی خدماتی خانم استفاده نماید. همان طور که در مقالات پیشین اشاره شد، در مجالسی چون مجلس پاتختی، مجلس دندونی، مجالس عروسی (در قسمت بانوان)، رستوران ها، هتل ها، نمایشگاه ها، گالری ها، میهمانی های خانوادگی و بسیاری مجالس دیگر، حضور نیروی خدماتی جهت پذیرایی خانم می تواند موثر واقع شود. لازم به ذکر است که نیروهای مزبور همگی دارای لباس فرم شرکت بوده و در صورتی که رستوران، تالار و یا هتل مربوطه نیز دارای لباس فرم مخصوصی باشد، مهمانداران اعزامی می بایست از قوانین و مقررات مکان مربوطه تبعیت نموده و هنگام پذیرایی و ارائه سرویس نظافتی در مکان مزبور، لباس فرم آن مکان را بر تن نمایند. همچنین، پذیرایی و ارائه سرویس به مشتریان می بایست بر اساس برنامه زمانی و اولویت های مطرح شده از سوی مدیریت مکان مورد نظر انجام شود.   

 

نیروی خدماتی آقا جهت پذیرایی

 

در کنار مجالس ویژه بانوان و مراسمات زنانه، تعداد زیادی از مراسمات نیز ویژه آقایان برگزار شده و بالطبع مهمانداران چنین مجالسی نیز می بایست همگی آقا باشند. در بسیاری از جلسات رسمی ارگان ها و نهادهای دولتی، بسیاری نشست های بین المللی ویژه رجال سیاسی، در بسیاری از نشست های مطبوعاتی، میهمانی های مردانه  و همچنین، در رستوران ها، تالارها و بسیاری مکان های دیگر، نیروی خدماتی جهت پذیرایی می بایست آقا باشد تا فرایند سرویس دهی به میهمانان به نحو احسن صورت پذیرد.