خدمات نظافت صنعتی

خدمات نظافت صنعتی

1397/10/2 سارا سلیمان پور
خدمات نظافت صنعتی شرکت خدماتی موج نو شامل ارتفاع کاری و نماشویی و همچنین خدمات کفسابی می گردد که در بسیاری حوزه ها از جمله نظافت منزل، نظافت محل کار و نظافت مشاعات (راه پله) کاربرد دارد. نظافت صنعتی دارای مزایای زیادی است که مشتریان را ترغیب به ثبت سفارش خدمات نظافت صنعتی می نماید. 

خدمات نظافت صنعتی

نظافت محیط های کاری با نظافت منزل تفاوت هایی دارد. به دلیل این تفاوت ها، برای نظافت محل کار، نظافت شرکت ها و سازمان ها، نظافت برج، نظافت بیمارستان ها و نظافت کارخانه ها از متدها و روش های نظافت صنعتی استفاده می شود. خدمات نظافت صنعتی شرکت خدماتی موج نو شامل ارتفاع کاری و نماشویی و همچنین خدمات کفسابی می شود که در بسیاری حوزه ها از جمله نظافت منزل، نظافت محل کار و نظافت مشاعات (راه پله) کاربرد دارد. نظافت صنعتی دارای مزایای زیادی است که مشتریان را ترغیب به ثبت سفارش خدمات نظافت صنعتی می کند.

نظافت صنعتی چیست؟

به بیان ساده، نظافت صنعتی مربوط به تمیز کردن و نظافت محیط های صنعتی مثل کارخانه های تولیدی، انبارها، نیروگاه ها و سایر تاسیسات صنعتی اختصاص دارد. همچنین برای نظافت محل کار یا محیط های کاری بزرگ و وسیع مثل برج های تجاری، بیمارستان ها، سازمان ها و... از نظافت صنعتی و تجهیزات وابسته به آن استفاده می شود. تجهیزاتی مانند زمین شوی برقی، جاروبرقی های صنعتی و ابزارهای حرفه ای با متدهایی مانند شست و شوی تحت فشار برای نظافت صنعتی به کار برده می شود. همچنین با توجه به حجم آلودگی ها در محیط های کاری، تولیدی و صنعتی از مواد شوینده قوی و ویژه برای نظافت صنعتی استفاده می کنند. یکی از چالش های خدمات نظافت صنعتی این است که نیاز به کار در محیط های کاری مختلف مثل اطراف ماشین آلات سنگین و تاسیسات فنی است. به همین دلیل نیروی خدمات نظافتی باید به کار کردن در این گونه فضاها مسلط باشد. تمیز کردن فضای کاری کارکنان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نیز بخشی از الزامات هر گونه خدمات نظافتی است. 

خدمات نظافت صنعتی چه مزایایی دارد؟

بالا رفتن بازدهی کارکنان 

کارکنان محیط های کاری بیشتر زمان خود را در محل کارشان سپری می کنند. بنابراین نیاز است محل کارشان به صورت دوره ای و منظم نظافت شود. چون به صورت مستقیم روی راندمان و بازدهی تمام کارکنان در همه بخش ها تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت. کارکنان بخش های صنعتی، تولیدی و یا انبارها با کار کردن در محل کار تمیز، بهداشتی و ایمن، بهتر و مطمئن تر از همیشه کار خواهند کرد. 

محیط کار بهداشتی و ایمن

محیط تمیز، محیطی امن است. سلامت عمومی کارکنان در گرو نظافت دوره ای و منظم محیط های شغلی است. نظافت محل کار با خدمات نظافت صنعتی به عنوان یکم اولویت مهم و اثرگذار تلقی می شود. محل کار غیربهداشتی باعث بروز بسیاری از عوامل آلرژی زا شده و موجب سرایت انواع بیماری ها نیز می شود.  

بهبود کارایی دستگاه ها و ماشین آلات

نگهداری ماشین آلات و تاسیسات با نظافت صنعتی آسان تر است. می توان با نظافت دوره ای محیط کار و نظافت دستگاه های موجود در محیط کار، روند استهلاک ساختمان و دستگاه ها را به شدت کند کرد. علاوه بر آن کارایی دستگاه و ابزارهای محیط کار با نظافت صنعتی بیشتر و بهتر خواهد شد. 
 

خدمات نظافت صنعتی شرکت خدماتی نظافتی موج نو

ارتفاع کاری و نماشویی

از مهم ترین خدمات نظافت صنعتی شرکت خدماتی نظافتی موج نو می توان به خدمات ارتفاع کاری و نماشویی اشاره نمود. ارائه این سرویس از خدمات نظافتی، منوط به استفاده از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی پیشرفته می باشد. ارتفاع کاری و نماشویی، طیف وسیعی از خدمات را در بر می گیرد که  عبارتند از :

بازسازی و ترمیم نمای ساختمان

از جمله خدمات شرکت خدماتی موج نو در حوزه ارتفاع کاری و نماشویی و خدمات نظافت صنعتی، بازسازی و ترمیم نمای ساختمان می باشد. به هنگام ارائه این سرویس، می بایست ساختمان حتما داربست بندی شود. توجه به ایمنی نیروهای اعزامی، از اولویت های شرکت خدماتی موج نو می باشد. توجه نمایید که به هنگام بازسازی نما، به ریزش سنگ ها توجه کرده و از بروز حادثه پیشگیری نمایید.

شستشوی شیشه ها و نمای بیرونی برج ها و ساختمان های مرتفع

از دیگر خدمات نظافت صنعتی در حوزه ارتفاع کاری و نماشویی، اعزام نیروی نظافتی به منظور شستشوی شیشه پنجره ها در ساختمان های مرتفع و مجتمع های بزرگ می باشد. در هنگام پیاده سازی این سرویس، نیروهای اعزامی با استفاده از دستگاه واترجت به شستشوی نمای بیرونی و شیشیه ها و سنگ نمای ساختمان می پردازد. 

نقاشی نمای بیرونی ساختمان های مرتفع

از دیگر خدمات نظافت صنعتی شرکت خدماتی موج نو، اعزام نیرو به منظور نقاشی نمای بیرونی ساختمان های مرتفع و برج ها می باشد.

عایق بندی ساختمان های مرتفع

آب بندی نمودن ساختمان ها و عایق بندی آنها نیز در زمره خدمات نظافت صنعتی بوده و شرکت خدماتی موج نو قادر به اعزام نیروهای متخصص در این حوزه می باشد.

ارائه خدمات کفسابی

خدمات نظافت صنعتی شامل ارائه خدمات کفسابی به مشتریان شرکت نیز می گردد. این خدمات شامل کفسابی و سنگ سابی شده و در نظافت منزل (به ویژه منازلی که به تازگی نقاشی شده و کف آنها لکه های رنگ ریخته باشد)، نظافت محل کار، نظافت مشاعات(راه پله) کاربرد دارد. همچنین، این خدمات با استفاده از دستگاه های مخصوص کفسابی و سنگ سابی انجام می گردد.

انواع خدمات نظافت صنعتی چیست؟

خدمات نظافت صنعتی نوعی از خدمات نظافتی است که در تاسیسات صنعتی، کارخانه های تولیدی، انبارها و همه شرکت ها و سازمان های بزرگ انجام می شود. خدمات نظافت صنعتی معمولاً توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت انجام می شود. شرکت هایی که با داشتن نیروهای حرفه ای قادر به خدمات نظافت صنعتی به صورت کامل و تضمینی به مشتریان خود باشند. در نظافت صنعتی، معمولاً خدمات زیر ارائه می شود: 

  • نظافت سرویس های بهداشتی
  • نظافت کلیه سطوح
  • نظافت اتاق ها و دفاتر اداری
  • نظافت اتاق های کنفرانس
  • نظافت آزمایشگاه ها
  • تمیز کردن اتاق استراحت
  • نظافت انبارها
  • نظافت غذاخوری
  • نظافت تجهیزات صنعتی و ماشین آلات

برای نظافت شرکت ها، سازمان ها، برج ها، کارخانه ها و همه محیط های شغلی می توانید با شماره های 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید و خدمات نظافت محل کار حرفه ای و صنعتی دریافت کنید.