تامین نیروی نظافتی و خدماتی

تامین نیروی نظافتی و خدماتی

1399/8/4 رقیه علینقی زاده
تامین نیروی نظافتی و خدماتی برای محیط های مختلف از نیازهای اساسی به شمار می رود. با توجه به ابعاد محیط موردنظر، برای دریافت خدمتی باکیفیت و مقرون به صرفه، به کار گرفتن نیرویی متناسب با نیاز نظافتی یا خدماتی پیشنهاد می شود. با سپردن این مسئولیت مهم به شرکت های معتبر در حوزه تامین نیروی نظافتی و خدماتی، مسیر به کارگیری و استخدام نیرو برای شما تسهیل خواهد شد. این شرکت ها با آموزش نیروهای نظافتی و خدماتی و تایید مهارت آن ها بستری را فراهم می کنند تا با خیالی آسوده، خدمتی درخور نیازتان دریافت کنید.

تامین نیروی نظافتی و خدماتی


بخش مهمی از نیازهای شرکت ها و سازمان ها را نیاز به نیروهای نظافتی و خدماتی تشکیل می دهد. گستردگی فضای داخلی و خارجی شرکت ها و تعدد کارکنان، نظافت این دسته از محیط ها را از نظافت منزل متمایز می کند. همچنین با توجه به ابعاد شرکت ها و کارخانه ها و زمینه فعالیت آن ها، نیازهای خدماتی متفاوتی در سطح خرد و کلان در این مجموعه ها به وجود می آید که برای رفع همه این نیازها باید سراغ نیرویی با مهارت و توانایی مرتبط رفت. امروزه فعالیت های نظافتی و خدماتی طیف گسترده ای را در بر می گیرند که با توجه به تنوع و گستردگی آن، نیاز به تامین نیروی متخصص برای این حوزه در حال افزایش است. 


چرا به نیروی نظافتی و خدماتی نیاز داریم؟


ارائه فعالیت های خدماتی و نظافتی امروزه یک شاخه شغلی مجزا به حساب می آید که در دسته نیازهای اساسی شرکت ها و سازمان ها می گنجد. ظاهر تمیز و مرتب شرکت ها معرف شخصیت آن شرکت است. از این رو شرکت ها در اندازه های مختلف، طبق برنامه ای مشخص در بازه های زمانی مختلف نیروی نظافتی برای نظافت محل کار استخدام می کنند. در حیطه کارهای خدماتی نیز شرکت ها همواره با نیاز به نیروی خدماتی مواجه اند. بخش های مختلف یک سازمان یا کارخانه هر از چند گاهی نیاز به سرویس یا تعمیر پیدا خواهد کرد. از آنجا که این دسته از نیازهای شرکت ها ثابت و روزمره نیست، پیشنهاد می شود نیروهای خدماتی و نظافتی غیرثابتی که مورد تایید شرکت های دارای صلاحیت هستند به کار گرفته شوند. 
خدمات نظافت در محیط کار بخش عمده ای از فعالیت های خدماتی را در برمی گیرد که به طور خلاصه شامل تمیز، مرتب و ضد عفونی کردن محیط های کار می شود. فعالیت های خدماتی هم شامل دسته های مختلفی هستند؛ از خدمات تاسیساتی گرفته تا خدماتی تشریفات و پذیرایی را در بر می گیرد و برای هر دسته نیروهایی متخصص و آموزش دیده باید در نظر گرفت.  
مجتمع‎ها، آپارتمان ها و برج های بزرگ اعم از تجاری، اداری یا مسکونی، برای نظافت و یا دریافت کارهای خدماتی نیاز به نیروی حرفه ای و متخصص دارند که با ساختار این محیط ها آشنا باشد تا بتواند به صورت بهینه و در زمان کم خدمتی مطلوب را به مشتری در زمینه نظافت یا فعالیت های خدماتی ارائه دهد. به عنوان مثال به استفاده از تجهیزات و امکانات مخصوص نظافت محیط های گسترده مانند برج مسلط باشد یا نیروی فنی و تاسیساتی با نقشه این گونه محیط ها آشنا بوده و قادر به خواندن نقشه فنی آن ها باشد.

چه شرکت هایی در حوزه تامین نیروی نظافتی و خدماتی فعالیت دارند؟ 

یافتن نیرویی که در زمانی کوتاه، خدمتی باکیفیت ارائه کند، کاری زمان بر خواهد بود. از این رو شرکت های معتبر، که در زمینه تامین نیروی انسانی فعالیت دارند، وارد گود می شوند تا باری از روی ارگان ها و شرکت ها در جهت تامین نیرویی مطمئن و حرفه ای بردارند. این شرکت ها بخش عمده ای از مسئولیت ها و وظایف را به نیروها آموزش می دهند تا شما مشتری عزیز از بهترین خدمات بهره مند شوید. 
برای برخورداری از نیروهای نظافتی و خدماتی موج نو با 02174402 تماس بگیرید، سفارش شما در اولین فرصت ثبت و نیروی  متخصص موردنظر برای شما انتخاب می شود. 

تامین نیروی نظافتی و خدماتی توسط شرکت های تامین نیرو چه مزایایی دارد؟ 

فقط کافیست که برنامه زمان بندی مورد نظر خود را تعیین کنید که به چه صورت و برای چه بازه زمانی به نیروی خدماتی و نظافتی نیاز دارید. سپس با عقد قرارداد با شرکت های معتبر شما بدون فوت وقت، نیرو یا نیروهای مورد نظر خود را در اختیار خواهید داشت. طی کردن این فرایند علاوه بر اینکه حرفه ای بودن شما را نشان می دهد، شما را از بسیاری از کارهای جانبی و دردسرساز برای تایید و استخدام نیرو بی نیاز خواهد کرد. همه این فرایندها را می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت و اپلیکیشن دنبال کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن از نیروی نظافتی و خدماتی حرفه ای برخوردار شوید. 

موج نو چگونه نیروی خدماتی و نظافتی موردنیاز شرکت ها را تامین می کند؟

شرکت موج نو با ارائه انواع خدمات در حوزه تامین نیروی خدماتی و نظافتی در شهر تهران حضوری فعال و پررنگی دارد. تیم تامین نیرو در موج نو خدمات متنوعی در محیط های داخلی و خارجی شرکت ها، سازمان ها، کارخانه ها و ... شناسایی و دسته بندی کرده و برای هر شاخه نیروهایی با بالاترین درجه مهارت و تجربه در نظر گرفتند. به همه نیروها دستورالعمل ها و استانداردهای لازم در هر حوزه از خدمت آموزش داده می شود. از این رو تیم نیروهای خدماتی و نظافتی ما با تجربه و مهارت قابل قبول در محیط کار شما مشتری عزیز فعالیت خواهد کرد. از آنجا که نیروهای ما به صورت مستمر ارزیابی و عملکرد آن ها با دقت رصد می شود، شما در به کار گیری این نیروها اطمینان خاطر خواهید داشت.  
در موج نو بین نیروی خدماتی و نظافتی برای محیط های مختلف تمایز قائل می شویم. زیرا بسته به ابعاد و گستردگی محیط موردنظر، تخصص و میزان حرفه ای بودن نیرو نیز اهمیت پیدا می کند. به عنوان مثال نیروی نظافتی برای نظافت محیط های گسترده و وسیع باید به استفاده صحیح از ابزار و تجهیزات نظافتی سنگین و صنعتی مسلط باشد. تامین نیروی نظافتی و خدماتی محل زندگی یا محیط کسب و کارتان را می توانید به تیم تامین نیروی موج نو محول کنید. 
نیروهای موج نو تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده تا خدمتی مطمئن و امن به مشتریان عزیز ارائه دهند. 
برای ثبت درخواست نیروی نظافتی و خدماتی برای آپارتمان ها، برج ها، محل کار و... با شماره 02174402 تماس بگیرید. کارشناسان ما در موج نو شما را راهنمایی خواهند کرد تا در اولین فرصت خدمت موردنظر را دریافت کنید.