خدمتکار زن

خدمتکار زن

1397/10/9 سارا سلیمان پور
اعزام خدمتکار زن به منازل مشتریان، از جمله سرویس های شرکت خدماتی نظافتی موج نو بوده و بسیاری از مشتریان اقدام به ثبت سفارش نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط خانم جوان از طریق تماس تلفنی و یا اپلیکیشن موبایل این مجموعه به نام سرویک می نمایند.

خدمتکار زن

اعزام خدمتکار زن به منازل مشتریان، از جمله سرویس های شرکت خدماتی نظافتی موج نو بوده و بسیاری از مشتریان اقدام به ثبت سفارش نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط خانم جوان از طریق تماس تلفنی و یا اپلیکیشن موبایل این مجموعه به نام سرویک( دانلود اپلیکیشن ) می نمایند. خانم ها به دلیل بهره مندی از سلیقه ذاتی که خداوند در وجودشان به ودیعه گذاشته، می توانند امور منزل را با سلیقه و ظرافت خاصی انجام دهند. این امر در مورد خدمتکار زن نیز صادق بوده و همین امر، منجر به ترجیح بسیاری از مشتریان شرکت های خدماتی نظافتی به درخواست نیروی نظافتی خانم از این شرکت ها شده است. اما در خصوص خدمتکار مزبور، می بایست نکاتی مد نظر مشتریان قرار گیرد در این مقاله به تعدادی از این موارد اشاره خواهیم نمود. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خدمتکار زن می بایست چه مشخصاتی داشته باشد؟

برخورداری از سلامت روحی و جسمی

خدمتکار زن اعزامی به منزل مشتریان می بایست به لحاظ روحی و جسمی سالم بوده و بتواند خدمات رسانی به مشتریان شرکت نظافتی را به نحو احسن انجام دهد. در صورتی که نیروی نظافتی دارای مشکلات جسمی باشد، روند سرویس دهی به مشتریان کند و یا مختل خواهد گردید. نیروی نظافتی دارای مشکلات روحی نیز علاوه بر ایجاد اخلال در خدمات رسانی، منجر به ایجاد دلهره در مشتری به منظور تنها ماندن نیروی مزبور با فرزندان می گردد. 

دارای صلاحیت اخلاقی از سوی شرکت نظافتی

همان طور که در مقالات پیشین اشاره شد، شرکت خدماتی می بایست نیروهای نظافتی خود را پیش از استخدام و اعزام به منزل مشتریان، به طور کامل به لحاظ اخلاقی بررسی نموده و پس از طی چندین جلسه مصاحبه و حصول اطمینان از رفتار و ویژگی های شخصیتی نیروها، اقدام به جذب آنها نماید. همچنین، برخی شرکت ها از جمله شرکت خدماتی موج نو اقدام به دریافت مبالغی جهت تضمین از نیروهای خود نموده و علاوه براین، گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی سلامت، گواهی عدم اعتیاد نیز از دیگر مواردی است که لازمه استخدام خدمتکار زن و خدمتکار مرد در این شرکت می باشد.

سرعت عمل بالا

اغلب مشتریان خواهان استخدام کارگر نظافت منزل با سرعت عمل بالا می باشند. خانم ها به دلیل آشنایی با امور منزل و تسلط بر انجام این امور در منزل شخصی خود، سرویس دهی در حوزه نظافت منزل در منازل مشتریان را نیز با سرعت عمل بالایی انجام داده و می توانند در وقت و هزینه مشتریان صرفه جویی نمایند.