خدمه پذیرایی

خدمه پذیرایی

1397/9/28 سارا سلیمان پور
خدمه پذیرایی نقش مهمی در چگونگی ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی به میهمانان ایفا می نمایند. شرکت خدماتی پذیرایی موج نو با برگزاری تشریفات مجالس تهران  و اعزام خدمتکار پذیرایی به انواع مجالس مورد نظر مشتریان، در جهت سرویس دهی به مخاطبین خود و جلب رضایت آنها گام برمی دارد.

خدمه پذیرایی

خدمه پذیرایی نقش مهمی در چگونگی ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی به میهمانان ایفا می کنند. شرکت خدماتی پذیرایی موج نو با برگزاری تشریفات مجالس تهران و اعزام خدمتکار پذیرایی به انواع مجالس مورد نظر مشتریان، در جهت سرویس دهی به مخاطبین خود و جلب رضایت آن ها گام برمی دارد. خدمه پذیرایی اعزامی از سوی شرکت موج نو همگی در کلاس های تخصصی پذیرایی و مهمانداری این مجموعه شرکت نموده و مسلط بر اداره مجالس جشن و سرور، مجالس ماتم و اندوه، مراسم رسمی ادارات و ارگان ها و سایر مجالس می باشند.  

خدمه پذیرایی باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟

خوشرو و مهربان

از بارزترین خصوصیات خدمه پذیرایی، خوشرویی و سعه صدر آن ها در رویارویی با میهمانان می باشد. شرکت خدماتی پذیرایی موج نو اقدام به جذب مهماندارانی می نماید که در جلسات مصاحبه حضوری، علاوه بر دانش و مهارت در امر پذیرایی، خوش برخورد نیز بوده و با لبخند و مهربانی پاسخگوی دیگران می باشند. مهربانی پرسنل پذیرایی منجر به ارتباط موثرتر با مدعوین و حضار در سالن شده و خاطره ای به یادماندنی برای آن ها به جا خواهد گذاشت. 

پرهیز از ورود به صحبت میهمانان

خدمه پذیرایی می بایست صرفا به انجام وظایف خود پرداخته و از ورود به صحبت های خصوصی میهمانان، پرهیز نمایند. ممکن است در صورت ورود نیروی پذیرایی به بحث میهمانان، این امر از سوی مدعوین، بی ادبی تلقی شده و چندان خوشایند میهمانان نباشد. مهمانداران تنها در صورتی که حضار تمایل داشته باشند و یا نیاز به سرویس خاصی داشته باشند، می توانند با آن ها صحبت نمایند.  

همیشه حق با میهمان است!

خدمه پذیرایی شرکت موج نو همگی بر این باورند که همیشه حق با مهمانان می باشد. مسئولین این مجموعه به هنگام استخدام پرسنل پذیرایی، به دنبال افرادی هستند که بتوانند خونسردی خود را حفظ نموده و به سرعت کنترل خود را از دست ندهند. این خصوصیات منجر به انتقادپذیر شدن خدمه پذیرایی شده و بدین ترتیب، در صورت بروز مشکلی در فرایند پذیرایی از مجالس و برگزاری مراسم، نیروهای اعزامی خواهند توانست در کوتاه ترین زمان ممکن کنترل شرایط را در دست بگیرند.  

منضبط و حضور به موقع در مجالس

شرکت خدماتی پذیرایی موج نو خدمه پذیرایی خود را ملزم به رعایت نظم در تمامی ابعاد می نماید. رعایت نظم و انضباط از سوی پرسنل این شرکت شامل حضور به موقع در محل برگزاری مراسم، به تن داشتن لباس فرم، تمیز بودن لباس فرم نیروی اعزامی، رعایت ترتیب به جا آوردن مراسم پذیرایی و سایر موارد. 

وظایف خدمه پذیرایی چیست؟

خدمه پذیرایی در مجالس و مهمانی های مختلف وظایف مشخصی دارد. خدمه پذیرایی آقا و خانم از قبل از برگزاری مهمانی و رسیدن مهمانان، در محل حاضر می شود و بر اساس زمان بندی مشخص شده، کار پذیرایی از مهمانان را انجام می دهد. 

خدمه پذیرایی  با چیدن میز و صندلی فضای مراسم را برای حضور مهمانان آماده می کند. چیدمان میز و صندلی توسط خدمه پذیرایی به گونه ای انجام می شود که علاوه بر حفظ نظم ظاهری، تردد مهمانان حین مراسم و رفت و آمد خدمه در زمان پذیرایی آسان و بدون ایجاد مزاحمت باشد. 

خدمه پذیرایی با توجه به آموزش هایی که دریافت کرده اند با رعایت آداب و اصول تشریفات و پذیرایی از مهمانان مراسم و مجالس مختلف استقبال می کنند. خدمه پذیرایی باید قبل از رسیدن مهمان ها در قسمت ورودی حضور یابد و به مهمانان خوشامد بگوید. در پایان مراسم هم با رعایت احترام و ادب آن ها را بدرقه کند و بابت حضورشان، از آن ها قدردانی کند. 

پرسنل تشریفات و پذیرایی به صورت ویژه از مهمانان مجلس پذیرایی می کند و همواره در طول مراسم در دسترس است تا اگر مهمانی درخواستی داشت، فوراً برآورده کند. اصول پذیرایی از مهمانان حاضر طبق اصول شناخته شده تشریفات است. به این ترتیب که میز پذیرایی به صورت حرفه ای چیده می شود. بشقاب ها و سایر لوازم طوری روی میز چیده می شوند که دسترسی به آن ها برای مهمانان راحت باشد. 

راهنمایی مهمانان در بدو ورود و یا در هنگام برگزاری مراسم یکی دیگر از وظایف خدمه پذیرایی است. نیروی پذیرایی باتجربه بدون آنکه برای مهمانان مزاحمتی به دلیل تردد بیش از حد ایجاد کند، به خواسته های مهمانان رسیدگی می کند

نیروی پذیرایی موج نو

شرکت موج نو در حوزه های مختلف خدماتی مانند نظافت، نگهداری از سالمند و کودک، تعمیرات، تامین نیروی انسانی و چندین حوزه دیگر خدمات در منزل یا در محل کار ارائه می دهد. خدمات تشریفات و پذیرایی یکی از خدمات پرطرفدار موج نو است. پرسنل پذیرایی موج نو دارای تاییدیه های لازم برای ارائه سرویس پذیرایی در انواع مراسم و مجالس رسمی و غیررسمی هستند. همچنین شرکت موج نو صرفاً بین مشتریان این دسته از خدمات و خدمه پذیرایی ارتباط برقرار نمی کند بلکه مسئولیت ها و تعهدات موج نو به مشتریانش فراتر این است و با نظارت بر روند ارائه خدمات، سطح کمی و کیفی این سرویس ارزیابی می کند. هدف اصلی موج نو ارائه خدمات باکیفیت، به صرفه و مطمئن با رعایت اصول مشتری مداری است.

برای ثبت سفارش خدمات پذیرایی و تشریفات موج نو می توانید با شماره های 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید تا با راهنمایی کارشناسان واحد تشریفات، بهترین نیروها را دریافت کنید. همچنین موج نو با فراهم کردن بستری آنلاین به نام اپلیکیشن سِرویک این امکان را ایجاد کرده تا روند ثبت سفارشات سریع تر و بهینه تر انجام شود.