کارگر برای پذیرایی و شرح وظایف او

کارگر برای پذیرایی و شرح وظایف او

1397/9/24 سارا سلیمان پور
اعزام کارگر برای پذیرایی، از جمله سرویس های شرکت خدماتی موج نو در حوزه خدمات تشریفات و پذیرایی می باشد. این شرکت با استخدام نیروهای تشریفاتی مجرب و همچنین آموزش و تربیت کارگر برای پذیرایی، قادر به ارائه سرویس پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار به مشتریان خود می باشد.

کارگر برای پذیرایی و شرح وظایف او

برگزاری مجالس و مراسم چالش های خاص خود را دارد. برا آنکه مراسم و جشن ها به بهترین نحو و باشکوه برگزار شود، می توان از کارگر برای پذیرایی استفاده کرد. سپردن صفر تا صد برگزاری مراسم به افراد ماهر و آموزش دیده، خیال میزبان مراسم را از هر جهت آسوده خواهد کرد و فرصت این را خواهد داشت تا در کنار مهمانان بدون دغدغه و نگرانی از مراسم لذت ببرد. شرکت های خدماتی با در اختیار داشتن نیروی پذیرایی خانم و آقا، خدمات فوری و باضمانت ارائه می کنند. با این کار دیگر نیازی نیست قبل از برگزاری مراسم برای پیدا کردن نیروهای مطمئن و کاربلد وقت صرف کنید. اعزام کارگر برای پذیرایی، از جمله سرویس های شرکت خدماتی موج نو در حوزه خدمات تشریفات و پذیرایی می باشد. این شرکت با استخدام نیروهای تشریفاتی مجرب و همچنین آموزش و تربیت کارگر برای پذیرایی، قادر به ارائه سرویس پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار به مشتریان خود می باشد. اما حضور این نیروها چه تاثیری در روند برگزاری انواع مجالس داشته و مشتریان از چه مزایایی بهره مند می گردند؟

مزایای استخدام کارگر برای پذیرایی توسط مشتریان

با استخدام کارگر برای پذیرایی فرایند برگزاری مراسم و مجالس بسیار ساده تر می شود. چون تمام کار را کسانی انجام می دهند که تجربه و سابقه زیادی در برگزاری مهمانی و پذیرایی اصولی از مهمانان دارند و به چالش های این کار آشنا ه

آموزش های تخصصی در خصوص چگونگی برخورد با میهمانان

استخدام کارگر برای پذیرایی دارای مزایای بسیاری برای مشتریان می باشد. با سپردن تمامی مراحل پذیرایی به نیروی تشریفاتی اعزامی از سوی شرکت تشریفاتی، میزبان می تواند با خیالی آسوده ذهن خود را معطوف به دیگر زوایای برگزاری میهمانی، جشن و یا مراسم مورد نظر خود نماید. کارگر برای پذیرایی در دوره های آموزشی تخصصی در خصوص چگونگی مواجهه و برخورد با میهمانان شرکت نموده است. این نیروها آداب رویارویی با مدعوین در انواع مجالس شادی، غم و عزا، مراسم رسمی و ... را فرا گرفته و می توانند به خوبی به پذیرایی از میهمانان بپردازند.

آشنایی با اصول تزئین و سرو غذا

از دیگر قابلیت های کارگر برای پذیرایی می توان به آشنایی وی با اصول تزئین نمودن انواع پیش غذا، غذای اصلی و دسر اشاره نمود. این نیروها همچنین، قادر به طراحی میز شام مطابق با آخرین متد روز دنیا می باشند. چگونگی سرو غذا برای میهمانان و رعایت آداب و اصول فیزیک بدنی مناسب در مقابل مدعوین، از دیگر مهارت های کارگر برای پذیرایی می باشد. نیروهای پذیرایی برای میوه آرایی، بادکنک آرایی و سفره آرایی و سایر کارهای تزئیناتی آموزش دیده اند و با توجه به خلاقیت های خود مراسم و مهمانی را جذاب تر می کنند تا مهمانان با خاطره ای شیرین و به یادماندنی مراسم شما را ترک کنند.

تعهد و پایبندی نیروی اعزامی

شرکت خدماتی موج نو اقدام به اعزام نیروهایی به منظور ارائه خدمات پذیرایی می نماید که این نیروها متعهد و پایبند بوده و مشتری بتواند در خصوص حضور نیروی مزبور در منزل خودش اطمینان حاصل نماید. بدین منظور، شرکت خدماتی موج نو تمامی تضامین و اوراق شناسایی مورد نیاز را از نیروهای تشریفاتی خود دریافت می نماید. بدین ترتیب، مشتری ها می توانند با خیالی آسوده نسبت به درخواست کارگر برای پذیرایی در منازل خود اقدام نمایند. استخدام نیروی پذیرایی از طریق شرکت های خدماتی بسیار مطمئن تر از استخدام نیرو به صورت شخصی است. چون در نهایت نیروی قابل اعتماد و بامهارت لازم برای کار پذیرایی اعزام می شود. 

یکدست بودن لباس ها و آراستگی ظاهری

از دیگر مزایای درخواست کارگر برای پذیرایی از شرکت خدماتی موج نو، یکدست بودن لباس های نیروهای تشریفاتی اعزامی می باشد. این نیروها همگی دارای لباس فرم متحدالشکل می باشند. همچنین، به منظور حضور در مجالسی چون مجلس عقد و عروسی، نیروهای تشریفاتی شرکت خدماتی موج نو همگی با ظاهری آراسته در مجلس مربوطه ظاهر شده و به ارائه خدمات عقد و عروسی و تولد و جشن ها می پردازند. نوع و رنگ لباس نیروهای پذیرایی باید با فضا و جو مراسم هماهنگ باشد. توجه به جزئیات و نکات برگزاری مراسم سبب می شود مجالس و مهمانی ها با شکوه و نظم هرچه بیشتر برگزار شود. 

وظایف کارگر پذیرایی چیست؟

برای برگزاری انواع مراسم و مجالس بدون کم و کاست، هر کارگر پذیرایی وظایف خاصی دارد که از قبل به ریز مسئولیت های خود آگاه است. کارگر پذیرایی قبل از شروع مراسم، مشغول آماده سازی فضای مراسم می شود؛ قبل از ورود مهمان ها، نیروی پذیرایی میز و صندلی ها را می چیند و مقدمات کلی مراسم قبل از ورود مهمان ها را فراهم می کند. با ورود مهمانان، با رعایت اصول و آداب خاص مهمانداری، از آن ها استقبال می کند و آن ها را به سمت محل مراسم راهنمایی می کند. در انتهای مراسم، مهمانداران با روی خوش و احترام مهمانان را بدرقه و از آن ها بابت حضور در مراسم قدردانی کند. همچنین قبل از آغاز مراسم با سرآشپز در مورد نوع غذا و زمان دقیق و نحوه سرو هر غذایی مشورت می کند. نحوه برخورد کارگر پذیرایی بسیار مهم است چون وقتی میزبان مراسم تمام کارها را به خدمه پذیرایی می سپارد، انتطار دارد با مهمانانش به گونه ای برخورد شود که دلخوری و بی احترامی ای ناخواسته رخ ندهد. نیروی پذیرایی اصول و نحوه برخورد و پذیرایی از مهمانان را آموزش دیده و به خوبی می داند در موقعیت های مختلف باید با احترام از مهمانان پذیرایی کند. 

یکی دیگر از وظایف کارگر پذیرایی این است که در حین برگزاری مراسم، به خواسته های مهمانان توجه کند. همچنین بدون آنکه مزاحمتی برای مهمان ها ایجاد شود، در زمان های مشخص به سرو غذا و نوشیدنی بپردازد. علاوه برهمه این ها همیشه در دسترس باشد تا اگر مهمانی درخواستی داشت، فوراً به آن رسیدگی کند. نیروی پذیرایی خانم و نیروی پذیرایی آقا هر کدام با رعایت نکات مهمانداری، از ابتدا تا پایان مراسم و مجالس، خدمتی درخور و رضایت بخش ارائه می دهند. 

برای دریافت خدمات پذیرایی و خدمات اعزام مهماندار با شرکت موج نو در تماس باشید. با شماره های 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید و سفارش خود را پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان موج نو ثبت کنید.