نیروی پذیرایی خانم

نیروی پذیرایی خانم

1398/6/20 سارا سلیمان پور
نیروی پذیرایی خانم به جهت مهمانداری از مجالس، بهترین گزینه برای برگزاری انواع مراسمات شما عزیزان می باشد. شرکت های پذیرایی نیز با علم به این موضوع و با توجه به تعدد درخواست مشتریان خود در خصوص اعزام مهماندار

نیروی پذیرایی خانم

نیروی پذیرایی خانم به جهت مهمانداری از مجالس، بهترین گزینه برای برگزاری انواع مراسمات شما عزیزان می باشد. شرکت های پذیرایی نیز با علم به این موضوع و با توجه به تعدد درخواست مشتریان خود در خصوص اعزام مهماندار خانم، می بایست خدمه پذیرایی خود را با تمرکز بر تقویت تعداد خدمه پذیرایی خانم، گسترش داده و همچنین، آموزش های لازم در تمامی ابعاد ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی را در اختیار آنها قرار دهد. از جمله اقلام پذیرایی در انواع مجالس، چای می باشد. چای چینی، چای هندی و یا سیلانی، چای گل و چای انگلیسی، از انواع مختلف چای می باشند. انواع چای به لحاظ شکل ظاهری و نیز، روش های سرو نمودن چای را در ادامه ملاحظه خواهید نمود :

نیروی پذیرایی خانم و روش های تهیه چای

چای فله ای یا عمده

نیروی پذیرایی خانم می بایست قادر به درست کردن انواع مختلف چای باشد تا بتواند در مواقع اضطراری، از این روش ها استفاده نموده و چای مناسبی درست کرده و در اختیار مدعوین قرار دهد. چای فله ای و یا عمده، متداول ترین شکل چای بوده و به چای سنتی نیز شهرت دارد.  

چای کیسه ای

نیروی پذیرایی خانم در صورت مواجهه با ضیق وقت، می بایست چای کیسه را در مقداری آب جوش قرار داده و سپس از میهمانان خود با چای کیسه ای پذیرایی نمایند.   

چای فوری

این نوع از چای، به صورت پودری بوده و نیروی پذیرایی خانم با ریختن مقداری از آن در آب جوش و سپس هم زدن آن، می تواند چایی دلچسب تهیه کرده و اختیار میهمانان حاضر در سالن قرار دهد. 

سرو چای در فنجان توسط نیروی پذیرایی خانم 

همان طور که مطلع می باشید، چای به دلیل دارا بودن کافئین، منجر به ایجاد حس آرامش در افراد می گردد. نیروی پذیرایی خانم با توجه به سیاست ای پذیرایی سالن پذیرایی مربوطه، می تواند چای را در فنجان و برای تک تک میهمانان و یا در قوری و برای یک میز از میزهای پذیرایی تهیه نموده و در اختیار حاضرین در سالن قرار دهد. در روش سرو چای درفنجان، در صورت تمایل میهمانان، می توانید کمی شکر و شیر گرم نیز در کنار فنجان چای آنها قرار دهید. فنجان، نعلبکی، شکردان، خامه دان (به منظور پر کردن آن با شیر گرم) و قاشق چایخوری، از ملزومات سرو چای در فنجان بوده و این موارد می بایست مد نظر نیروی پذیرایی خانم قرار بگیرد. توجه کنید که در این روش، می بایست سینی پذیرایی کاملا تمیز بوده و پس از خشک نمودن آن، خواهید توانست اقلام سرو چای را در داخل سینی قرار دهید.

سرو چای با قوری توسط نیروی پذیرایی خانم

همان طور که می دانید، دور تا دور هر یک از میزهای پذیرایی موجود در سالن پذیرایی، تعدادی میهمان می توانند بنشینند.  به منظور سرعت بخشیدن به فرایند پذیرایی، نیروی پذیرایی خانم می تواند برای هر میز پذیرایی، یک قوری چای طبیعی، چای کیسه ای و یا چای فوری تهیه کرده و سپس، آن را بر روی میز قرار دهد. لازم به ذکر است که در صورت سرو چای در قوری به میهمانان، نیروی پذیرایی خانم می بایست از قبل فنجان ها و قاشق های چایخوری را بر روی میزها قرار داده باشند.