اعزام خدمتکار پذیرایی مجالس عقد و عروسی

اعزام خدمتکار پذیرایی مجالس عقد و عروسی

1397/7/14 سارا سلیمان پور
اعزام خدمتکار پذیرایی برای مجالس عقد و عروسی، یکی از خدمات قابل ارائه از سوی شرکت های خدماتی پذیرایی به مشتریان می باشد. بسیاری از مشتریان به منظور برگزاری مجالس عقد و عروسی خود، از شرکت های خدماتی

اعزام خدمتکار پذيرايی مجالس عقد و عروسی

امروزه برگزاری مجالس عقد و عروسی با تحولات عمده ای نسبت به گذشته رو به رو شده است. روش های قدیمی برای پذیرایی از مهمامان مجالس عقد و عروسی منسوخ شده و افراد ترجیح می دهند انجام امور مربوط به آن را به متخصصان و حرفه ای ها در این حوزه بسپارند تا کیفیت برگزاری مجالس را به حداکثر برسانند. برخی از شرکت های معتبر و فعال نیروهای مخصص در پذیرایی مجالس عقد و عروسی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. این رویکرد مزایای زیادی برای مشتریان در پی دارد. دیگر مانند گذشته، میزبانان دغدغه و نگرانی راجع به پذیرایی صحیح، به موقع و با رعایت اصول از مهمانان را نخواهند داشت. مجتالس عقد و عروسی اعزام خدمتکار پذيرايی برای مجالس عقد و عروسی، يکی از خدمات قابل ارائه از سوی شرکت های خدماتی پذيرايی به مشتريان می باشد. بسياری از مشتريان به منظور برگزاری مجالس عقد و عروسی خود، از شرکت های خدماتی پذيرايی درخواست اعزام خدمتکار پذيرايی مجرب می نمايند. بدين منظور، مشتری می تواند پس از بررسی چندين شرکت خدماتی پذيرايی و گزينش يکی از بهترين اين شرکت ها، با آن شرکت وارد مذاکره شده و درخواست اعزام خدمتکار پذيرايی مجالس نمايد. شرکت خدماتی پذيرايی نيز با بررسی درخواست های مورد انتظار مشتری در خصوص مجلس در حال برگزاری و ذکر شرايط کاری شرکت، می تواند پس از عقد قرارداد با مشتری، به اعزام خدمتکار پذيرايی مجالس بپردازد. برگزاری مجالس عقد و عروسی که از مهمترين اتفاقات زندگی هر فردی می باشد، از جمله مجالس شادی بوده که از اصول و قواعد خاصی پيروی می نمايد. اعزام خدمتکار پذيرايی به چنين مجالسی می بايست با در نظر گرفتن نکات فراوانی در خصوص پذيرايی از ميهمانان و ارائه سرويس به آنها صورت پذيرد. در ادامه به بيان برخی وظايف خدمه پذيرايی حين ارائه خدمات مجالس عقد و عروسی خواهيم پرداخت.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


اعزام خدمتکار پذيرايی عقد و عروسی و وظايف اين خدمتکاران 

برخورداری از خدمتکار پذیرایی عقد و عروسی چه مزایایی دارد؟ و چرا افراد ترجیح می دهند وظایف و مسئولیت های موجود در این گونه مراسم را به افراد حرفه ای بسپارند؟ با ما در ادامه همراه باشید تا با اشاره به وظایف خدمتکاران مجالس عقد و عروسی به جوانب مثبت این اقدام هم بپردازیم.

آماده نمودن اتاق عقد برای حضور عروس، داماد و سايرين

خدمتکار پذیرایی تمامی امور مربوط به نظم و ساماندهی مراسم عقد و عروسی را بر عهده می گیرد تا مراسم در کمال نظم و آرامش برگزار شود. اعزام خدمتکار پذيرايی به منظور پذيرايی از ميهمانان در مراسم عقد و عروسی، می تواند وظايف متعددی را برای خدمه پذيرايی به همراه داشته باشد. يکی از اين وظايف، آماده سازی اتاق عقد برای حضور عروس و داماد می باشد. همچنين، خدمه پذيرايی می بايست عاقد و ميهمانان را نيز در نظر گرفته و به پذيرايی از آنان نيز بپردازند. اهدای هديه به عروس و داماد توسط ميهمانان، می بايست با نظم خاصی انجام شود. خدمه پذيرايی می توانند در برقراری اين نظم، موثر واقع شوند. مهمانداران می توانند شرايطی ايجاد نمايند که ميهمانان يکی يکی و به ترتيب بتوانند نزديک عروس و داماد رفته و هدايای خود را به آنها تقديم نمايند. برقرای اين نظم، موجب سهولت کار فيلمبرداران نيز خواهد گشت. لوازم سفره عقد و خنچه عقد نيز می بايست در مراسم عقد و عروسی محفوظ بمانند. اعزام خدمتکار پذيرايی از سوی شرکت خدماتی می بايست با هدف جلوگيری از آسيب رسيدن به اين لوازم صورت پذيرد.

چیدمان و تزیین سفره عقد

چیدمان جذاب سفره عقد شامل مولفه های زیادی است. این مسئولیت را باید به افراد خلاق با ایده های منحصر به فرد سپرد تا مراسم عقد را هر چه بیشتر خاطره انگیز و به یاد ماندنی کرد. افراد با سلیقه با در نظر گرفتن فضای مراسم عقد و المان های فرهنگی سفره عقد را  بسیار چشم نواز می آرایند. توجه به ترکیب رنگ ها و استفاده از گل های طبیعی مناسب در تزیین سفره و چیدمان حرفه ای هر یک از موارد سفره عقد در کیفیت نتیجه نهایی سهم عمده ای خواهد داشت. افراد حرفه ای و متخصص در حوزه پذیرایی مجالس، تجربه زیادی در چیدن و تزیین سفره عقد دارند و نتیجه کارشان رضایت شما را جلب خواهد کرد. 

سازمان دهی ميهمانان هنگام برگزاری مراسم عقد

یکی از مواردی که در برگزاری موفقیت آمیز مجالس غقد به چشم می آید، سازمان دهی میهمانان هنگام برگزاری مراسم عقد است. اتاق عقد عمدتا دارای وسعتی نيست که بتواند گنجايش همه ميهمانان مجلس عروسی را داشته باشد. اعزام خدمتکار پذيرايی مجالس عقد و عروسی می تواند به منظور سازمان دهی ميهمانان حين برگزاری مراسم عقد باشد. ميهمانداران مي بايست هنگام جاری شدن خطبه عقد، در جهت برقراری نظم و سکوت در اتاق عقد بکوشند. بدين ترتيب، مراسم عقد با نظم و انسجام بيشتری برگزار خواهد گرديد.

پذيرايی از ميهمانان حين برگزاری مجلس عروسی 

اعزام خدمتکار پذيرايی می تواند به منظور پذيرايی از ميهمانان حين برگزاری مجلس عروسی باشد. پس از اتمام مراسم عقد، ميهمانان وارد قسمت پذيرايی می گردند. در اين زمان، مهمانداران و خدمه پذيرايی می بايست در ابتدا به ميهمانان کمک کنند تا در جايی مناسب بنشينند. سپس به پذيرايی منظم و منسجم از ميهمانان بپردازند. پذیرایی صحیح از مهمان دغدغه هر میزبانی است. مخصوصا که پای مجلس عروسی هم در میان باشد. رعایت آداب و اصول پذیرایی از مهمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طوری که همه مهمانان به نسبت مساوی و منظم پذیرایی شوند. 

ديگر اهداف اعزام خدمتکار پذيرايی عقد و عروسی 

نظارت بر نحوه سرو شام به ميهمانان مجلس عروسی 

مشتريان به منظور حصول اطمينان از برخورداری همه مدعوين از شام ارائه شده، می توانند درخواست اعزام خدمتکار پذيرايی نمايند. مهمانداران در خصوص چگونگی سرو نمودن شام به ميهمانان مجلس، آموزش های لازم را دريافت نموده اند و می توانند بر سرو شام نظارت نمايند. بدين ترتيب، همه ميهمانان می توانند با آرامش و به ميزان کافی شام ميل نمايند. اینکه روند سرو شام مناسب و برای همه مدعوین هماهنگ شده باشد، در نهایت روی کیفیت مجالس عقد و عروسی تاسیر فوق العاده ای خواهد گذاشت. 

تقسيم و توزيع کيک عروسی در ميان ميهمانان 

هر کاری را باید به فرد باتجربه در آن کار سپرد. بريدن و توزيع کيک عروسی در ميان ميهمانان، از جمله کارهای دشواری می باشد که مهمانداران می توانند به خوبی از عهده آن برآيند. اعزام خدمتکار برای پذيرايی برای مجلس عقد و عروسی می بايست به نحوي صورت گيرد که مهمانداران مزبور، قادر به توزيع کيک بين تمامی ميهمانان باشد و هيچ يک از ميهمانان در هيچ يک از مراحل پذيرايی از قلم نيفتند.

بدرقه ميهمانان به نحوی شايسته و درخور

پس از برگزاری مراسم عقد و عروسی، ميهمانان مجلس را ترک کرده و به سوی منازل خود رهسپار می گردند. خدمه پذيرايی می بايست ميهمانان را به نحوی شايسته بدرقه نموده و با لبخندی محبت آميز، به آن ها اعلام بدارند که منتظر حضور بعدی آن ها می باشند. بنابراين، شرکت خدماتی پذيرايی پيش از اعزام خدمتکار پذيرايی می بايست اصول مواجهه با ميهمانان و آداب استقبال از آن ها، پذيرايی از ميهمانان و بدرقه نمودن آنان را به پرسنل خود آموزش دهند.

مدیریت زمان حین برگزاری مجالس

یکی از مواردی که کیفیت مجالس عقد و عروسی را تضمین می کند، مدیریت زمان در مراحل مختلف برگزاری مراسم است. اینکه هر یکاز امور در زمان مشخصی برگزار شود و با هم تداخل پیدا نکند از جمله مسئولیت هایی است که باید به یک تیم متخصص سپرد. اعزام خدمتکار پذيرايی مجالس عقد و عروسی همه اصول برگزاری مجالس را تامین خواهد کرد تا در نهایت نظم، مهمانان پذیرایی شوند و مراسم طبق زمان بندی و بدون اتلاف وقت به پایان برسد.

موج نو برای اعزام خدمتکار پذيرايی مجالس عقد و عروسی چه خدماتی ارائه می دهد؟

تیم تامین نیرو در موج نو با بررسی توانایی های واقعی افراد، آن ها را برای ارائه خدمات پذیرایی در مجالس عقد و عروسی آماده می سازد. به این ترتیب مسیر به کار گیری نیروها برای مشتریان به میزان قابل توجهی کوتاه تر می شود. موج نو تمامی خدمات نیروها را پس از پایان ارائه خدمت ارزیابی می کند و سطح عملکرد نیرو و رضایت مشتری را می سنجد. چراکه هدف ارائه خدمات باکیفیت و کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان است. بنابراین صرفاً با ارائه مسئولیت کفایت نمی کند بلکه تعهدات ما به مشتریان همچنان ادامه دارد. موج نو برای تامین نیروی ثابت تشریفات و تشریفات ارگانی و سازمانی نیز آمادگی کامل دارد و تیمی از نیروهای متخصص و مجرب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. 

اگر برای اداره مچجالس خود به دنبال حرفه ای ترین نیروها هستید، می توانید با 02174402 تماس بگیرید تا در اسرع وقت از خدمات موردنظر خود بهره مند شوید.