آقا برای پذیرایی

آقا برای پذیرایی

1397/10/6 سارا سلیمان پور
استخدام آقا برای پذیرایی از جمله سرویس های مورد نیاز مشتریان شرکت های خدماتی پذیرایی می باشد. ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی در موسسات تشریفاتی، از طریق مهمانداران خانم و همچنین، مهمانداران آقا میسر می گردد. خدمه پذیرایی دارای مسئولیت های معینی بوده و همچنین، می بایست نکاتی را به منظور موفقیت بیشتر در سرویس دهی به مشتریان مد نظر خود قرار دهند

آقا برای پذیرایی

استخدام آقا برای پذیرایی از جمله سرویس های مورد نیاز مشتریان شرکت های خدماتی پذیرایی می باشد. ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی در موسسات تشریفاتی، از طریق مهمانداران خانم و همچنین، مهمانداران آقا میسر می گردد. خدمه پذیرایی دارای مسئولیت های معینی بوده و همچنین، می بایست نکاتی را به منظور موفقیت بیشتر در سرویس دهی به مشتریان مد نظر خود قرار دهند که در ادامه این مقاله تعدادی از این نکات را مورد مطالعه قرار می دهیم. 

آقا برای پذیرایی و مسئولیت های محوله به او

استفاده از لباس رسمی، مرتب و تمیز 

از جمله مواردی که آقا برای پذیرایی می بایست مورد توجه قرار دهد، استفاده از لباس رسمی به صورت کت، شلوار، پیراهن، کراوات و یا پاپیون می باشد. رنگ پیراهن نیروی پذیرایی آقا می بایست متضاد رنگ کت و شلوار و جلیقه وی باشد. لباس آقا برای پذیرایی می بایست همیشه اتو شده بوده و توجه به نظافت لباس ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. آقا برای پذیرایی می بایست به طور منظم و در فواصل زمانی معینی، کت و شلوار خود را به خشکشویی برده و همواره لباس خود را تمیز و مرتب نگه دارند. 


ثبت سفارش مهماندار از طریق وبسایت


کمک به سالمندان آقا به منظور تردد در سالن

از دیگر مسئولیت های آقا برای پذیرایی، کمک به سالمندان حاضر در سالن، رستوران، هتل و ... به منظور تردد و جابجایی می باشد. به عنوان مثال، هنگامی که در مراسم عروسی میهمان سالمند آقا  قصد اهداء هدیه و چشم روشنی به عروس و داماد داشته باشد، نیروی پذیرایی آقا می بایست به کمک وی شتافته و مانع سر خوردن و یا زمین خوردن وی گردد. همچنین، اگر سالمندی از ویلچر استفاده کند و یا معلولیت جسمی داشته باشد، نیروی پذیرایی می بایست به کمک آنها بشتابد. این عمر، علاوه بر تالارهای پذیرایی، در رستوران ها، هتل ها و سایر مکان های برگزاری مجالس نیز صدق می نماید.   

سر زدن به میهمانان در بازه های زمانی معین

مسئولیت مهم دیگری که آقا برای پذیرایی می بایست به عهده بگیرد، توجه به میهمانان در تمام مدت مجلس مورد نظر می باشد. مهمانداران می بایست در طول مدت برگزاری مراسمات مختلف در میان میهمانان ظاهر شده و در خصوص سرویس های مورد نیاز آنها و کیفیت برگزاری مجلس مورد نظر جویا شوند. همچنین، اگر میهمانان در خصوص مکان سرویس بهداشتی و یا دسترسی به سایر امکانات سوالی داشته باشند، مهمانداران حاضر در سالن موظف به راهنمایی آنها می باشند.