کارگر برای نظافت منزل

کارگر برای نظافت منزل

1397/10/16 سارا سلیمان پور
کارگر برای نظافت منزل از جمله مشاغل شرکت خدمات نظافت بوده و بسیاری از مردم جامعه به منظور نظافت منزل خود نیازمند دانش و تخصص این افراد می باشند. درخواست کارگر برای نظافت منزل می تواند به منظور ارائه خدمات متنوعی در حوزه نظافت منزل و اثاثیه و سایر متعلقات آن صورت پذیرد.

کارگر برای نظافت منزل

کارگر برای نظافت منزل از جمله مشاغل شرکت خدمات نظافت بوده و بسیاری از مردم جامعه به منظور نظافت منزل خود نیازمند دانش و تخصص این افراد می باشند. درخواست کارگر برای نظافت منزل می تواند به منظور ارائه خدمات متنوعی در حوزه نظافت منزل و اثاثیه و سایر متعلقات آن صورت پذیرد. دستمزد کارگر نظافت منزل به ازای ارائه خدمات نظافت عمومی منزل، به صورت ساعتی محاسبه می گردد. اما به ازای سرویس دهی در خصوص خدمات اضافی، دستمزد افزایش پیدا خواهد نمود. برخی خدمات نظافت مورد انتظار مشتریان از نیروهای نظافتی در ادامه بررسی خواهد شد.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


کارگر برای نظافت منزل و برخی مسئولیت های محوله

نظافت عمومی منزل 

درخواست کارگر برای نظافت منزل می تواند به منظور دریافت خدمات نظافتی شرکت های خدماتی در حیطه عمومی منزل باشد. این خدمات، همان مسئولیت های پیش فرض کارگر نظافت منزل بوده و عبارتند از : نظافت اتاق پذیرایی، نظافت هال و راهروها، نظافت حمام و دستشویی، گردگیری اشیاء، نظافت فضای زیر مبلمان، نظافت نمای بیرونی کمدها، نظافت آشپزخانه شامل لکه گیری از سطوح، تمیز نمودن اجاق گاز، مایکروفر و سایر متعلقات و ملزومات آشپزخانه. لازم به ذکر است که به دلیل انجام پخت و پز در آشپزخانه ها، عمدتا نظافت این قسمت از منزل به جهت از بین بردن لکه های چربی حاصل از بخارات غذا، به زمان بیشتری نسبت به سایر قسمت های منزل نیاز دارد.

 شستشوی ظروف

درخواست کارگر برای نظافت منزل می تواند به منظور انجام اموری چون شستشوی ظروف در کنار امور نظافتی منزل نیز انجام گردد. سرویس نظافت منزل توسط خانم جوان و سرویس نظافت منزل توسط خانم می تواند تامین کننده این نیاز مشتریان باشد. شستشوی ظروف می تواند به صورت دستی انجام شده و یا در صورتی که مشتری دارای ماشین ظرفشویی در منزل باشد، کارگر می بایست ظروف را داخل ماشین قرار داده و پس از اتمام شستشو از ماشین خارج نماید. 

نظافت مشاعات

نظافت مشاعات نیز از دیگر خدمات نظافتی شرکت خدماتی موج نو بوده و شامل نظافت راه پله و شیشه های پنجره ها، نظافت حیاط و پارکینگ ساختمان ها و مجتمع های مسکونی، نظافت پاگردها، شستشوی پادری ها و ... می باشد. درخواست کارگر برای نظافت منزل در خصوص ارائه چنین سرویسی، از میان نیروهای نظافتی آقا میسر بوده و عمدتا خانم ها به انجام چنین اموری نمی پردازند. 

نظافت فرش و موکت

نظافت فرش و موکت با استفاده از شامپو فرش، از دیگر سرویس های نظافتی مورد نیاز مشتریان شرکت های خدماتی نظافتی می باشد. ثبت درخواست سرویس نظافت منزل خانم جوان مناسب ترین گزینه برای دریافت این سرویس می باشد. از آنجا که نظافت فرش و موکت جزء خدمات نظافت عمومی منزل نمی باشد، کارگر برای نظافت منزل در چنین موردی می تواند در قبال ارائه سرویس مزبور به مشتری، از وی درخواست دستمزد بیشتری نماید.  

نظافت مبلمان

درخواست کارگر برای نظافت منزل می تواند علاوه بر نظافت کلی منزل، شامل خدمات دیگری چون لکه گیری و نظافت مبلمان نیز گردد. این سرویس با سرویس مبل شویی متفاوت بوده و نیروی اعزامی قادر به لکه گیری از مبلمان مشتری در منزل وی می باشد. بدیهی است که آشنایی کارگر برای نظافت منزل با انواع ماده لکه بر و نیز انواع متدهای نظافتی در هنگام ارائه این سرویس، ضروری است.