شرکت خدمات نظافت

شرکت خدمات نظافت

1397/9/28 سارا سلیمان پور
شرکت خدمات نظافت موج نو ارائه دهنده سرویس نظافت منزل، نظافت شرکت ها، نظافت مشاعات (راه پله)، خدمات نظافت صنعتی و سایر خدمات نظافتی به مشتریان خود می باشد. تنوع و تعدد خدمات شرکت خدماتی موج نو بسیاری از کاربران را نسبت به ثبت سفارش آنلاین از طریق اپلیکیشن این شرکت و یا ثبت سفارش از طریق تماس با کارشناسان مستقر در محل شرکت، ترغیب می نماید.

شرکت خدمات نظافت

نظافت محل زندگی یا محیط کار یکی از ملزومات است که با توجه به مزیت های متعددی که دارد، از جمله خدمات پرطرفداری است که افراد و سازمان ها دریافت می کنند. دریافت خدمات از شرکت خدمات نظافت امروزه جای خود را در میان افراد باز کرده است. به جای استخدام نیروی نظافت به صورت شخصی که با دغدغه های زیادی همراه است، می توان از مراجع معتبر خدماتی درخواست نیرو کرد. دریافت خدمات نظافت منزل، نظافت مشاعات و نظافت محل کار از طریق شرکت های خدماتی نه تنها سریع تر و آسان تر انجام می شود بلکه با ضمانت انجام کار و پشتیبانی هم همراه است. 

شرکت خدمات نظافت موج نو ارائه دهنده سرویس نظافت منزل، نظافت شرکت ها، نظافت مشاعات (راه پله)، خدمات نظافت صنعتی و سایر خدمات نظافتی به مشتریان خود می باشد. تنوع و تعدد خدمات شرکت خدماتی موج نو بسیاری از کاربران را نسبت به ثبت سفارش آنلاین از طریق اپلیکیشن این شرکت و یا ثبت سفارش از طریق تماس با کارشناسان مستقر در محل شرکت، ترغیب می نماید. سرویس های نظافتی شرکت خدمات نظافت شامل موارد متعددی می گردد که در ادامه به بررسی تعدادی از این سرویس ها خواهیم پرداخت. 

سرویس های شرکت خدمات نظافت

اعزام نیرو به منظور ارائه خدمات نظافت صنعتی

شرکت خدمات نظافت موج نو در صورت تمایل مشتریان، اقدام به اعزام نیرو به منظور ارائه خدمات نظافت صنعتی به آنها می نماید. نظافت صنعتی عبارت است از به کارگیری ماشین های صنعتی و استفاده از دستگاه ها و روش های مکانیزه به منظور سرویس دهی به مشتریان. این سرویس، در کارخانجات، سوله ها و انبارهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، خدماتی چون نماشویی ساختمان های مرتفع و برج ها، شستشو و نظافت شیشه مجتمع های آپارتمانی بزرگ و شستشوی پشت بام این ساختمان ها نیز در حیطه خدمات نظافت صنعتی و ارتفاع کاری و نماشویی قرار می گیرد. شرکت خدمات نظافت به هنگام خدمات رسانی در هر یک از این موارد، نیروی اعزامی خود را با لوازم تخصصی مورد نیاز، تجهیز خواهد نمود.

اعزام نیروی نظافتی انسانی به منزل مشتریان

شرکت خدمات نظافت موج نو با گزینش و استخدام نیروهای نظافتی خبره و برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی برای آنها، قادر به اعزام نیروی نظافتی خبره و متخصص در امر نظافت به منزل و محل کار مشتریان خود می باشد. بدیهی است که به هنگام نظافت منزل و نظافت محل کار و شرکت ها و همچنین، نظافت مشاعات، نیروی اعزامی از سیاست های متفاوتی پیروی خواهد نمود. همچنین، توجه به این نکته نیز الزامی است که دستمزد نیروی نظافتی خانم بیشتر از نیروی نظافتی آقا می باشد. علت این امر، نیروی فیزیکی کمتر خانم ها و سختی کار برای آنها می باشد. شرکت خدمات نظافت، می بایست به هنگام ثبت سفارش مشتری، وی را در جریان این موضوع قرار دهد تا مشتری حق انتخاب نیروی نظافتی مورد نظر خود را داشته باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات نظافت

در سال ای اخیر ثابت شده که ثبت سفارش آنلاین فقط منحصر به کالاها نیست، بلکه می توان خدمات را نیز از طریق گوشی موبایل و بدون زحمت اضافی به صورت کاملاً آنلابن و مطمئن سفارش داد. یکی دیگر از سرویس های شرکت خدمات نظافت این است که با توجه به حجم زیاد مشتریان، برای خدمت دهی بهینه تر و سریع تر اقدام به فراهم کردن ثبت سفارش آنلاین نظافت منزل و نظافت محل کار می کنند. اپلیکیشن ثبت سفارش خدمات نظافت کار را راحت کرده و امکان کنسلی سفارش به حداقل ممکن می رسد. بنابراین در صرفه جویی در زمان و هزینه ها موثر خواهد بود. شرکت موج نو اپلیکیشن درخواست خدمات سِرویک را ارائه کرد. حدود 70 نوع خدمات منزل و محل کار در سرویک وجود دارد. امکان سفارش از طریق اپلیکیشن این مزیت را برای مشتریان فراهم می کند تا طبق زمان موردنظرشان خدمات نظافت را از نیرویی که از قبل مشخص کرده اند، دریافت کنند. 

اجاره ماشین آلات نظافت صنعتی

از دیگر سرویس هایی که شرکت خدمات نظافت موج نو می تواند به مشتریان خود عرضه نماید، اجاره ماشین آلات مورد نیاز در نظافت صنعتی می باشد. در این صورت، شرکت هزینه اپراتور دستگاه را از مشتری دریافت نکرده و صرفا به ازای تعداد روزهایی که دستگاهی چون جاروبرقی صنعتی را به مشتری اجاره داده است، از وی هزینه دریافت خواهد نمود.

مزایای شرکت خدمات نظافت

با گسترش نیازهای خدماتی، شرکت های خدمات نظافتی زیادی برای تامین نیازهای مربوط به نظافت ساختمان ها شکل گرفته اند تا خدمات فوری و مطمئنی به مشتریان این دسته از خدمات ارائه دهند. مزایای شرکت خدمات نظافت سبب شده  که دیگر کمتر کسی برای نظافت منزل خود به صورت شخصی اقدام کند. بلکه با سفارش خدمات نظافت فوری از شرکت های معتبر خدماتی بدون نگرانی و با خیال آسوده، می توان خدمتی شسته رفته و بی نقص تحویل گرفت. یک شرکت خدمات نظافت معتبر و مطمئن دارای ویژگی های زیر است:

نیروی نظافت آموزش دیده و ماهر

بنا بر نیاز مشتریان نیروی خانم یا آقا به محل اعزام می شود. شرکت ارائه کننده خدمات نظافت میزان سختی کار را در نظر می گیرد و برای آنکه مشتری خدمات به صرفه ای دریافت کند، متناسب با نیاز خدماتی، نیروی خانم یا آقا اعزام می کند. با برگزاری کلاس های آموزشی متعدد به نیروها گفته می شود که چگونه با مشتریان برخورد کنند تا منجر به بروز سوءتفاهم نشود. همچنین اصول نظافت به نیروی نظافت آموزش داده می شود تا بهترین خدمت را در سریع ترین زمان ارائه دهد. 

دریافت سریع خدمات بدون کنسلی

یکی دیگر از مزایای شرکت خدمات نظافت این است که احتمال کنسل کردن کار توسط نیرو به حداقل ممکن می رسد. در صورتی که به هر دلیلی نیرو نتواند به موقع در محل کار حاضر شود، به سرعت نیروی جدید جایگزین نیروی قبلی می شود. همجنین با امکان رزرو دوره ای خدمات، دیگر نیازی نیست هر بار با نیروی نظافت هماهنگ کنید. فقط هر بار با ارسال پیام به مشتری، یادآوری های لازم انجام می شود. این کار سبب می شود مشتریان در صورت تمایل، هربار از خدمات یک نیروی ثابت برای نظافت منزل یا نظافت مشاعات ساختمان استفاده کنند.

به صرفه بودن خدمات نظافت

وقتی از طریق یک شرکت معتبر اقدام به سفارش خدمات و نیروی نظافت می کنیم، قیمت ها از ابتدا شفاف و مشخص است و به ازای هر ساعت کار، مشتری مبلغی تعیین شده را پرداخت می کند. نیازی به پرداخت هزینه های مازاد و غیرواقعی نخواهد بود. قیمت ها اغلب در طول سال ثابت می ماند. تعرفه و هزینه خدمات نظافت موج نو  به صورت شفاف و دقیق به ازای هر ساعت کار نظافت عادی یا وی آی پی (VIP) در اپلیکیشن سِرویک مشخص شده است. 

ضمانت کار نیرو و ارائه پشتیبانی

وقتی افراد و سازمان ها از طریق شرکت خدمات نظافت اقدام به دریافت خدمات منزل یا محل کار می کنند، ارائه بهترین و جامع ترین خدمات پشتیبانی ضروری است. هنگامی که مشتریان صفر تا صد نظافت منزل یا نظافت محل کار را به شرکت ارائه دهنده خدمات می سپارند، سزاوار دریافت بهترین خدمات پشتیبانی هستند. نیروهایی که از سوی شرکت خدماتی به منازل و محیط های فرستاده می شوند از سوی شرکت تایید و احراز صلاحیت می شوند و کارشان ضمانت می شود. شرکت موج نو با دریافت گواهی های لازم از نیروی نظافت خانم و آقا و با آموزش اصول نظافت و اصول برخورد با مشتری به نیروها، تلاش می کند با در اختیار داشتن تیم مرکز تماس حرفه ای، رضایت مشتریان خدمات را تماماً برآورده سازد.

ارزیابی عملکرد نیروی خدمات

نیروهای موج نو متعهد به ارائه خدمتی کامل و بی نقص هستند. در هر صورت در پایان کار، تیم پشتیبانی شرکت خدمات نظافت با مشتری تماس گرفته و میزان رضایتش از خدمات دریافتی را می سنجد. نیروهای پرتلاش و متعهد با دریافت امتیاز از سوی مشتریان، به عنوان نیروی خدماتی ممتاز شناخته می شوند. خدمات موج نو با تایید مشتری به انجام می رسند. به این نحو که در پایان اگر مشتریان عزیز از خدمات دریافتی رضایت داشتند، پایان کار را تایید می کنند. 

برای دریافت خدمات موج نو با شماره های 02174402 و 02178402000 تماس بگیرید. کارشناسان مرکز تماس آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند.