خدمات پذیرایی در منزل و بررسی انواع آن

خدمات پذیرایی در منزل و بررسی انواع آن

1397/9/11 سارا سلیمان پور
خدمات پذیرایی در منزل شامل موارد متعددی از اعزام مهماندار تا تزئین و دکوربندی منزل به منظور برگزاری مجلس مورد نظر می باشد. خدمات پذیرایی در منزل طیف وسیعی از خدمات مربوط به مجالس مختلف را در بر می گیرد.

خدمات پذیرایی در منزل و بررسی انواع این خدمات

برگزاری هر نوع مهمانی در منزل نیازمند یکی سری مقدماتی است. اگر مشغله کاری و شخصی شما زیاد باشد، احتمالاً فرصت نمی کنید این مقدمات را فراهم کنید. اگر هم بخواهید تمام کارهای برگزاری مراسم در منزل را خودتان به تنهایی برعهده بگیرید، باید زمان زیادی از وقت باارزش خود را صرف آن کنید. به طوری که وقتی مهمان ها سر رسیدند، دیگر توان و انرژی برای هم صحبتی و خوش گذرانی با آن ها باقی نمی ماند. در چنین شرایطی خدمات پذیرایی در منزل می تواند راهگشا باشد و یک مهمانی به یاد ماندنی را در منزل شما رقم بزند. 

خدمات پذیرایی در منزل شامل موارد متعددی از اعزام مهماندار تا تزئین و دکوربندی منزل به منظور برگزاری مجلس موردنظر می باشد. خدمات پذیرایی در منزل طیف وسیعی از خدمات مربوط به مجالس مختلف را در بر می گیرد که در ادامه به بررسی برخی از این خدمات خواهیم پرداخت.  

انواع خدمات پذیرایی در منزل

خدمات مجلس تولد

خدمات پذیرایی در منزل شامل برگزاری و تامین تمامی ملزومات مجلس تواد در منزل مشتری می باشد. تزئین منزل با بادکنک و کاغذ رنگی، گل آرایی، طراحی و دیزاین تولد، تهیه غذا و دسر طبق سلیقه مشتری، تهیه کیک تولد با توجه به تعداد مدعوین، تهیه کلاه های مخصوص جشن تولد در مدل های دخترانه و پسرانه، تهیه فشفشه مناسب جشن تولد، پذیرایی از میهمانان از طریق اعزام مهمانداران مجرب و حرفه ای، همه و همه جزء خدمات پذیرایی شرکت خدماتی موج نو می باشد. برگزاری تولدهای سورپرایزی با ارائه خدمات ویژه و متناسب با سلیقه مشتری، از جمله خدمات پذیرایی در منزل است که به موقع و طبق زمان بندی مورد نظر مشتری ارائه می شود. 

خدمات مراسم مولودی

مراسم مولودی از جمله مراسمی است که ریشه در باورهای مذهبی مردم داشته و بسیاری از افراد در سالروز ولادت ائمه معصومین، تمایل به برگزاری مجالس شادی و جشن ها در منازل خود دارند. شرکت خدماتی موج نو در راستای ارائه خدمات پذیرایی در منزل به مشتریان خود، قادر به برگزاری چنین مراسمی در منازل مشتریان خود می باشد. هماهنگی با مداح، تامین لوازم پذیرایی چون شکلات، نقل، لقمه مخصوص مراسم شامل نان، پنیر و سبزی، تزئین منزل با تمثال ائمه معصومین و سایر تزئینات مناسب شآن آن روز و مواردی از این دست، در حیطه وظایف شرکت تشریفاتی می باشد. نیروهای خدمات پذیرایی موج نو آمادگی ارائه خدمات متناسب با هر مراسمی را دارند. 

خدمات مجلس عقد

اگر بخواهید مراسم عقد را در منزل یا هر مکان دیگری برگزار کنید، می توانید از خدمات پذیرایی از مجالس موج نو استفاده کنید. پذیرایی از میهمانان در مجلس عقد، از دیگر خدمات پذیرایی در منزل می باشد. شرکت خدماتی موج نو با اعزام مهمانداران حرفه ای و خوشنام به منازل مشتریان، می تواند خاطره ای به یادماندنی از مجالس عقد مشتریان را برای آن ها رقم بزند. تهیه سفره عقد و تزیئن آن، تزئین اتاق عقد با گل آرایی، بادکنک آرایی، ارائه و اجرای ایده های خلاقانه برای نورپردازی و پذیرایی از مهمانان طبق اصول و آداب مهمانداری تنها بخشی از خدمات نیروهای پذیرایی موج نو است. 

خدمات مجلس ترحیم

از دیگر مراسمی که همه انسان ها در طول زندگی خود ناگزیر از برگزاری آن می باشند و گریزی از آن نیست، مجلس ترحیم می باشد. خدمات پذیرایی در منزل، شامل اعزام مهماندار با لباس متناسب با مجالس غم و ترحیم و تامین لوازم پذیرایی چون حلوا، خرما، دسته گل مخصوص مجلس ترحیم، مداح و... می گردد. میزبان به تنهایی نمی تواند از پس پذیرایی از مهمانان مجلس ترحیم بربیاید، به ویژه که از نظر روحی در شرایط مساعدی قرار ندارد. نیاز است تیمی به صورت هماهنگ وظایف برگزاری مراسم و پذیرایی از مهمانان با رعایت اصول و آداب را تماماً برعهده بگیرد. قبل از ورود مهمانان ها، همه لوازم پذیرایی باید آماده باشد تا مراسم با نظم و هماهنگی برگزار شود. 

خدمات مراسم عزاداری

بسیاری از خانواده ها علاقه مند به برگزاری مراسم عزاداری در ایام شهادت و وفات معصومین (ع) در منزل خود می باشند. شرکت خدماتی موج نو در راستای ارائه خدمات پذیرایی در منزل به مشتریان خود، اقدام به برگزاری مراسم عزاداری در منازل مشتریان خود نموده است. 

خدمات پذیرایی در منزل موج نو

شرکت موج نو با ارائه خدمات پذیرایی، تمام تلاش خود را می کند تا خدمات منحصر به فردی به مشتریان این دسته از خدمات ارائه دهد. تمام خدمه پذیرایی موج نو آموزش دیده هستند و با اصول روز پذیرایی از مهمانان و برگزاری انواع مجالس آَشنا هستند. نیروی پذیرایی خانم و نیروی پذیرایی آقا هر یک دارای توانایی های ویژه ای برای برگزاری انواع مراسم و مهمانی ها در منزل هستند. می توانید بر اساس نیاز خود به تعداد دلخواه نیروی پذیرایی سفارش دهید. 

هزینه خدمات پذیرایی در منزل

هزینه خدمات پذیرایی موج نو بر اساس تعداد ساعت های کار محاسبه می شود. بنابراین حجم کار هرچه قدر که باشد مهم نیست و در نهایت تعداد ساعت های کار نیروها، هزینه نهایی این سرویس را مشخص می کند. نرخ خدمات برگزاری مجالس و مراسم موج نو مطابق تعرفه موجود و در عین حال به صرفه است. هر تعداد ساعت که بخواهید می توانید از خدمات نیروهای پذیرایی در منزل موج نو استفاده کنید. 

سخن پایانی

برگزاری هر نوع مراسمی در منزل نیازمند مقدماتی است تا مهمانی و یا مراسم بدون نقص برگزار شود. اگر به عنوان میزبان بخواهید تمام امور برگزاری مهمانی، تولد، جشن و... را به تنهایی بر عهده بگیرید، با چالش های زیادی رو به رو خواهید بود و باید انرژی زیادی صرف کنید. خدمات پذیرایی در منزل برای رفع تمام این چالش ها در نظر گرفته شده و در بالاترین سطح به مشتریان عرضه می شود. برای تأمین رضایت مشتریان خدمات پذیرایی در منزل موج نو مانند سایر خدمات ارزیابی و رصد می شود و ممتازترین نیروها در اختیار مشتریان قرار می گیرند. 

برای دریافت آسان تر خدمات موج نو، اپلیکیشن سِرویک را نصب کنید و سفارش خود را فوراً ثبت کنید. همچنین می توانید از طریق سایت سرویک نیز ثبت سفارش کنید. َشماره تماس 02174402 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شماره مشتریان عزیز است.