سرای سالمندان شرق تهران

سرای سالمندان شرق تهران

1397/9/6 سارا سلیمان پور
سرای سالمندان شرق تهران موج نو ر از جمله مراکز مراقبت و نگهداری از سامند می باشد که قادر به ارائه خدمات به سالمندان تمامی نقاط تهران و به ویژه سالمندان شرق تهران می باشد. شرکت خدماتی موج نو با شناسایی تعدادی مرکز سرای سالمندان خوش نام که به بهترین نحو ممکن نیازهای سالمندان را تامین می نمایند، در جهت خدمات رسانی و جلب رضایت مشتریان خود گام بر می دارد. از جمله این مراکز، سرای سالمندان موج نو می باشد.

سرای سالمندان شرق تهران

سرای سالمندان شرق تهران موج نو از جمله مراکز مراقبت و نگهداری از سالمند می باشد که قادر به ارائه خدمات به سالمندان تمامی نقاط تهران و به ویژه سالمندان شرق تهران است. شرکت خدماتی موج نو با شناسایی تعدادی مرکز سرای سالمندان خوش نام که به بهترین نحو ممکن نیازهای سالمندان را تامین می نمایند، در جهت خدمات رسانی و جلب رضایت مشتریان خود گام بر می دارد. از جمله این مراکز، سرای سالمندان موج نو می باشد. برخی امکانات و تسهیلات سرای سالمندان موج نو در ادامه این مقاله بیان می شود.

سرای سالمندان شرق تهران و مزایای این مراکز

هم صحبتی سالمندان با همسالان خود

شرکت خدماتی موج نو با معرفی مراکز سرای سالمندان شرق تهران از جمله سرای سالمندان موج نو به مشتریان خود، این امکان را برای سالمندان عزیز فراهم می آورد که علاوه بر بهره مندی از سرویس های مختلف این مراکز، امکان صحبت و همنشینی با همسالان خود را نیز بیابند. مشکل بسیاری از سالمندان، نداشتن همصحبت و درک نشدن توسط اطرافیان می باشد. سالمندان با حضور در مراکز سرای سالمندان شرق تهران معرفی شده از سوی شرکت خدماتی موج نو، ضمن همنشینی با سایر سالمندان، خواهند توانست به تبادل تجربیات خود با یکدیگر پرداخته و خود را به لحاظ عاطفی اغنا نمایند. برگزاری جلسات شعرخوانی و کتابخوانی همراه با دورهمی سالمندان مجموعه انجام می شود تا روابط اجتماعی و فعالیت های روحیه بخش سالمند بهبود یابد. 

رسیدگی به سالمندان بیمار

از جمله موارد بسیار مهم در مرکز سرای سالمندان موج نو که جزو مراکز سرای سالمندان شرق تهران می باشد، رسیدگی به سالمندان در حوزه مراقبت، پزشکی و پرستاری می باشد. این رسیدگی ها می توان توسط نیروهای مراقب، پرستاران مستقر در سرای سالمندان شرق تهران و یا پزشکان سرای سالمندان مزبور صورت پذیرد. همچنین، سالمندان مبتلا به بیماری های گوناگون در این مراکز تحت مراقبت و درمان قرار می گیرند.  

فراهم بودن امکانات درمانی و پرستاری

خانه سالمندان موج نو محیطی ایده آل برای سالمندان است؛ تمام امکانات پزشکی، درمانی و پرستاری برای همه سالمندان حاضر در این مجموعه فراهم است. کادر پرستاران مجرب و متعهد در کنار پزشکان متخصص و پزشکان عمومی، وضعیت سلامت جسمی و روانی سالمندان را تحت نظر می گیرند. خدماتی مانند ماساژ درمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپی، ساکشن، گاواژ بخشی از خدمات ویژه ای است که برای رفاه و آسایش سالمندان مرکز نگهداری سالمند موج نو ارائه می شود. همه سالمندان به ویژه سالمندان بیمار به صورت منظم توسط پزشکان متخصص ویزیت می شوند تا وضعیت سلامتی آن ها کنترل شود. 

ایجاد حس اعتماد به نفس و سودمندی در سالمندان

با افزایش سن سالمند و ورود به دوران کهولت، جایگاه اجتماعی سالمند متزلزل می شود. از دست دادن شغل، از دست دادن عزیزان و نزدیکان و چندین عامل دیگر ممکن است اعتماد به نفس و روحیه سالمند را تضعیف کند. در چنین شرایطی می توان با استفاده از خدمات سرای سالمندان در محیطی شاد و رضایت بخش، به زندگی سالمند پویایی و امیدواری بخشید. مدیران و پرسنل سرای سالمندان شرق تهران و به ویژه سرای سالمندان موج نو با ترتیب دادن فعالیت های هدفمند و رقابتی، حس اعتماد به نفس سالمندان را تقویت نموده و با کمک به موفقیت سالمندان در فعالیت های مزبور، حس سودمندی را به آن ها القا می نمایند. 

برگزاری برنامه های تفریحی برای سالمندان

بسیاری از سالمندان علاقمند به شرکت در برنامه های زیارتی و تفریحی می باشند. اما به دلیل کهولت سن و دشواری تردد، ممکن است که این سالمندان از حضور در چنین برنامه هایی محروم شوند. سرای سالمندان شرق تهران قادر به فراهم آوردن شرایطی برای سالمندان این مرکز می باشد که بتوانند در گردش ها و سفرهای کوتاه مدت شرکت نموده و بدین ترتیب، حال بهتری پیدا کنند. برگزاری جشن های مناسبتی، اعیاد و... با حضور همراهان و خانواده های سالمندان یکی از برنامه های تفریحی مرکز سرای سالمندان موج نو است. 

امکانات رفاهی و خدماتی

سرای سالمندان باید فضایی آرامش بخش و به دور از تنش باشد. وجود امکانات رفاهی لازمۀ داشتن زندگی پویا و آرام در دوران سالمندی است. در سرای سالمندان موج نو واقع در شرق تهران، محیطی متناسب با وضعیت سالمندان ایجاد شده است تا جا به جایی و رفت و آمد سالمند آسان و بی دردسر باشد. تمام نکات ایمنی در محیط سرای سالمندان موج نو در نظر گرفته شده تا هیچ آسیبی به سالمند وارد نشود. 

چگونه می توان سرای سالمندان موج نو را رزرو کرد؟

شرکت موج نو با تأسیس سرای سالمندان در شرق تهران، تلاش می کند نیاز سالمندان شهر تهران را به زندگی در محیطی امن و آرام تأمین کند. برای رزرو سرای سالمندان موج نو می توانید به صورت مستقیم با این مجموعه تماس بگیرید. شماره 02177873595 جوابگوی تمام سؤالات شماست. می توانید با مراجعه به این مرکز و ارزیابی موقعیت و امکانات آن، با خیال آسوده نگهداری و مراقبت از عزیزان سالمند خود را به کادر حرفه ای سرای سالمندان موج نو بسپارید.

برای ثبت سفارش و دریافت سایر خدمات موج نو می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان از تیم مرکز تماس موج نو، در اولین فرصت خدمت موردنظرتان را در محل دریافت کنید.