سرای سالمندان موج نو؛ محلی ایده آل برای دوران سالمندی

سرای سالمندان موج نو؛ محلی ایده آل برای دوران سالمندی

1400/3/30 رقیه علینقی زاده
با افزایش جامعۀ سالمند، نیاز است که کیفیت زندگی سالمند هم ارتقا پیدا کند. وجود سرای سالمندان با خدمات باکیفیت و استاندارد می تواند زندگی آرام و امنی را در دوران طلایی سالمندی برای این عزیزان رقم بزند. امکانات ویژه پرستاری، درمانی، رفاهی و تفریحی در سرای سالمندان موج نو برای مراقبت و نگهداری از سالمندان فراهم شده است.

سرای سالمندان موج نو؛ محلی ایده آل برای دوران سالمندی

زندگی در دوران سالمندی مثل سایر دوران های زندگی چالش هایی دارد. با توجه به افزایش جمعیت سالمندان جامعه، توجه به وضعیت سلامت جسمانی و روحی آن ها در اولویت قرار می گیرد تا سالمندان از آرامش، آسایش و شادی بی بهره نباشند. رفتن سالمند به سرای سالمندان را نباید به عنوان یک اتفاق منفی در نظر گرفت. برای تأمین رفاه و امنیت برای سالمندانی که به دلیل کهولت سن به مشکلات جسمانی یا روحی مبتلا هستند، سرای سالمندان فضای ایده آلی است تا سالمند لحظات با ثبات و بدون تنشی را سپری کند. سرای سالمندان موج نو امکانات و شرایط خوبی را برای زندگی ایده آل در دوران سالمندی فراهم کرده است. 

مزایای سرای سالمندان موج نو چیست؟

برای سالمندی که تنها زندگی می کند و به بیماری ای مثل آلزایمر مبتلا است، بهترین جا خانه اش نیست بلکه باید در محیطی زندگی کند که مراقبت های درمانی و پرستاری را به نحو ویژه ای دریافت کند. یکی از مزیت های سرای سالمندان موج نو این است که ارتباط سالمندان با جامعه، خانواده و همسالان او قطع نمی شود. چراکه یکی از دلایل افسردگی سالمند دوری او از اجتماع و پرهیز از انجام فعالیت های اجتماعی است. اگر خانواده ها به دلایل مشغله های کاری فرصت رسیدگی و توجه به سالمند خانواده را نداشته باشند، می توان از خدمات مطمئن سرای سالمندان استفاده کرد. شرایطی در سرای سالمندان موج نو ایجاد شده تا سالمند بیشتر درگیر روابط اجتماعی با سایرین شود. با برگزاری جشن ها و مراسم ویژه، سالمند فرصتی برای گوشه گیری و منزوی شدن نخواهد داشت. 

سرای سالمندان موج نو چه امکاناتی دارد؟

امکانات رفاهی، تفریحی، درمانی و پرستاری در سرای سالمندان موج نو تدارک دیده شده و با حضور کادر مجرب و دلسوز خدمات باکیفیت و مطلوبی به عزیزان سالمند در این مجموعه ارائه می شود. شرایط جسمی و روحی سالمند توسط پزشکان، روان پزشکان و مشاوران متخصص زیر نظر گرفته می شود. تمام امکانات توان بخشی مانند فیزیوتراپی، کاردرمانی، ماساژ درمانی در دسترس سالمندان این مجموعه قرار دارد. هریک از اتاق های سرای سالمندان موج نو با توجه به شرایط ویژه هر سالمند، دارای امکانات رفاهی خاصی برای جا به جایی راحت تر هستند. مرکز سرای سالمندان موج نو در شرق تهران واقع شده و تمام شهروندان از سراسر شهر می توانند عزیزان سالمند خود را به کادر حرفه ای این مجموعه بسپارند و هر زمان که تمایل داشتند با سالمند خود ملاقات کنند. 

خدمات موج نو؛ ترکیب کیفیت و اطمینان

خدمات سرای سالمندان موج نو یکی از خدمات شرکت موج نو است. خدمات پرستاری و نگهداری از سالمند در منزل هم از جمله سرویس هایی است که به سالمندانی که می توانند در خانه خود زندگی کنند، ارائه می شود. خدمات نظافت منزل یکی از خدمات پرطرفدار شرکت موج نو است که بدون واسطه و مستقیم و از طریق نیروهای مجرب و تایید شده موج نو به مشتریان ارائه می شود. شرکت موج نو با تضمین اطمینان و کیفیت خدمات، بستری کاملاً هوشمند نیز فراهم کرده تا مشتریان فوری و آسان سفارشات موردنیازشان را ثبت کنند. 

برای ثبت سفارش خدمات سرای سالمندان موج نو می توانید از روش های مختلف اقدام کنید؛ ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن سِرویک یکی از این راه هاست. اگر می خواهید از مشاوره رایگان و فوری  استفاده کنید، قبل از نهایی کردن انتخاب خود، با شماره 02174402 تماس بگیرید تا کارشناسان موج نو به تمام سؤالات و ابهامات شما قبل از ثبت سفارش پاسخ دهند.