دستمزد کارگر نظافت منزل

دستمزد کارگر نظافت منزل

1397/8/21 سارا سلیمان پور
دستمزد کارگر نظافت منزل در قبال ارائه خدمات نظافت منزل، دارای تعرفه معينی می باشد. تمامی شرکت های خدماتی نظافتی به منظور تعيين دستمزد کارگر نظافت منزل، از اصول و قواعدی پيروی می نمايند.

دستمزد کارگر نظافت منزل

دستمزد کارگر نظافت منزل در قبال ارائه خدمات نظافت منزل، دارای تعرفه معينی می باشد. تمامی شرکت های خدماتی نظافتی به منظور تعيين دستمزد کارگر نظافت منزل، از اصول و قواعدی پيروی می نمايند. همچنين، نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط آقا دارای تعرفه های متفاوتی می باشند. در ادامه به بررسی دستمزد کارگر نظافت منزل و عوامل اثرگذار بر آن خواهيم پرداخت. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


بررسی دستمزد کارگر نظافت منزل

نظافت منزل توسط خانم

نظافت منزل توسط خانم نسبت به نظافت منزل توسط آقا دارای تعرفه بالاتری می باشد. علت اين امر اين است که انجام خدمات نظافت و انواع آن برای خانم ها در قياس با آقايان دشوارتر بوده و نیاز به نیروی فیزیکی بیشتری دارد. دستمزد کارگر منزل خانم برای نيروی نظافتی خانم به ازای هر 4 ساعت کار، معادل 165000 تومان و به ازای هر 8 ساعت کار، معادل 255000 تومان می باشد.

نظافت منزل توسط آقا

دستمزد کارگر نظافت منزل برای نيروی نظافتی آقا به ازای هر 4 ساعت معادل 150000 تومان و به ازای هر 8 ساعت، معادل 240000 تومان می باشد. همان طور که ملاحظه می نماييد، تعرفه دستمزد نظافت منزل برای آقايان، کمی پايين تر از خانم ها می باشد. 

عوامل اثرگذار بر افزايش دستمزد کارگر نظافت منزل

نظافت شيشه

اگر در فرايند نظافت منزل، مشتری خواهان نظافت شيشه های پنجره های منزل خود نيز شود، دستمزد کارگر نظافت منزل برای نيروی نظافتی خانم به ازای هر 4 ساعت، به 165000 تومان و به ازای هر 8 ساعت، به 255000 تومان افزايش پيدا خواهد نمود. لازم به ذکر است که دستمزد کارگر نظافت منزل برای نيروی نظافتی آقا در چنين موردی، افزايش پيدا نخواهد کرد. 

نظافت فرش و موکت با شامپو فرش

نظافت فرش و موکت با شامپوفرش، از ديگر مواردی است که منجر به افزايش دستمزد کارگر نظافت منزل می گردد. اين مورد نيز تنها بر دستمزد کارگر نظافت منزل خانم اثرگذار بوده و برای آقايان، دستمزد تغييری نخواهد نمود. افزايش دستمزد نيروی نظافتی خانم در چنين موردی، مانند نظافت شيشه محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است که در کنار این سرویس، شرکت خدماتی موج نو قادر به ارائه خدمات موکت شویی و مبل شویی نیز به شما عزیزان می باشد. 

نظافت لوستر

افزوده شدن اين سرويس به خدمات نظافت منزل که به طور عام توسط شرکت های خدماتی ارائه می گردد، منجر به افزايش دستمزد کارگر نظافت منزل شده و اين افزايش هزينه به صورت ساعتی و مانند دو مورد قبلی محاسبه خواهد گرديد. 

نظافت ديوار

نظافت ديوار از جمله خدمات نظافت منزل می باشد که انجام آن برای نبروی خدماتی خانم دشوار بوده و عمدتا تنها نيروهای خدماتی خانم ويژه قادر به ارائه اين سرويس می باشند. بالطبع، دستمزد کارگر نظافت منزل خانم در چنين شرايطی بر طبق فرمول بالا افزايش پيدا خواهد نمود. 

نظافت مبل

مبل شویی نيز از جمله خدمات نظافت می باشد که به طور عام از سوی شرکت خدماتی نظافتی به مشتريان عرضه نشده و تنها در صورت درخواست مشتری، شرکت قادر به ارائه اين سرويس می باشد. دستمزد کارگر نظافت منزل در اين حالت نيز طبق فرمول ارائه شده، افزايش پيدا خواهد نمود. 

شستشوی فرش، موکت و سقف

شستشوی فرش، موکت و سقف منزل نيز از ديگر خدمات نظافتی می باشند که در صورت درخواست مشتری، اين سرويس قابل ارائه می باشد. دستمزد کارگر نظافت منزل در چنين شرايطی به صورت متری و بر اساس حجم کار انجام شده، محاسبه خواهد گرديد. 

قیمت خدمات نظافت منزل موج نو 

خدمات نظافت منزل موج نو در دو سطح و کلاس عادی و ویژه (VIP) ارائه می شود. تفاوت خدمات ویژه و عادی در این است که در خدمات ویژه یا وی آی پی، نظافتچی ماهر و با امتیاز بالا برای مشتری فرستاده می شود. با توجه به این که در نظافت ویژه منزل به تمامی جزئیات توجه می شود و تمام نقاط منزل تمیز و نظافت می شود، در حال حاضر قیمت خدمات نظافت عادی منزل موج نو توسط خانم یا آقا به شرح زیر است:

قیمت خدمات نظافت منزل توسط خانم: 

•    3 ساعت: 165.000 تومان
•    4 ساعت: 165.000 تومان
•    6 ساعت: 225.000 تومان
•    8 ساعت: 255.000 تومان
 

قیمت خدمات نظافت منزل توسط آقا:  

•    3 ساعت: 120.000 تومان
•    4 ساعت: 150.000 تومان
•    6 ساعت: 210.000 تومان
•    8 ساعت: 240.000 تومان
 

اگر به خدمات نظافت منزل فوری، مطمئن و باکیفیت نیاز دارید، همین حالا با شماره 02174402 تماس بگیرید و سفارش خود را از طریق مرکز پیام موج نو ثبت کنید. با نصب اپلیکیشن سرویک نیز به آسانی می توانید خدمات موردنظر خود را در روز و ساعت مقرر دریافت کنید.