خدمات نظافت و انواع آن

خدمات نظافت و انواع آن

1397/8/16 سارا سلیمان پور
خدمات نظافت از جمله سرويس های ضروری مورد نياز تمامی افراد جامعه می باشد. بسياری از مردم به منظور دريافت خدمات نظافت، به يک شرکت نظافتی خوش نام و دارای سابقه درخشان مراجعه می نمايند.

خدمات نظافت و انواع آن

امروزه دریافت خدمات نظافت در صدر نیازهای افراد قرار دارد. انجام امور نظافتی منزل به تخصص و تجربه خوبی نیاز دارد. در صورت نداشتن تخصص باید وقت زیادی را به رسیدگی به امور نظافتی اختصاص داد. در این صورت از پرداختن به امور ضروری زندگی و گذراندن اوقات فراقت با خانواده ها باز خواهیم ماند. از آنجایی که خدمات نظافت از جمله سرويس های ضروری موردنياز تمامی افراد جامعه می باشد. بسياری از مردم به منظور دريافت خدمات نظافت و انواع آن، به يک شرکت نظافتی خوش نام و دارای سابقه درخشان مراجعه می نمايند. نيروهای خدماتی چنين شرکت هايی دارای تخصص های متنوعی بوده و هر يک از اين پرسنل، در حوزه کاری خود متخصص و خبره می باشند. در ادامه به معرفی تعدادی از مهم ترين خدمات نظافت قابل ارائه از سوی شرکت خدماتی خواهيم پرداخت. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خدمات نظافت قابل ارائه از سوی شرکت خدماتی

نظافت منزل

از مهم ترين و پرمخاطب ترين سرويس های قابل ارائه شرکت خدماتی در حوزه خدمات نظافت، نظافت منزل می باشد. نيروهای خدماتی اعزامی از سوی شرکت خدماتی می بايست نظافت موارد متعددی را در فرايند نظافت منزل مد نظر قرار دهند. برخی از اين موارد عبارتند از: گردگيری منزل و اسباب و اثاثيه آن، شستشوی دستشويی و حمام، نظافت پنجره ها، شستشوی پرده ها و لباس ها، نظافت آشپزخانه و شستن ظرف ها و مواردی از اين دست. نظافت منزل توسط نیروهای نظافتی حرفه ای آقا و خانم ارائه می شود که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارند. نیروهای نظافتی علاوه بر نظافت منزل به پخت و پز و پذیرایی از مهمانان در مهمانی های خانوادگی هم می پردازند. 

نظافت محل کار

خدمات نظافت قابل ارائه از سوی شرکت نظافتی محدود به نظافت منزل نشده و شامل نظافت محل کار نيز می گردد. تمیز بودن محل کار در بازدهی شرکت اثر فوق العاده ای دارد. علاوه بر ایجاد نظم، بهداشت عمومی محیط کار هم تامین می شود. همه این ها در نهایت در کاهش استرس کارکنان و ارتقای بهره وری آن ها موثر واقع می شود. پرسنل خدماتی اعزامی می بايست در حين نظافت شرکت ها به اين موارد توجه نمايند: نظافت اتاق مدير عامل، نظافت اتاق کار پرسنل، نظافت مانيتور و کيبورد سيستم های موجود در شرکت مزبور، نظافت مايکروفر و يخچال شرکت، نظافت سرويس های بهداشتی، نظافت اتاق کنفرانس، نظافت لابی شرکت و نظافت ساير قسمت های آن. توجه به نکات نظافت محیط کار حائز اهمیت است.

نظافت مشاعات (راه پله)

نظافت مشاعات (راه پله) از ديگر سرويس های مورد نياز مشتريان در حوزه خدمات نظافت می باشد. مشاعات ساختمان شامل تمامی مناطقی است که ساکنان آن به صورت مشترک از آن ها استفاده می کنند. راه پله ها، راهروها، پارکینگ، حیاط، در حیاط و... مشاعات ساختمان ها را تشکیل می دهند. نيروهای خدماتی اعزامی از سوی شرکت نظافتی به هنگام ارائه اين سرويس، می بايست اين نکات را مدنظر قرار دهند: تعداد طبقات ساختمان، تعداد واحدهای موجود در هر طبقه، تعداد کل واحدهای ساختمان مزبور، مسکونی و يا تجاری بودن ساختمان، ساعات اوج تردد در ساختمان های تجاری و ساير موارد. نظافت مشاعات معمولاً به صورت هفتگی و ماهانه انجام می شود. در صورت رضایت ساکنان ساختمان از عملکرد نیروی نظافتی، غالباً از یک نیروی ثابت برای چندیدن دوره نظافتی استفاده می شود. 

کفسابی

کفسابی از ديگر خدمات نظافت می باشد که شرکت خدماتی قادر به ارائه اين سرويس به مشتريان خود می باشد. به هنگام کفسابی، پرسنل خدماتی می بايست به دستگاه مخصوص کفسابی تجهيز شده باشند. همچنين، پس از کفسابی، می بايست کف ساختمان مورد نظر برق افتاده و عاری از هرگونه ناهمواری باشد. از این خدمت معمولاً در نظافت کارخانه های بزرگ، مجتمع ها و برج ها استفاده می شود. به کار گیری تجهیزات صنعتی در نظافت این گونه محیط ها برای ارائه خدمات مطلوب ضروری است. 

ارتفاع کاری و نماشويی

نظافت و شسست و شوی نمای ساختمان علاوه بر اینکه به حفاظت از نما کمک شایانی می کند، در زیبایی و افزایش ارزش تجاری آن نیز مؤثر است. در برج ها و ساختمان های مرتفع، نظافت پنجره ها و شيشه های ساختمان امری مهم و چالش برانگيز می باشد. شرکت نظافتی قادر به تجهيز و اعزام نيروهای خدماتی مجرب به منظور ارتفاع کاری و نماشويی که از جمله خدمات نظافت محسوب می گردد، می باشد. نظافت و شستن نمای ساختمان ها و برج ها به توانایی بالا و تسلط به تکنیک های مدرن نماشویی نیاز دارد. با تامین نیروی نظافتی نماشویی از طریق شرکت های معتبر می توان این اطمینان را داشت که از نیروهای بامهارت و متخصص بهره مند شد. 

پيمانکاری

شرکت نظافتی به منظور عرضه خدمات نظافت به مشتريان خود، قادر به پذيرش نيرو به صورت پيمانکاری می باشد. بسياری از نيروهای خدماتی تمايل به همکاری به صورت پيمانکاری داشته و بدين ترتيب، اين فرصت برای چنين نيروهايی فراهم می باشد.  

خدمات نظافت شرکت موج نو چه مزایایی دارد؟

اگر به دنبال انواع خدمات نظافت هستید، خدمات شرکت موج نو را به شما پیشنهاد می دهیم. برای اینکه با آسودگی خاطر خدمات نظافت موج نو را دریافت کنید، به ویژگی ها و مزایای خدمات آن می پردازیم:

نیروهای موج نو دارای مهارت ها و سوابق تأییدشده ای هستند. از نظر اخلاقی و حرفه ای سوابق آن ها توسط کارشناسان موج نو بررسی می شود و از فیلترهای گوناگون منابع انسانی عبور می کنند. چرا که در درجه اول نیروهای موج نو هویت و شخصیت شرکت را برای مشتریان عزیز به نمایش می گذارند. بنابراین نیروهایی برای نیازهای نظافتی مشتریان فرستاده می شوند که متعهد و مطمئن باشند. موج نو تمامی نیروهای خود را تحت بیمه حوادث و سلامت قرار می دهد. از این جهت هیچ گونه مسئولیتی متوجه مشتریان نخواهد بود. عملکرد نیروها به صورت مستمر ارزیابی و بررسی می شود. با ثبت نظر سنجی از سوی مشتریان بهتر می توانیم عملکرد خود را ارزیابی کرده و آن را بیش از پیش بهبود دهیم. پشتیبانی 24 ساعته از خدمات این امکان را فراهم می کند تا در صورت بروز هر گونه مشکل یا ابهام در فرایند استفاده از خدمات، فوراً برای رفع آن اقدام شود. 

اگر تمایل دارید از خدمات نظافت موج نو بهره مند شوید، کافیست با 02174402 تماس بگیرید.