تجهیزات نظافت نمای ساختمان ها

تجهیزات نظافت نمای ساختمان ها

1399/11/26 رقیه علینقی زاده
عوامل مهمی در نظافت نمای ساختمان ها مؤثرند. علاوه بر اینکه باید از نیروهای کاربلد و متخصص برای نماشویی و نظافت نمای ساختمان استفاده کرد، می توان ابزارها و تجهیزات ویژه ای برای ارائه خدمات باکیفیت تر و سریع تر به کار گرفت.

تجهیزات نظافت نمای ساختمان ها

نظافت حرفه ای نمای ساختمان ها به ابزار و تجهیزات ویژه ای نیاز دارد. نه تنها باید از نیروهای متخصص و ماهر برای نظافت نمای ساختمان های بلند استفاده کرد، بلکه باید برای دریافت بهترین نتیجه، از تجهیزات ویژه نظافت نما و شیشه برخوردار بود. نیروهای نماشویی با دارا بودن تجهیزات نوین و ایمن، می توانند خدمات باکیفیتی ارائه دهند.
در ادامه می خواهیم به معرفی تجهیزات نظافت نمای ساختمان ها بپردازیم که برای ارائه خدمات مطلوب نماشویی ضروری و لازم هستند. 

1. اسکویجی یا غلتک شیشه پاک کن

اسکویجی یا غلتک شیشه پاک کن ابزاری برای نظافت شیشه هاست. نظافتچی های نما و شیشه از آن برای پاک کردن رطوبت شیشه استفاده می کنند و از آنجا دارای لاستیک انعطاف پذیری است، به راحتی سطح را خشک کرده و لکه ای بر جای نخواهد گذاشت. این ابزار دارای ابعاد و اندازه های مختلف است. به این معنی که می توان از آن برای نظافت نماها و پنجره ها در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده کرد.

2. اسکرابر

اسکرابرها برای پخش آب و محلول تمیز کننده روی شیشه استفاده می شوند. از آنجا که می توان آن ها را با ابزار دیگری استفاده کرد، باعث صرفه جویی در زمان و آسان تر شدن نظافت می شود. اسکرابرهای میکروفایبر می توانند سخت ترین آلودگی ها را از بخش خارجی پنجره ها پاک کنند.            

 3. حوله و اسفنج

ابزارها و تجهیزات نظافت مانند حوله و اسفنج برای پاک کردن آب و باقی مانده محلول و مایع تمیز کننده بسیار مؤثرند. از بین بردن و پاک کردن مواد تمیز کننده معمولاً دشوار است. این ابزار به کار نیروی نماشوی سرعت زیادی می بخشد. همچنین برای از بین بردن آلودگی ها و هرگونه لک ایده آل هستند. حوله ها و اسفنج هایی با کیفیت بالا موجب کسب نتیجه بهتری می شوند. 

4. کمربند

نظافتچی های حرفه ای برای نظافت و شست و شوی نمای ساختمان ها باید همه تجهیزات خود را حمل کنند. کمربندها به نیروهای نماشویی اجازه می دهند تا وسایل خود را به طور کارآمد و مرتب به دور کمر خود ببندند تا بتوانند حین کار، به همه چیزهایی که نیاز دارند، دسترسی داشته باشند. با توجه به کار در ارتفاع زیاد، کمربندها باید از ایمنی بالایی برخوردار باشند. 

5. عینک ایمنی

وقتی نیروهای نماشوی حرفه ای شیشه های خارجی و نمای ساختمان را تمیز می کنند، در معرض عواملی مانند باد و خورشید قرار می گیرند. آن ها همچنین در معرض محلول ها و مواد تمیزکننده هم هستند. استفاده از عینک سبب می شود کاملاً ایمن باشند. اگر هرگونه گردوغبار از طریق باد چشم آن ها را آزار دهد، علاوه بر اینکه جانشان به خطر می افتد، روند کار هم دچار اختلال و کندی می شود. 

برای تمیز کاری شیشه های برج می توانید از خدمات نیروهای حرفه ای موج نو استفاده کنید. می توانید با 02174402 تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره های رایگان، سفارش خود را ثبت کنید. 

6. طناب و مهار

از نظافتچی ها و نیروهای نماشویی حرفه ای برای تمیز کردن مرتفع ترین ساختمان ها استفاده می شود. وقتی نمی توان از آسانسور برای رسیدن به قسمت های بسیار بلند ساختمان استفاده کرد، نیروها باید به طناب ها و مهارها اعتماد کنند. این تجهیزات برای ایمن نگه داشتن نیروهای حرفه ای باید محکم، بادوام و قابل اطمینان باشند.

7. تخته های نشیمن

تخته های نشیمن جایگزین دیگری برای استفاده از آسانسور در نظافت ساختمان های بلند است. به جای استفاده از مهار، می توان از صندلی های محکم و متحرک برای نظافت نما و شیشه ها استفاده کرد. این تجهیزات نماشویی در اندازه های مختلفی وجود دارند و به همین دلیل آن ها را به گزینه ای متنوع برای بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت تبدیل کرده است. بعضی از نیروهای نماشویی ممکن است آن ها را به استفاده از مهار ترجیح دهند.

8. ابزارهای ایمنی

سایر ابزارهای ایمنی اگرچه کوچک تر هستند اما ضروری هستند. نیروهای نماشویی ممکن است نیاز به استفاده بندهای ایمنی، کارابین ها، کلاه ایمنی و... داشته باشند. در صورت استفاده از آن ها، ممکن است به وسایل دیگری نیاز داشته باشند که به تأمین ایمنی روی نردبان کمک می کنند. نیروهای نظافتی همچنین می توانند مخروط های ایمنی و علائم هشدار هم در اختیار داشته باشند تا مزاحمتی برای عابران پیاده ایجاد نشود و آن ها را از کارهایی که انجام می دهند، مطلع کنند. در واقع استفاده از ابزارهای ایمنی جان نیروهای نماشویی و سایر افراد را از خطرات کار حفظ می کند. 

تامین نیروی نظافت نمای ساختمان ها با موج نو

موج نو نیروهای حرفه ای و کاربلدی را برای نظافت نمای ساختمان ها اعزام می کند. یکی از ویژگی های موج نو این است که تمامی نیروهای خود را تخت بیمه حوادث و سلامت قرار می دهند تا مشتریان بدون هیچ گونه دغدغه ای از خدمات نماشویی حرفه ای استفاده کنند. 
مشتریان عزیز می توانند با دریافت مشاوره های رایگان از کارشناسان موج نو، با خیالی آسوده برای نظافت انواع نماهای ساختمان، نیروی زبده به کار بگیرند. کافیست که مشخص کنید که نوع نمای ساختمان شما چیست. با توجه به ابعاد و عرض نما و نوع آن اعم از سنگی، شیشه ای، سیمانی و... خدمات مرتبط و مطلوبی دریافت خواهید کرد. 

برای دریافت خدمات نماشویی، رنگ آمیزی در ارتفاع، نورپردازی نما و سایر خدمات مربوط به نمای ساختمان، می توانید با 02174402 تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای بهره مند شوید.