تمیزکاری شیشه های برج

تمیزکاری شیشه های برج

1399/8/25 رقیه علینقی زاده
در سال های اخیر، برج سازی در کلان شهر تهران با گسترش قابل توجهی رو به رو بوده است. نیاز به نیروی نظافتی ماهر و مسلط به استفاده از تجهیزات مدرن نیز، به موازات ساخت و ساز برج، بیشتر شده است. از این رو شرکت هایی وارد عرصه شدند تا با تامین نیروهای متخصص، نیاز برج ها را در حوزه های گوناگون، از جمله خدمات نظافت برطرف کنند. شرکت موج نو یکی از این شرکت ها است که دارای سوابق درخشانی در حوزه ارائه خدمت باکیفیت به برج ها است.

تمیزکاری شیشه های برج

در سال های اخیر، شهر تهران با گسترش برج سازی، با تغییر مشهود و قابل توجهی رو به رو بوده است. در حال حاضر برج ها در ابعاد مختلف و چندضلعی با نماهای متنوع و مدرنی ساخته می شوند. با گسترش هر چیزی از جمله برج ها، نیازهای مرتبط با آن هم شکل می گیرد. نیاز به نیروهای خدماتی، نظافتی و تاسیساتی تنها بخشی از آن است. از سویی، در کلان شهری مثل تهران، با وجود آلودگی هوا و باران های اسیدی، نیاز است به صورت دوره ای شیشه های برج نظافت و تمیزکاری شوند. با نظافت و تمیزکاری شیشه های برج، نه تنها نمای داخلی و خارجی برج چشم نواز می شود، بلکه در ارتقای ارزش تجاری برج و افزایش عمر مفید بنا هم تاثیر بسزایی دارد. با نظافت شیشه های داخلی برج، علاوه بر حفظ بهداشت عمومی، ظاهری زیبا به فضای برج بخشیده می شود که در افزایش رفاه ساکنان، برج تاثیر مطلوبی دارد. 

چرا برج ها به تمیزکاری شیشه ها نیاز دارند؟

بیشتر آسمان خراش ها و برج ها دارای تعداد زیادی پنجره و شیشه هستند.  همه آن ها باید از سمت بیرون و داخل تمیز شوند. چون به مرور زمان آلودگی و گردوغبار زیادی روی آن می نشیند و اگر به صورت منظم به نظافت آن ها رسیدگی نشود، ظاهر بسیار ناخوشایندی به خود می گیرد. این مسئله زمانی اهمیت می یابد که رضایت و رفاه ساکنان آن را تحت تاثیر قرار دهد. به ویژه اگر برج جنبه تجاری یا اداری داشته باشد، در این صورت صاحبان برج به نظافت نما و بخش های داخلی آن اهمیت زیادی می دهند. چون به خوبی به این مسئله واقف هستند که تمیز بودن بخش های مختلف برج چه تاثیری در رونق فعالیت های شغلی آن دارد. از این رو، معمولا 2 با در سال نظافت و تمیز کاری شیشه های برج و نماشویی برج را در اولویت قرار می دهند و برای آن هزینه می کنند. پر واضح است که نظافت و تمیزکاری هر مکانی در رونق بخش های مختلف آن و افزایش کارایی ساکنان آن چه نقش مهمی دارد. اما مسئله بعدی که اهمیت می یابد، به کار گیری نیروی ماهر و دارای توانایی های لازم است تا اهداف صاحبان برج به سهولت و سریع محقق شود.

نیروی حرفه ای برای تمیزکاری شیشه های برج چه ویژگی هایی دارد؟

خدمات نظافت برج با سایر ساختمان ها تفاوت عمده ای دارند. با توجه به ابعاد و متراژ برج ها و ساختار چند ضلعی و مدرن برخی برج ها، باید نیرویی با مهارت و توانایی های متناسب به کار گرفت. تمیزکاری شیشه های برج تحت تأثیر مسائل مختلفی از جمله ارتفاع و میزان آلودگی شیشه های برج قرار دارد. در تامین نیروی نظافتی برج باید به سوابق نیرو و توانایی های واقعی آن توجه کرد. تمیز کردن شیشه های برج با ساختمان هایی که طبقات کمتری دارند کاملا متفاوت است. برج ها دارای منحنی ها و زوایایی هستند، به همین دلیل تکنیک های نظافتی خاصی را می طلبند. نیروی نظافتی باید به اصول ایمنی کاملا مسلط باشد و توانایی کار در ارتفاع زیاد را داشته باشد. همچنین تمیز کردن شیشه ها با استفاده از طناب یا کار کردن روی داربست از سایر ویژگی های ضروری نیروی نظافت شیشه های برج است. تجهیزات جدید برای نماشویی و یا تمیزکاری شیشه های برج از جمله صندلی های دوچرخه مانند، کار را راحت تر و سریع تر کرده است اما استفاده از این تجهیزات به مهارت و تسلط بالایی نیاز دارد. مهارت استفاده از تجهیزاتی مانند واترجت، شلنگ فشارقوی و سایر فناروی های شست و شوی شیشه های برج، ویژگی های اساسی نیروی نظافتی شیشه های برج را در بر می گیرد. 

چگونه نیروی حرفه ای برای تمیزکاری شیشه های برج را تامین کنیم؟

در سال های اخیر رویکرد بسیاری از شهروندان در تامین نیروی انسانی برای خدمات مختلف تغییر مثبتی کرده است. با گسترش خدمات آنلاین، دیگر نیازی نیست صاحبان برج ها برای تامین نیرو جهت تمیزکاری شیشه های برج یا سایر بخش ها، وقت و هزینه زیادی را صرف یافتن نیروی متخصص و مجرب کنند. بسیاری از شرکت ها با وارد شدن به این عرصه، کار را آسان کرده اند. به این ترتیب که نیروهای توانمند در هر بخش را شناسایی کرده و با آموزش های کاربردی، مهارتی و ارتباطی، تخصص آن ها را دوچندان می کنند. در نتیجه متقاضی خدمت کوچکترین چالشی در به کار گیری نیرو نخواهد داشت. از طریق عقد قرارداد با این گونه شرکت ها، همه مسئولیت های جانبی استخدام نیرو از صاحبان برج ها سلب می شود و از خدمتی حرفه ای و حساب شده بهره مند خواهند شد. 
موج نو با هدف هموارسازی مسیر به کارگیری نیرو برای صاحبان برج ها، آماده عقد قرارداد با همه برج های تجاری، اداری و مسکونی تهران است. با 02174402 تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان، از خدمات فوری موج نو برخوردار شوید. 

خدمات موج نو در حوزه تمیزکاری شیشه های برج چه مزایایی دارد؟

تیم تامین نیروی نظافت برج موج نو برای بلندترین برج های پایتخت هم خدمات منحصر به فرد ارائه می دهد و نیروهای متخصص و حرفه ای به محل اعزام می کند. رعایت اصول ایمنی برای نیروهای نظافتی شیشه های برج همیشه در اولویت است. از این رو، نیروهای نظافت برج موج نو تمرینات ایمنی را به صورت منظم انجام می دهند و کاملا مسلط هستند به اینکه چگونه در ارتفاع زیاد شیشه ها را تمیز کنند. موج نو همه اصول و دستورالعمل های روز را طی چند دوره ورکشاپ، به نیروها آموزش می دهد. همه نیروها تحت بیمه حوادث و سلامت قرار می گیرند. به همین دلیل مشتریان از تمام دغدغه های جذب نیرو نظیر بیمه رهایی می یابند. پیگیری مستمر خدمات از ویژگی های کلیدی خدمات موج نو به برج ها و سایر مشتریان است. چراکه موفقیت موج نو در گرو ارتقای رضایت مشتریانش است.  
اگر به دنبال نیروهای نظافتی، تاسیساتی و ... برای برج ها هستید، با شماره 02174402 تماس بگیرید. کارشناسان موج نو آماده ثبت درخواست شما و تامین نیروی موردنظرتان هستند.