شست و شوی نمای ساختمان

شست و شوی نمای ساختمان

1399/9/2 مهران شعاعیون
شست و شوی نمای ساختمان در تهران اهمیت بالایی در افزایش ارزش ساختمان دارد. با توجه به آلودگی هوا در تهران، رسوبات و مواد آلاینده روی سطح نما می نشینند و ظاهر ناخوشایندی به ساختمان می دهند. از این رو، صاحبان ساختمان ها به صورت دوره ای، برای نظافت و شست و شوی نمای ساختمان اقدام می کنند. شرکت های فعال در حوزه تامین نیروی انسانی این نیاز ساختمان ها را به بهینه ترین شکل ممکن برآورده می کنند. شرکت موج نو برای ارائه خدمت باکیفیت در حوزه شست و شوی انواع نماها در تهران آمادگی کامل دارد.

شست و شوی نمای ساختمان


با گسترس ساخت و ساز در شهرهای بزرگ و افزایش آلودگی هوا، نیاز به شست و شوی نمای ساختمان بیش از پیش احساس می شود. چراکه یک ساختمان با نمای تمیز بهتر از یک ساختمان کثیف به چشم می آید. همچنین ظاهر چشم نواز بر ارزش املاک و مستغلات نیز می افزاید. از طرفی با تمیز کردن نمای ساختمان به صورت منظم، معایب یا آسیب های احتمالی نما هم به چشم می آید و صاحب ساختمان می تواند در اولین فرصت برای تعمیر آن اقدام کند. به نوعی شست و شوی نمای ساختمان اقدامی در راستای حفاظت و نگهداری از نمای ساختمان است. نظافت نما موجب از بین رفتن آلودگی ها، رسوبات و آلایندها روی نما می شود و در نهایت عمر مفید نما را افزایش می دهد. حتی ساختمان های نوساز هم به فرایند شست و شوی نما نیاز دارند. چون بقایای مصالح روی نما، روی زیبایی ساختمان اثر منفی خواهد گذاشت. 


شست و شوی نمای ساختمان چه مواردی را در بر می گیرد؟


نحوه شست و شوی نمای ساختمان به نوع سازه و نما مرتبط است. مسلماً همه نماهای ساختمان ها به یک میزان دقت و توجه نیاز ندارند. موقعیت ساختمان، نوع عملکرد آن و شرایط جغرافیایی و جوی حاکم بر ساختمان در تعیین نوع خدمت نماشویی نقش بسزایی دارند. به عنوان مثال، معمولاً مراکز خرید یا سازه هایی که فعالیت تجاری دارند، نسبت به ساختمان هایی که فعالیت های صنعتی دارند، تمیزترند. گاهی مواد شوینده غیر یونی (که در مایع ظرفشویی استفاده می شود و کمتر از مواد شوینده یونی کف می کند و با یون های موجود در آب واکنش نمی دهد) به آب اضافه می شود تا آلودگی های روغنی سطح نما را از بین ببرد. از سایر شوینده های خانگی نباید در تمیز کردن بر پایه آب استفاده شود. زیرا بقایای آن به صورت لک روی سطح نما به جای می ماند. 


جنس نما هم در به کار گیری تکنیک های شست و شوی نمای ساختمان نقش مهمی دارد. نمای آجری متفاوت از سنگ، فلز یا سایر نماها است. تکنیک های اشتباه در شست و شوی نما به آن آسیب می زند. اینجاست که نقش به کار گیری نیروی حرفه ای برای شست و شوی نما پررنگ می شود. این ها از جمله مواردی است که باید قبل از انتخاب نیروی نظافتی مد نظر داشت. 


چگونه نیرویی حرفه ای برای شست و شوی نمای ساختمان پیدا کنیم؟


همان اندازه که نظافت نمای ساختمان اهمیت دارد، به کار گیری نیروی متخصص، حتی در درجه بالاتری از اهمیت قرار می گیرد. چراکه روند انجام کار نماشویی، از نظر سرعت و کیفیت، روی ارزش نما تاثیر زیادی دارد. صاحبان ساختمان ها در شهر بزرگی مثل تهران، که به کرات در معرض آلودگی هوا و باران های اسیدی قرار دارد، ترجیح می دهند از مسیری بهینه و مطمئن ترین برای استخدام نیروی روزمزد اقدام کنند. شرکت های فعال در ارائه خدمات نظافت این نیاز مبرم ساختمان ها را شناسایی کرده اند. در نتیجه با آموزش همه متدهای روز به نیروها، خدمتی مطمئن به مشتریان خود ارائه می دهند. شرکت موج نو یکی از شرکت های پیشرو در حوزه ارائه خدمات نماشویی به برج ها و ساختمان های تهران است.


خدمات شست و شوی نمای ساختمان موج نو چه ویژگی هایی دارد؟


نیروهای نماشویی موج نو همه متدهای جدید نماشویی را با استفاده از تجهیزات مدرن، در بالاترین سطح ارائه می دهند. آن ها تمرینات ایمنی را به صورت منظم انجام می دهند. از این رو، دارای توانایی جسمانی بالا برای فعالیت در ارتفاع بسیار زیاد هستند. توانایی نماشویی با طناب یا روی داربست، سایر ویژگی های نیروهای موج نو را در برمی گیرد. نیروهای نماشویی موج نو با تسلط به شست و شوی تحت فشار و شست و شوی ویژه، خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می دهند: 


شستشوی تحت فشار

در شستشوی تحت فشار، نظافت با توجه به نوع سطح نما انجام می شود. به این معنی است که نیروهای نماشویی با استفاده از طناب و شلنگ فشارقوی، نما را تمیز می کنند. این روش بسیار سریع است و از طرفی با محیط زیست نیز سازگار است و برای از بین بردن آلودگی های نما استفاده می شود. 
شست و شوی ویژه
شستشوی ویژه هنگامی استفاده می شود که روی سطح نما، رنگ یا گچ وجود داشته باشد. مخصوصا وقتی ساختمان نوساز است و بقایای مصالح روی سطح نما مشاهده می شود. در این صورت نیروهای موج نو از شلنگ فشار قوی و ماده شوینده مخصوص برای نظافت نما استفاده می کنند. با این کار خدمات سطح بالا و تضمینی به مشتریان ارائه می دهیم. 

نکته حائز اهمیت این است که تمامی نیروهای موج نو تحت بیمه حوادث و بیمه قرار دارند. و همگی آموزش های لازم حرفه ای و مهارت های ارتباطی را به صورت مستمر دریافت می کنند. زیرا هدف ما این است مشتریان عزیز بدون کوچکترین چالشی خدمت موردنظر را دریافت کنند. 
برای دریافت خدمات شست و شوی نمای ساختمان با 02174402 تماس بگیرید. با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان موج نو، در اولین فرصت خدمت موردنظر را دریافت کنید.