پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد

پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد

1397/5/4 سارا سلیمان پور
پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد شامل طیف وسیعی از خدمات می شود. نحوه برگزاری آن برای صاحبان این مجالس از اهمیت زیادی برخوردار است. این خدمات بسته به سلیقه مشتریان، از سوی تالار پذیرایی قابل ارائه به مهمان ها است. مشتریان برای به کار گیری نیروهای حرفه ای می توانند از طریق شرکت های معتبر تامین نیرو نظیر موج نو اقدام کنند تا از پذیرایی و تشریفات تاثیرگذار و برنامه ریزی شده بهره مند شوند.

پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد

پذیرایی از مهمان ها بخش مهمی از مراسم و رویدادها است. نحوه پذیرایی در موفقیت و تاثیرگذاری رویدادهای مختلف و لذت بردن مهمان ها از مراسم نقش مهمی دارد. پذیرایی از مجالس عقد، عروسی، تولد و انواع رویدادها نیاز به برنامه ریزی دقیق و حساب شده دارد تا بتوان نتیجه اثربخشی گرفت و موجبات شادی و لذت افراد حاضر را نیز برآورده کرد. هر مراسم یا رویدادی با توجه به چند عامل مهم، نیاز به نیروی تشریفات و پذیرایی منحصر به فرد و مجرب دارد؛ مسئول تشریفات حرفه ای به عواملی نظیر تعداد مهمان ها، بودجه مشتری، محل برگزاری مراسم، نوع مراسم و هدف از برگزاری از آن توجه ویژه ای می کند.

توجه به همه این جوانب از پس نیروهای تشریفات و پذیرایی بر می آید که با توجه به سابقه و تجربه کاری، به خوبی پذیرایی از مجالسی مانند عقد، عروسی و تولد را مدیریت می کنند. پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد شامل طیف وسیعی از خدمات می شود. این خدمات بسته به سلیقه مشتریان، از سوی تالار پذیرایی قابل ارائه به مهمان ها است. یکی از مجالسی که افراد به منظور برگزاری آن اقدام به استخدام نیروی خدمات مجالس از شرکت خدماتی پذیرایی می نمایند، مجلس جشن تولد  است. پذیرایی مجالس تولد مانند سایر مجالس، از اصول و قواعد خاصی پیروی می کند. در ادامه به بیان برخی ملزومات مجالس که توسط خدمه پذیرایی اعزامی از سوی شرکت خدماتی پذیرایی قابل ارائه می باشد، خواهیم پرداخت.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


برخی پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد

پذیرایی در مجالس عقد، عروسی و تولد شامل بخش های مختلفی می شود. به نوعی خدمات مربوط به تشریفات مجالس از قبل از ورود مهمان ها آغاز می شود و تا بعد از رفتن آن ها ادامه می یابد. این تشریفات شامل بخش های مختلفی هستند که موجب جذاب و حرفه ای شدن مجالس می شوند. در ادامه به چند عامل مهم اشاره می کنیم:

پخش موزیک شاد در حین مراسم

پخش موزیک در جشن های عقد، عروسی و تولد یکی از جذابیت های اساسی این گونه مجالس است. انتخاب موزیک مناسب هم نکته مهمی است تا مهمان ها بیشترین لذت را از حضور در مراسم ببرند. در برخی از رویدادها نیز، با توجه به نوع رویداد و هدف از برگزاری آن، با پخش موزیک مناسب هیجان و شور بیشتری به رویداد و مهمان ها منتقل می شود. انتخاب موزیک مناسب برای نیروهای تشریفات کار چالشی نیست چراکه آن ها بارها مراسم مختلفی را مدیریت کردند و با فضای حاکم در هر رویداد یا مهمانی ای آشنایی دارند. پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد شامل پخش موزیک متناسب با حال و هوای حاکم بر آن مجلس نیز می شود. در چنین مجالسی به دلیل فضای شاد حاکم بر مراسم، می بایست آهنگ هایی شاد و متناسب با فضای جشن برای مدعوین پخش شود. شرکت خدمات پذیرایی می تواند هماهنگی های لازم در خصوص گروه موسیقی زنده شامل خواننده و گروه نوازندگان به عمل آورد. همچنین،این شرکت می تواند ابزار پخش موسیقی توسط CD را نیز در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

فراهم نمودن کیک در مراسم عقد و عروسی و تولد 

از مظاهر اصلی جشن های عقد و عروسی و تولد ، کیک است. بنابراین، تشریفات تولد قابل ارائه از سوی شرکت خدماتی پذیرایی، شامل تهیه کیک متناسب با ذائقه مشتری و همچنین، پیاده سازی مراحل متعدد برای روشن نمودن شمع بر روی کیک تولد، فوت کردن شمع توسط فردی که سالروز تولدش می باشد و در نهایت، بریدن کیک و توزیع آن در میان مهمان ها می باشد. در مراسم عروسی، بریدن کیک عروسی از قواعد ویژه ای پیروی می نماید که عمدتا برای مهمان ها جذاب می باشد. به گونه ای که خاطره ای شیرین برای صاحبان مجالس و مهمان ها در خاطره ها ثبت شود.

کیک عروسی

تزئین نمودن محل برگزاری جشن عقد و عروسی و تولد

خدمات پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد شامل تزئین محل برگزاری جشن مورد نظر توسط شرکت خدماتی پذیرایی نیز می شود. اما این تزئین، با توجه به مجلس مورد نظر و متناسب با آن، متفاوت می باشد. به عنوان مثال، بادکنک از جمله ابزارهای بسیار کلیدی در تزئین سالن برگزاری جشن تولد می باشد. بادکنک آرایی محل برگزاری جشن تولد، به ویژه در جشن های تولد متعلق به کودکان، با استقبال زیادی مواجه می گردد. همچنین در مراسم عقد و عروسی از تزیینات دیگری برای جذاب شدن فضای مراسم استفاده می شود. نیروهای تشریفات و پذیرایی به خوبی می دانند برای رویدادهای مهم و جدی تجاری یا اجتماعی، چگونه محیط داخلی و خارجی مراسم را آراسته کنند. فقط کافیست مدیریت این گونه مجالس و رویدادها را به افراد و نیروهای حرفه ای بسپاریم تا بدون دغدغه خاصی، روند مراسم را دنبال کنیم. 

عکاسی و فيلمبرداری از جشن عروسی و جشن تولد

جشن تولد و جشن عروسی عمدتا از خاطره انگيزترين ميهمانی هايی می باشند که هر فرد در زندگی خود برگزار می کند. صاحبان این گونه مجالس علاقه دارند با ثبت لحظات شیرین خود در عقد و عروسی و تولد، خاطرات خود را به بهترین نحو ثبت کنند تا در آینده با رجوع به خاطرات ثبت شده، در کنار اطرافیان خود تجدید خاطره کنند. پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد، عکسبرداری و فيلمبرداری از اين جشن ها را نيز در بر می گيرد. عکاس و فيلمبردار با شکار لحظه های اثرگذار، می تواند به بهترين نحو ممکن خاطرات ميزبان را ثبت نمايد. شرکت های خدماتی پذيرايی قادر به هماهنگی با عکاس و فيلمبردار و اعزام آن ها به مراسم عقد و عروسی و تولد مشتريان خود هستند.

دیگر خدمات مجالس عقد و عروسی و تولد

به کار بردن رنگ های فانتزی و بسیار شاد برای تولد کودکان

شاد نمودن کودکان، از جمله اهداف مهمی است که آثار مثبت بسیاری در آینده جامعه خواهد گذاشت. کودکان به رنگ های شاد و فانتزی علاقه زیادی دارند. بنابراین در جشن تولد کودکان از رنگ های جذاب و مورد علاقه کودکان استفاده می شود تا لذت بیشتری از تولد ببرند. از جمله ابزارهایی که به منظور شاد نمودن کودکان می توان مورد استفاده قرار داد، رنگ های شاد و اعمال آن ها در حوزه های مختلف زندگی کودکان می باشد. پذیرایی مجالس تولد به ویژه برای کودکان، شامل دکوربندی محل برگزاری جشن تولد با استفاده از رنگ های شاد و زنده می باشد. این سرویس، قابل ارائه از سوی شرکت خدماتی پذیرایی به مشتریان می باشد. نیروهای تشریفات و پذیرایی به خوبی به تکنیک های ترکیب رنگ ها آشنا هستند و فضایی شاد و چشم نواز را طراحی می کنند. 

استفاده از فشفشه در مراسم جشن تولد

از جمله ابزارهای شادی آور مورد استفاده در جشن تولد، فشفشه است. بعضا بزرگسالان نیز در مراسم تولد خود از فشفشه استفاده می نمایند. عمدتا میزبان به تعداد مهمان ها فشفشه تهیه کرده و یک فشفشه در اختیار هر یک از آن ها می گذارد. سپس، همه مهمان ها حاضر در مراسم، به طور همزمان فشفشه های خود را روشن کرده و چراغ های سالن را نیز خاموش می نمایند. بدین ترتیب، صحنه زیبایی خلق می شود که سوژه مناسبی برای عکاس و فیلمیردار مجلس خواهد بود.

تزئین نمودن میزها با شمع

در مراسم جشن عقدو عروسی و تولد، روشن نمودن شمع به زیبایی هر چه بیشتر محل برگزاری مراسم کمک می نماید. از جمله تشریفات مجالس عقد و عروسی و تولد می توان به شمع آرایی میزهای پذیرایی در محل برگزاری جشن های مزبور اشاره نمود. این هنر به ویژه در مراسم تولد مورد استفاده و استقبال قرار می گیرد.

ارائه میوه، شیرینی، شکلات و نقل به مهمان ها

از ملزومات پذیرایی مجالس عقد و عروسی و تولد، میوه، شیرینی، شکلات و نقل می باشد. شرکت خدماتی پذیرایی می تواند در راستای ارائه خدمات به مشتریان، میوه، شیرینی و سایر لوازم پذیرایی مورد نیاز مشتریان را با توجه به سلیقه آن ها و به میزان مورد نیاز مشتریان، تهیه کند. خدمه پذیرایی اعزامی از سوی شرکت خدماتی پذیرایی می بایست حین برگزاری جشن های عقد و عروسی و تولد، در موقعیت های مناسب، نقل بر سر مهمان ها بریزند، شکلات و شیرینی به آن ها تعارف کنند و همچنین از میوه برای پذیرایی از مدعوین استفاده کنند.

برای دریافت خدمات تشریفات و پذیرایی، برای انواع مراسم و رویدادها، می توانید با 02174402 تماس بگیرید. کارشناسان موج نو شما را برای دریافت نیرویی متناسب با نیاز شما، راهنمایی می کنند.