تامین نیروی فنی و تاسیساتی برج

تامین نیروی فنی و تاسیساتی برج

1399/8/1 رقیه علینقی زاده
با گسترش برج سازی در کلان شهر تهران، نیازهای مرتبط با آن نیز در حال افزایش است. نقشه طرح های فنی و تاسیساتی برج ها بسیار گسترده و پیچیده است. از این رو برای رفع مشکلات تاسیساتی برج ها نیاز به نیرویی حرفه ای و مسلط به تاسیسات فنی برج است. سرویس و عیب یابی تاسیسات برج به صورت منظم و دوره ای از هزینه های گزاف و خسارات جدی تر جلوگیری خواهد کرد. موج نو با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب، برای حل مشکلات فنی و تاسیساتی برج های تهران آمادگی کامل دارد.

تامین نیروی فنی و تاسیساتی برج


برج سازی در کلان شهری مثل تهران به صورت روزافزونی در حال گسترش است؛ برای رفع مشکلات فنی و تاسیساتی برج ها، به دلیل ساختار پیچیده، یکپارچه و منحصر به فردشان، به نیروی انسانی متخصص در این حوزه نیاز است. نیرویی  حرفه ای که با ساختار فنی و تاسیساتی در برج ها آشنا و به تعمیر آن ها مسلط باشد. برج ها از قسمت های مختلف تشکیل می شوند که هر بخش دارای تأسیسات ویژه ای است. تاسیسات فنی در ساختمان ها شامل تأسیسات الکتریکی و مکانیکی هستند که برای تعمیر هر کدام به نیروی متخصص و باتجربه ای نیاز است. برای تعمیر، نگهداری و ساخت سیستم های تاسیساتی در برج ها باید سراغ نیروی فنی برج رفت و با به کارگیری نیروی تاسیساتی متخصص و با سرویس مداوم تأسیسات برج، در نهایت عمر مفید برج ها و تجهیزات آن ها افزایش پیدا می کند. موتورخانه، استخر، جکوزی، سیستم های خنک کننده یا گرم کننده، ژنراتورهای برق تنها بخشی از تأسیسات برج ها به شمار می روند که برای تعمیر یا نگهداری آن ها باید سراغ افراد باتجربه در این حوزه رفت. 

چرا به نیروی فنی و تاسیساتی برج نیاز داریم؟


تامین نیروی فنی و تاسیساتی حرفه ای برای برج ها از این جهت حائز اهمیت است که سیستم ساختاری برج ها با آپارتمان های  معمولی کاملاً متفاوت است و همه سیستم های فنی موجود در برج ها به صورت یکپارچه و درهم تنیده هستند. از این رو نیاز است تا نیرویی باتجربه و آموزش دیده و مسلط به سیستم های پیچیده برای تعمیر یا سرویس تأسیسات برج ها استخدام شود. به عنوان نمونه نگهداری و تعمیر موتورخانه برج یکی از بخش های خدمات فنی و تاسیساتی مربوط به برج ها است که بهتر است به صورت مداوم و منظم برای پیشگیری از پرداخت هزینه های تعمیر گزاف، نگهداری انجام شود. خدمات تاسیساتی و فنی برج شامل موارد زیر است:

1. سیستم های اعلان و اطفای حریق
2. لوله کشی فاضلاب
3. سیستم های تهویه مطبوع
4. دوربین های مداربسته
5. سیستم های سرمایشی و گرمایشی
6. تأسیسات حرارتی
7. سیستم های هوشمندسازی
8. سیستم روشنایی و بهداشتی
9. نصب و تعمیرات آسانسور

چگونه نیروی متخصص فنی و تاسیساتی برای برج استخدام کنیم؟


برای استخدام نیروی فنی و تاسیساتی برای برج ها می توان سراغ شرکت هایی رفت که نیروهای متخصص در این حوزه ها را آموزش داده و از نظر فنی و حرفه ای مورد تأیید آن ها هستند. این شرکت ها نیروهایی متعهد را انتخاب کرده و نیاز برج ها به نیروی فنی و تاسیساتی را در اولین فرصت برآورده خواهند کرد. 
برای دریافت خدمات فنی و تاسیساتی برج با شماره 02174402 تماس بگیرید. کارشناسان موج نو برای رفع مشکلتان، شما را راهنمایی خواهند کرد و نیروی فنی برج مرتبط با نیاز شما تامین خواهد شد. 

چرا کار تامین نیروی فنی و تاسیساتی برج را به شرکت های حقوقی بسپاریم؟


از آنجا که نیروی مناسب و کارآزموده برای رفع مشکلات فنی برج ها کم است، برای صاحبان برج ها به صرفه و اطمینان بخش است تا وظیفه مهم تامین نیروی فنی و تاسیساتی برج را به شرکت های متخصص در تامین نیروی فنی محول کنند. این شرکت ها نیاز مشتری خدمات را سنجیده و با آگاهی از توانایی های نیروی خدماتی و با بررسی پروفایل او و همچنین بر اساس مدل و ابعاد نیاز مشتری، مناسب ترین نیرو را برای برج ها انتخاب خواهند کرد. از طرفی عقد قرارداد با یک شرکت معتبر شما را از پیگیری های جانبی و یا عدم تامین نیرو در مواقع ضروری و خاص بی نیاز خواهد کرد. 
پیشنهاد می شود برای پیشگیری از بروز مشکلات جدی تر و پرهزینه به صورت مداوم سیستم های تاسیساتی برج ها سرویس شوند و چه بهتر که با به کارگیری نیروی فنی حرفه ای برای برج به صورت منظم، مشکل فنی برج ها قبل از اینکه حادتر شود و گسترش پیدا کند، توسط نیروی متخصص تأسیسات برج شناسایی و حل شود.

شرکت موج نو چگونه می تواند در موضوع تامین نیروی فنی و تاسیساتی برج به ما کمک کند؟

شرکت موج نو با توجه به ساختار ویژه برج ها، برای حل مشکلات مربوط به آن ها تدبیری جداگانه اندیشیده و علاوه بر تامین نیروی نظافت برج ها، برای حل مشکل تامین نیرو برای مشکلات فنی و تاسیساتی برج ها نیز اقدام به آموزش و تربیت نیروهای متخصص کرده است. مجموعه ‏ای از نیروهای متبحر با توانایی های متنوع برای نیازهای خدماتی گوناگون شما مشتریان عزیز در اختیار داریم. 
نیروهای فنی ما برای برج ها همیشه آماده مشکلات غیر قابل پیش بینی هستند و برای شناسایی و رفع مشکلات تاسیساتی جزئی تا اساسی و بنیادی برج ها آمادگی کامل دارند. موج نو این توانایی را دارد تا علاوه بر تامین نیرو برای تعمیر و سرویس تأسیسات برج، برای ساخت تأسیسات فنی جدید برای برج ها نیز نیروهای فنی ماهری معرفی کند.  
برای ثبت سفارش نیروی فنی و تاسیساتی می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید. کارشناسان موج نو پاسخگوی تماس ها و سوالات شما خواهند بود و با راهنمایی های لازم، تامین نیروی فنی متخصص برای برج ها در اولین فرصت انجام خواهد شد. 
در شرایط حساس کنونی به دلیل شیوع کرونا، شرکت موج نو همه پروتکل های بهداشتی را در نظر گرفته و تمام تلاش این شرکت بر این است تا با رعایت همه نکات بهداشتی، خدمتی کامل و درخور شأن به مشتریان عزیز ارائه دهد. همه نکات بهداشتی قبل از تامین نیرو در نظر گرفته می شود تا هم نیروی خدماتی و هم مشتری خدمات در سلامت کامل باشند.