نگهداری و تعمیر موتورخانه برج

نگهداری و تعمیر موتورخانه برج

1399/7/8 مهران شعاعیون
در نظر داشته باشید که سرویس مداوم موتورخانه از هزینه های آینده و تعمیر آن جلوگیری می کند و امکان خرابی و مشکل آن را کمتر می کند پس حتما به صورت دوره ای موتورخانه خودتان را به دست سرویس کار بسپارید. عامل بعدی که در روند تعیین قیمت تعمیر و نگهداری موتورخانه برج موثراست ، بزرگی و پیچیدگی آن می باشد. این مورد با حضور جکوزی و استخر در برج پیچیده تر نیز می شود در نتیجه حضور نیروی متخصص و بازدید او از موتورخانه در تعیین قیمت بسیار موثر است. درمجموع  برای سرویس یا تعمیر و

نگهداری و تعمیر موتورخانه برج

نگهداری و راه اندازی موتورخانه برج یکی کارهای بسیار در ساخت و ساز برج ها می باشد که اغلب به شرکت های مختلف برونسپاری می شود چراکه این کار می بایست توسط نیروی متخصص انجام شود. هزینه نگهداری و تعمیر موتورخانه وابسته به تعداد طبقات و همچنین واحد ها می باشد و به علت نوسان زیاد قیمت ارز ، هزینه آن نیز مدام تغییر می نماید ، لذا نمی توانیم  هزینه و قیمت درستی برای آن تعیین کنیم. 

 در نظر داشته باشید که سرویس مداوم موتورخانه از هزینه های آینده و تعمیر آن جلوگیری می کند و امکان خرابی و مشکل آن را کمتر می کند پس حتما به صورت دوره ای موتورخانه خودتان را به دست سرویس کار بسپارید.
عامل بعدی که در روند تعیین قیمت تعمیر و نگهداری موتورخانه برج موثراست ، بزرگی و پیچیدگی آن می باشد. این مورد با حضور جکوزی و استخر در برج پیچیده تر نیز می شود در نتیجه حضور نیروی متخصص و بازدید او از موتورخانه در تعیین قیمت بسیار موثر است. درمجموع  برای سرویس یا تعمیر و نگهداری موتورخانه برج نیروی متخصص می بایست بازدید های لازم را انجام داده و در نهایت نسبت به تعیین قیمت اقدام نماید.

جهت ثبت سفارش تعمیر و نگهداری موتورخانه برج با شماره 02174402 تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان ما در موج نو راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

جهت اطلاع از شرایط نظافت برج در تهران وارد لینک شوید.
 

قرارداد نگهداری موتورخانه چه مواردی را در بر می گیرد؟


شرکت موج نو می تواند با برج های واقع در شهر تهران جهت سرویس ، تعمیر و نگهداری موتورخانه برج به صورت دوره ای وارد قرار داد شود و برخی از مواردی که در این قرار داد ذکر می شوند شامل :

1-    تعمیر و نشت یابی منبع
2-    سرویس ، تعمی و نگهداری پمپ
3-    عیب یابی مشعل
4-    سرویس فلکه ها و در صورت نیاز تعویض آنها
5-    عایق کاری لوله ها
6-    تعویض و تعمیر شیر فلکه
7-    تعمیر منبع کوئلی
8-    بازرسی سیستم لوله کشی 
و....

سایر موارد بر حسب نیاز برج و موتورخانه ذکر می شوند ، از همین رو نیاز است که متخصص شرکت موج نو در محل حاضر شود و با بررسی موتورخانه ، نسبت به قیمت دهی و همچنین سرویس آن اقدام نماید. برای ثبت سفارش خود با شماره 02174402 تماس حاصل فرمائید.
 

چرا باید نیروی تعمیر و نگهداری موتورخانه برج بگیریم؟


رسیدگی و همچنین رعایت کردن پروتکل های مراقبتی می تواند ضامن طول عمر و سلامت موتورخانه باشد. این کار باعث می شود تا امکان وقوع مشکل و یا موردی که موجب خرابی موتورخانه شود از بین برود. در موتورخانه برج هر مورد و مشکلی امکان پذیر است و همین موضوع سبب می شود تا اهمیت نیروی تعمیر و نگهداری موتورخانه افزایش یابد. شما میتوانید برای برج خود یک نیروی ثابت استخدام کنید و تمام حقوق مزایای او را خودتان پرداخت نمائید و یا با یک شرکت معتبر وارد قرار داد شوید و به صورت دوره ای خدمت مورد نظرتان را دریافت کنید و همچنین طبق قرار داد ( به صورت دوره ای یا ماهانه) با شرکت مورد نظر تسویه کنید.


هزینه نصب موتورخانه برج به چه شکل است؟


نصب موتورخانه برج وابسته به واحد های برج و همچنین تعداد طبقات آن می باشد. البته استخر و جکوزی نیز شامل آن میگردند. در این بین متخصص بعد از حضور در محل برج و محاسبات لازم نسبت به ارائه هزینه و قیمت اقدام خواهد کرد و هیچگونه واحد اندازه گیری برای آن وجود ندارد. در برخی موارد اما میبینیم که هزینه راه اندازی مجدد موتورخانه بسیار مقرون به صرفه تر از تعمیر آن می باشد و در این صورت پیشنهاد می گردد که موتورخانه دوباره راه اندازی شود.


شرکت موج نو چگونه میتواند به ما کمک کند؟


شرکت موج نو با داشتن تجربه ای افزون بر 12 سال در ارائه خدمات راه اندازی ، سرویس ، تعمیر و نگهداری  موتور خانه برج ها ، آماده عقد قرارداد رسمی با برج ها تهران می باشد. شرکت موج نو یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این حوزه بوده و تجربه چند ساله این شرکت موجب شده است تا اعتماد همیشگی مشتریان خویش را داشته باشد.


شما عزیزان جهت دریافت خدمات تعمیر و نگهداری برج در تهران می توانید با شماره :02174402 تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به حل مشکل شما اقدام نمایند.