تأمین نیروی نظافتی برج

تأمین نیروی نظافتی برج

1399/7/20 رقیه علینقی زاده
با گسترش فرایند برج‌سازی در تهران، نیاز به تأمین نیرو برای نظافت آن‎ها نیز افزایش می‎یابد. با توجه به ویژگی‎های منحصربه‌فرد برج‎ها و ساختار پیچیده، نیاز به نیروی نظافتی متخصص و آموزش‎دیده است تا در کوتاه‌‏ترین زمان ممکن، باکیفیت‌‏ترین خدمت نظافتی را ارائه دهد. از طریق عقد قرارداد با شرکت‎های معتبر تأمین نیروی خدماتی می‎توانید نیروی نظافتی موردنظرتان را برای نظافت برج‌‏ها دریافت کنید. شرکت موج نو در این راستا، با آموزش نیروهای متخصص و حرفه‌‏ای به تأمین نیروی نظافتی برج‏‌ها می‎پردازد.

تأمین نیروی نظافتی برج

 
امروزه با رشد جمعیت در کلان شهرها، ساخت‌وساز برج‎ها هم با رشد قابل توجهی روبه‎رو شده است. برج‎هایی که جمعیت کلانی را در خود جای داده‌اند و از ابعاد و پیچیدگی خاصی نیز برخوردارند و از طرفی تمیز کردن یا نظافت آن‎ها با توجه به جمعیت بالای ساکن و گسترده بودن محیط برج‎ها اهمیت بالایی دارد. برج‌ها در کلان شهری مثل تهران از مختصات ویژه‌ای برخوردارند، در نتیجه لزوماً خدمات نظافت آن‎ها از خدماتی که در محیط‌هایی با ابعاد کوچک‌تر ارائه می‎شود، کاملاً متمایز است. از آنجا که برای رفع هر نیازی باید به دنبال بهینه‏ترین راه‌حل بود، برای نظافت برج در تهران نیز باید نیرویی مناسب و درخور با این نیاز کلان استخدام شود. با توجه به گستردگی و ویژگی‏های منحصربه‎فرد برج‎ها استفاده از نیروی خدماتی دارای تجربه و تخصص نقش مهمی دارد زیرا علاوه بر اینکه زمان ارائه سرویس خدماتی کاهش می‎یابد، نیروی نظافتی متخصص هم مستهلک نخواهد شد تا مشتریان این نوع خدمات از بهترین و مؤثرترین نوع خدمات بهره‎مند شوند.


 چرا به نیروی نظافتی برج احتیاج داریم؟


مسئله تأمین نیروی نظافتی متخصص به این دلیل مطرح می‌شود که نظافت برج‎ها با چالش‎های خاصی روبه‎‏رو است و مشکل کمبود نیروی متخصص در این حوزه نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال برای نماشویی برج‌ها به تأمین نیروی آموزش‌دیده و متخصص نیاز است که به کار کردن در ارتفاع زیاد مسلط باشد و به‌صورت بهینه و با استفاده از دستگاه مخصوص به نظافت نمای بیرونی ساختمان پرداخته و علاوه بر تمیز کردن نمای خارجی برج و درخشان کردن آن، آسیب‎های احتمالی آن را نیز برطرف کرده تا در نهایت جلوه‎ای زیبا به نمای برج ببخشد. همچنین نظافت محیط‎های بزرگ نیاز به استفاده از ابزارها و دستگاه‏های خاصی دارد و نیروی خدماتی باید به استفاده از این دستگاه‏ها مسلط باشد.


صاحبان برج‎ها چگونه می‌توانند نیروی نظافتی خود را تأمین کنند؟ 


صاحبان برج‎ها برای رفع نیاز نظافتی برج‌های خود می‌توانند با شرکت‎هایی که خدمات نظافت منزل در سطح خرد و کلان ارائه می‎دهند، تماس گرفته تا بر اساس نیاز آن‎ها نیروی موردنظر به مدت دلخواه مشتری اعزام شود. در این صورت شرکت خدماتی نیرویی بر اساس ابعاد سرویس خدماتی معرفی می‎کند. از آنجا که پیدا کردن نیروی متعهد و متخصص برای صاحبان برج‎ها به‎راحتی ممکن نیست و برای اینکه در وقت و هزینه خود صرفه‎جویی کنند، پیشنهاد می‎شود این کار مهم را به شرکت‎های پیشرو در این حوزه، که زیرساخت نظافتی ارائه می‎دهند، بسپارند. با محول کردن این مسئولیت به شرکت‎ها و عقد قرارداد با آن‎ها می‎توانند با خیالی آسوده از خدمات نظافتی در سطح مطلوب برخوردار شوند.

برای دریافت خدمات نظافتی برج با شماره 02174402 تماس بگیرید تا در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی شود و نیروی خدماتی موردنظرتان تأمین شود. 



مزایای تأمین نیروی نظافتی برج توسط شرکت‌های حقوقی چیست؟


 این اقدام مزایای زیادی را برای مشتریان خدمات نظافتی ایجاد می‎کند؛ به عنوان نمونه نیروی خدماتی مورد نظر تحت نظارت شرکتی معتبر فعالیت خود را انجام می‎دهد و مشتری با علم به اینکه شرکت توانایی‎های نیروی خدماتی را تایید کرده، به صورت تضمینی نیرویی آموزش دیده و کارامد در اختیار خواهد گرفت. در نتیجه احتمال رضایت از عملکرد نیروی خدماتی افزایش می‎یابد. همه برج‎ها شامل برج‎های تجاری، مسکونی یا اداری می‎توانند از این خدمات استفاده کنند و با توجه به نیاز آن‏ها نیروی نظافتی ماهر تأمین می‌شود. 


شرکت موج نو چگونه می‎تواند در موضوع تأمین نیروی نظافتی به ما کمک کند؟


از آنجا که نظافت برج‎ها  سطح کلان‎تری از خدمات نظافتی را می‎طلبد، شرکت موج نو با نیازسنجی و تحلیل مشکلات و چالش‌های نظافت برج‎ها و با آموزش و تربیت نیروهای متخصص تلاش کرده در مسیر برطرف کردن نیاز برج‎های تهران به خدمات نظافتی گام موثری بردارد.  موج نو با ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‎ای و با تأمین نیرویی که به جزییات خدمات نظافتی برج‌ها کاملا آشنا و مسلط است، برای حل معضل کمبود نیروی متخصص برای نظافت برج‎ها چاره مناسبی اندیشیده است. تمیزکاری شیشه‌های برج یا شستشوی نمای برج، کف سابی، نظافت کردن مشاع‎ها و راه پله‎ها و هر آنچه که زیرمجموعه نظافت برج قرار می‎گیرد، در مجموعه نظافت برج‎ها لحاظ شده است و نیروهای خدماتی بر اساس جزییات وظایف محوله برای مشتری خدمات انتخاب و تأمین می‌شوند.

برای ثبت درخواست نیروی نظافتی برج با شماره 02174402 تماس بگیرید، کارشناسان ما در موج نو پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. 

در این دوران حساس و با وجود شیوع کرونا، خدمات نظافتی موج نو و نیروی نظافتی این شرکت با رعایت تمامی پروتکل‎های بهداشتی خدماتی امن و مطمئن به مشتریان ارائه می‎کند تا با نهایت اطمینان و بدون هیچ گونه نگرانی از خدمات موج نو بهره‌مند شوید. پکیج‎های خدماتی موج نو متناسب با نیازهای ویژه شما است و به صورت خدمات روزانه، هفتگی و یا ماهانه دسته‌بندی می‏شود. در نتیجه شما در استفاده از نیروی خدماتی هیچ محدودیتی ندارید و بنا به خواسته شما نیروی موردنظر تمدید یا جایگزین خواهد شد.