خدمات نظافت آنلاین

خدمات نظافت آنلاین

1397/11/4 سارا سلیمان پور
خدمات نظافت آنلاین از سرویس های پرمخاطب اپلیکیشن خدمات منزل سرویک می باشد که دارای تنوع و گستردگی زیادی نیز می باشد. همان طور که در معرفی اپلیکیشن سرویک اشاره نمودیم، استفاده از سامانه هوشمند ارائه خدمات

خدمات نظافت آنلاین

خدمات نظافت آنلاین از سرویس های پرمخاطب اپلیکیشن خدمات منزل سرویک( لینک دانلود اپلیکیشن سرویک ) می باشد که دارای تنوع و گستردگی زیادی نیز می باشد. همان طور که در معرفی اپلیکیشن سرویک اشاره نمودیم، استفاده از سامانه هوشمند ارائه خدمات (سرویک) مزایای بسیاری برای کاربران داشته و تسهیلات گوناگونی را نیز برای آنها فراهم می نماید. مزایای استفاده از خدمات نظافت آنلاین سرویک را در این مقاله بخوانید.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خدمات نظافت آنلاین اپلیکیشن سرویک چه مزایایی برای مشتریان دارد؟

صرفه جویی در وقت مشتریان

خدمات نظافت آنلاین ارائه شده از طریق طراحی اپلیکیشن موبایل خدماتی سرویک به سهولت و در کمترین زمان ممکن قابل دسترسی کاربران بوده و این امر منجر به صرفه جویی در زمان مشتریان می گردد. کارشناسان و پرسنل این مجموعه همگی پیگیر سفارشات مشتریان بوده و به همین خاطر، مشتری بلافاصله پس از ثبت سفارش پیش پیش فاکتور خود را مشاهده نموده و یا در صورت لزوم، با تماس تلفنی از سوی این مجموعه به منظور کارشناسی سرویس مورد نظر خود مواجه خواهد گشت. 

امکان ثبت سفارش در نیمه شب

به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات نظافت آنلاین از سوی این مجموعه، طراحی اپلیکیشن سرویک به نحوی صورت گرفته که شما عزیزان حتی در نیمه شب نیز قادر به انتخاب سروی مورد نظر خود و ثبت سفارش باشید. این امکان، تنها یکی از نقاط قوت این مجموعه خدماتی بوده و با دانلود و نصب  اپلیکیشن سرویک، خواهید توانست از سایر امکانات این اپ نیز بهره مند شوید.  

امکان پیگیری سفارش ثبت شده

با استفاده از سرویک، دیگر نگران چگونگی ثبت سفارش و همچنین، دریافت خدمات نظافت آنلاین مورد نظر خود نباشید. همان طور که اشاره نمودیم، بخش پشتیبانی این اپلیکیشن مانند سایر بخش های آن بسیار قوی عمل نموده و در صورتی که شما عزیزان تمایل به پیگیری نمودن سفارش خود داشته باشید، به راحتی می توانید از طریق ورود به بخش پشتیبانی و یا تماس با شماره تلفن شرکت خدماتی موج نو به صورت 74402-021 وضعیت سفارش خود را پیگیری نمایید.

امکان پرداخت آسان

بهره مندی از خدمات نظافت آنلاین این امکان را برای شما فراهم می آورد که بدون نیاز به حضور در صف های طولانی پرداخت بانک در منزل خود بنشینید و به راحتی و تنها با وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب خود، هزینه سرویس مورد نظر خود را پرداخت نمایید.

امکان رزرو نیروی مورد علاقه

دست اندرکاران مجموعه سرویک این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده اند که علاوه بر خدمات نظافت آنلاین، بتوانید از حضور نیروی مورد علاقه خود نیز بهره مند شده و وی را به هنگام رزرو کارگر نظافتی، انتخاب نمایید.

امکان ثبت سفارش سرویس مشاعات کنترات

خدمات نظافت آنلاین سرویک این امکان را برای کاربران فراهم می آورد که بتوانند سرویس نظافت مشاعات منزل یا محل کار خود را به صورت کنتراتی سفارش دهند. مزایای استفاده از این سرویس، امکان ویژه ایست که از سوی مدیران مجموعه سرویک برای مشتریان در نظر گرفته شده و صرفه اقتصادی زیادی نیز برای آنها به ارمغان می آورد. 

امکان رزرو دوره ای

با نصب اپلیکیشن خدمات منزل سرویک و به منظور بهره مندی از خدمات نظافت آنلاین، امکان رزرو دوره ای سرویس های نظافتی نیز برای شما عزیزان فراهم می گردد. این امکان نیز از جمله مزایای شگفت انگیز این اپلیکیشن بوده و بدین ترتیب، خواهید توانست نیروی مورد علاقه خود را به صورت چند روز یک بار و یا به صورت چند روز در ماه و یا به صورت چند هفته چند بار رزرو نموده و از مهارت و تخصص وی بهره مند شوید. توجه نمایید که به هنگام رزرو نیروی مورد علاقه می بایست به برنامه کاری وی توجه نمایید. در غیر این صورت، ممکن است در ساعت و روز مورد نظر شما نیروی مزبور مشغول به کار بوده و قادر به ارائه خدمات نظافت به شما نباشد. در این صورت، سیستم به طور اتوماتیک، نیروی دیگری را جایگزین نظافتچی مزبور خواهد نمود. 

امکان بهره مندی از هدیه پس از اولین سفارش

پس از اینکه اپلیکیشن سرویک را نصب نمودید، چنانچه به منظور بهره مندی از خدمات نظافت آنلاین برای اولین بار اقدام به ثبت سفارش نمایید، می توانید از هدیه 20000 تومانی این مجموعه بهره مند شوید.