شرکت نظافت منزل جنوب تهران

شرکت نظافت منزل جنوب تهران

1397/7/9 سارا سلیمان پور
نظافت منزل جنوب تهران مانند نظافت منزل شرق تهران، نظافت منزل شمال تهران و نظافت منزل غرب تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت به شهروندان تهرانی، قادر به اعزام نيروی کار به مناطق مختلف شهر تهران می باشند.

نظافت منزل جنوب تهران 

نظافت منزل جنوب تهران مانند نظافت منزل شرق تهران، نظافت منزل شمال تهران و نظافت منزل غرب تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت به شهروندان تهرانی، قادر به اعزام نيروی کار به مناطق مختلف شهر تهران می باشند. بسياری از ساکنين جنوب شهر تهران خواهان واگذاری نظافت منزل خود به چنين شرکت هايی می باشند. نظافت منزل جنوب تهران نيز مانند ساير قسمت های تهران مستلزم رعايت اصول و قواعدی می باشد. در ادامه به بيان و بررسی برخی خدمات در زمينه نظافت منزل جنوب تهران خواهيم پرداخت. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نظافت منزل جنوب تهران شامل چه خدماتی می گردد؟

گردگیری وسايل منزل

معمولاً نیروهای نظافتی برای شروع نظافت منزل، ابتدا به گردگيری می پردازند. وسايل منزل جزو نخستين مراحل نظافت منزل جنوب تهران می باشد. مناطق جنوبی شهر تهران به دليل قرارگيری بيشتر در معرض گرد و غبار، نسبت به ساکنين ساير مناطق تهران، بيشتر نيازمند گردگیری وسايل منزل خود می باشند. خدمتکاران اعزامی از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات نظافت، قادر به گردگیری وسايل منزل به صورت حرفه ای و در کمترين زمان ممکن می باشند.  

شستشوی فرش ها

شستشوی فرش های منزل از جمله خدمات نظافت قابل ارائه به ساکنين جنوب شهر تهران می باشد. نيروهای خدماتی اعزام شده از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات نظافت می بايست آمادگی برآورده نمودن نيازهای مشتری در تمامی حوزه های مربوط به خدمات نظافت از جمله شستشوی فرش ها را داشته باشند. بدين ترتيب، نظافت منزل جنوب تهران به بهترين شکل ممکن انجام خواهد پذيرفت. 

نظافت فضای داخلی آشپزخانه 

نظافت فضای داخلی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. عموماً آشپزخانه در معرض آلودگی زیادی قرار دارند. آشپزخانه های منازل عمدتاً به دليل انجام پخت و پز، در معرض بخارات و بوهای مختلف قرار داشته و نيازمند نظافت می باشند. در حين طبخ غذا بر روی ديوارهای آشپزخانه قطرات روغن پريده و موجب چرب شدن و کثيفی ديوارها می گردد. نظافت آن ها برای حفظ بهداشت آشپزخانه و از بین بردن میکروب ها و باکتری ها ضرورت فراوانی دارد. نظافت منزل جنوب تهران شامل نظافت ديوارها و ساير سطوح آشپزخانه می گردد.

نظافت يخچال و اجاق گاز

يخچال از جمله وسايل حياتی موجود در هر خانه مسکونی می باشد. به دليل ارتباط مستقيم سلامت غذا با سلامت بدن افراد، نظافت و پاکيزگی يخچال از اهميت ويژه ای برخوردار می باشد. هر چنمد وقت یک بار باید دیواره ها داخلی یخچال، قفسه های آن و قسمت های بیرونی آن را تمیز کرد. نظافت یخچال به صورت منظم در تامین سلامت اعضای خانواده بسیار مهم است. متخصصان نظافت به خوبی می دانند از چه روش هایی استفاده کنند تا بدون وارد کردن کوچکترین آسیبی به یخچال، آن را تمیز و ضدعفونی کنند.
همچنين، اجاق گاز پس از پخت و پز روزانه، عمدتاً کثيف شده و می توان لکه های چربی و بسياری از قطعات مواد غذايی مختلف را بر روی آن مشاهده نمود. به همين خاطر، در مراحل نظافت منزل جنوب تهران، نمی بايست نظافت يخچال و نظافت اجاق گاز از نظر نيروهای خدماتی دور بماند. چراکه این دو عضو پرکابرد آشپزخانه در حفظ سلامت غذاهایی که اعضای خانواده می خورند، نقش بسزایی دارند.

ديگر خدمات قابل ارائه در نظافت منزل جنوب تهران

شستشوی دستشويی و حمام منزل

دستشويی و حمام دو مکان پر استفاده و مهم در هر منزلی می باشند. نظافت و پاکيزگی دستشويی و حمام بر سلامت جسمی ساکنين منزل تاثيرگذار می باشد. این امر به ویژه در توالت فرنگی اهمیت پیدا می نماید. به همين خاطر، از ديگر مراحل نظافت منزل جنوب تهران می توان به نظافت دستشويی و حمام اشاره نمود. نظافت دستشویی و حمام علاوه بر تمیز کردن با ضدعفونی نیز همراه است. زیرا یکی از آلوده ترین قسمت های خانه هستند و باید از هر گونه میکروب و آلودگی پاکیزه شوند.

نظافت حياط در منازل ويلايی

مناطق جنوبی شهر تهران دارای بافتی قديمی بوده و به همين دليل، بسياری از منازل در اين مناطق، دارای معماری سنتی بوده و به شکل ويلايی می باشند. همان طور که مطلع می باشيد، منازل ويلايی عمدتا دارای حياط می باشند. نظافت حياط منازل ويلايی از ديگر خدمات نظافت منزل جنوب تهران می باشد. بسته به اينکه در حياط منزل چه تعداد باغچه، گلدان، حوض و ساير موارد وجود داشته باشد، نيروی خدماتی می بايست وقت و انرژی مورد نياز را صرف نظافت حياط منزل بنمايد. 

پاک کردن شيشه پنجره های منزل

نظافت شيشه های پنجره ها در منازل، از ديگر خدمات نظافت منزل جنوب تهران می باشد. شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت، نيروهای کارآزموده و مجهز به ابزارهای مورد نياز براي نظافت پنجره های منازل واقع در مناطق جنوبی شهر تهران اعزام مي نمايند. شیشه ها و پنجره ها آلوده به گرد و غبار می شوند و روی ظاهر خانه تاثیر بدی می گذارند. 

شست و شوی مبلمان و فرش

شست و شوی مبلمان هم زیرمجموعه نظافت منزل قرار می گیرد. نیروهای متخصص نظافت ترفندهای زیادی را سراغ دارند تا همه لکه های سرسخت را از روی انواع مبل پاک کنند. نظافت فرش ها هم از خدمات دیگر نظافت منزل است.

شست و شوی نما

نظافت منزل در جنوب تهران شامل شست و شوی نمای ساختمان هم می شود. برخی از منازل از نماهایی در انواع مختلف برخوردار هستند. نیروی متخصص نظافت نما برای تمیز کردن نمای منازل استفاده می شود.