نظافت در منزل

نظافت در منزل

1397/11/20 سارا سلیمان پور
نظافت در منزل و ارائه خدمات نظافتی به مشتریان از طریق سرویس نظافت منزل توسط خانم جوان و سرویس نظافت منزل توسط خانم ، از مهم ترین سرویس های شرکتهای خدماتی نظافتی بوده و شامل نظافت منزل توسط خانم شرق تهران،

نظافت در منزل

نظافت در منزل و ارائه خدمات نظافتی به مشتریان از طریق سرویس نظافت منزل توسط خانم ، از مهم ترین سرویس های شرکتهای خدماتی نظافتی بوده و شامل نظافت منزل توسط خانم شرق تهران، نظافت منزل توسط خانم شمال تهران، نظافت منزل توسط خانم غرب تهران و بسیاری خدمات نظافت دیگر می گردد. نظافت در منزل شامل بسیاری از سرویس های نظافتی در منازل مسکونی می گردد که تعدادی از پرمخاطب ترین این سرویس ها در ادامه این مقاله به سمع شما همراهان عزیز خواهد رسید. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


سرویس های نظافت در منزل شامل چه مواردی می گردد؟

گردگیری سطوح، میزها، مبلمان و صندلی ها

انجام نظافت در منزل شامل موارد متعددی می گردد که تعدادی از این موارد جزء نظافت منزل بوده و تعدادی دیگر جزء خدمات اضافی محسوب شده و مشتری در صورت نیاز، می بایست ضمن توافق با کارگر در منزل، به جلب رضایت وی نیز بپردازد. گردگیری تمامی سطوح منزل، گردگیری میزها، مبلمان و همچنین، گردگیری صندلی ها، همگی جزء نظافت عمومی منزل می باشند.

شستشو و لکه گیری لباس ها و ملحفه ها

نظافت در منزل شامل لکه گیری و تمیز نمودن ملحفه ها نیز می گردد. به هنگام ارائه این سرویس نیز نیروی اعزامی می بایست مسلط بر چگونگی استفاده از شوینده ها و سفیدکننده های مختلف به منظور از بین بردن آثار لک به جا مانده از مواد غذایی و ... از روی ملحفه ها و لباس ها باشد. 

لکه گیری لباس

شستشوی پرده ها

نظافت در منزل علاوه بر نظافت کلی منزل، تعدادی دیگر از سرویس های نظافتی را نیز به همراه دارد. از جمله این سرویس ها می توان به جدا نمودن، شستشو و سپس نصب مجدد پرده ها اشاره نمود. در صورتی که مشتری درخواست سرویس نظافت منزل توسط خانم جوان از شرکت خدماتی نظافتی می نماید، انتظار وی از نیروی مزبور این است که وی مسلط بر چگونگی از بین بردن لکه های مختلف بوده و بتواند از شوینده های مختلف در موقع مقتضی استفاده نماید.  

شستشوی ظروف با دست و یا ماشین ظرفشویی

از جمله خدمات منزل که در تمامی منازل مورد نیاز بوده و از اقلام اساسی نظافت در منزل محسوب می گردد، شستشو و نظافت ظروف می باشد. اگر مشتری دارای ماشین ظرفشویی باشد، کارگر خدماتی می بایست ظروف را عاری از باقیمانده غذا نموده و سپس در ماشین ظرفشویی قرار داده و پس از شستشو، آنها را از ماشین خارج نماید. اما اگر آشپزخانه مشتری مجهز به ماشین ظرفشویی نباشد، نیروی نظافتی خانم می بایست با استفاده از دستکش، به شستشوی تمامی ظروف پرداخته و در صورت نیاز، از سفیدکننده نیز به منظور لکه گیری و جرمگیری بشقاب ها، استکان ها و لیوان ها استفاده نماید.