کارگر منزل

کارگر منزل

1397/11/16 سارا سلیمان پور
کارگر منزل علاوه بر نظافت منزل شرق تهران، نظافت منزل غرب تهران، نظافت منزل جنوب تهران و نظافت منزل شمال تهران قادر به ارائه سایر خدمات نیز به مشتریان شرکت نظافتی می باشد.

کارگر منزل

کارگر منزل علاوه بر نظافت منزل شرق تهران، نظافت منزل غرب تهران، نظافت منزل جنوب تهران و نظافت منزل شمال تهران قادر به ارائه سایر خدمات نیز به مشتریان شرکت نظافتی می باشد. بسیاری از مشتریان پس از دریافت سرویس از یک نیروی خدماتی، به جهت رضایت از عملکرد وی، دفعات بعدی نیز اقدام به درخواست همان کارگر منزل نموده و به عبارت دیگر، آن نیرو، تبدیل به نیروی مورد علاقه آنها می گردد. اما خدماتی که مشتریان از نیروی مورد علاقه خود انتظار دارند، شامل موارد متعددی می گردد که تعدادی از آنها در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


کارگر منزل چه وظایفی بر عهده دارد؟

نظافت کامل منزل

از جمله مسئولیت های اصلی که مشتریان برای کارگر منزل متصور می باشند، نظافت منزل می باشد. نیروی اعزامی می بایست تمامی نظافت های کلی و جزئی را متناسب با سلیقه و نظر مشتری انجام داده و سعی در جلب رضایت وی نماید. این سرویس شامل نظافت همه جانبه منزل می گردد. گردگیری سطوح، دیوارها و اشیاء منزل، شستشوی حمام و دستشویی شامل دیوارهای حمام و دستشویی، شستشوی روشویی در حمام و دستشویی، کاسه توالت ایرانی و فرنگی، نظافت آشپزخانه شامل تمیز نمودن دیوارها از لکه روغن و چربی، نظافت داخل یخچال، از بین بردن لکه ظروف با سفیدکننده مناسب و سایر امور نظافتی، همه و همه از جمله مسئولیت های کارگر منزل می باشند. 

نظافت کامل منزل

جمع آوری زباله ها

کارگر منزل می بایست علاوه بر نظافت قسمت های مختلف منزل، به جمع آوری زباله های منزل نیز پرداخته و زباله ها را به بیرون از منزل و به محل جمع آوری تعبیه شده در آن ببرد. 

بردن خودروی صاحبخانه به کارواش و پمپ بنزین

بسیاری از مشتریان از کارگر منزل خود انتظار دارند که بجز نظافت منزل، تعدادی دیگر از امور منزل آنها را نیز به عهده بگیرد که در صورت توافق دو طرف، انجام این کار بلامانع می باشد. به عنوان مثال، ممکن است مشتری از کارگر منزل خود بخواهد که خودروی وی را به کارواش برده و شستشو دهد. همچنین، ممکن است مشتری از نیروی خدماتی اعزامی درخواست نماید که خودروی وی را به پمپ بنزین برده و بنزین بزند. در این صورت، کارگر اعزامی می بایست دارای گواهینامه رانندگی بوده و بتواند مسئولیت خودروی مشتری را هرچند برای مدتی کوتاه بر عهده بگیرد. 

بردن کودک به مدرسه و بازگرداندن او

از دیگر خدماتی که بسیاری از مشتریان به کارگر منزل خود محول می نمایند، بردن فرزندشان به مهدکودک و یا مدرسه و سپس، بازگرداندن فرزند از مهد کودک و مدرسه می باشد. بدیهی است که در چنین مواقعی، کارگر منزل با مسئولیت و رضایت کامل مشتری این عمل را انجام خواهد داد. به مشتریان توصیه می گردد که تنها در صورت اعتماد کامل به نیروی اعزامی، چنین مسئولیت خطیری را به وی واگذار نمایند.