نظافت منزل شمال تهران

نظافت منزل شمال تهران

1397/7/15 سارا سلیمان پور
نظافت منزل شمال تهران جزء خدماتی است که شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافتی به ویژه شرکت های خدماتی شمال شهر تهران می بایست توجه ویژه ای به آن مبذول بدارند. ساکنین مناطق شمالی شهر تهران نیز مانند ساکنین سایر نقاط تهران و ایران، نیازمند تمیزی و نظافت منزل خود می باشند.

نظافت منزل شمال تهران

نظافت منزل از دیرباز جزو فعالیت های ضروری هر خانه ای به شمار می رفت . امروزه روند نظافت منزل با تحولات زیادی رو به رو شده است. در گذشته افراد به تنهایی تمامی امور نظافت منزل را تماماً بر عهده می گرفتند. با شروع هر فصل، سراسر خانه را آب و جارو می کردند و همه وسایل خانه را یک به یک نظافت می کردند. اما امروزه افراد ترجیح می دهند از وقت با ارزش خود استفاده های مهم تری کنند. در عوض این مسئولیت های مهم را به حرفه ای ها بسپارند. این اقدام هوشمندانه علاوه بر صرفه جویی در زمان، باعث بهره مندی از نظافت باکیفیت توسط نیروی حرفه ای می شود. نظافت منزل شمال تهران جزو خدماتی است که شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت به ويژه شرکت های خدماتی شمال شهر تهران می بايست توجه ويژه ای به آن مبذول بدارند. ساکنين مناطق شمالي شهر تهران نيز مانند ساکنين ساير نقاط تهران و ايران، نيازمند تميزی و نظافت منزل خود می باشند. بسياری از ساکنين اين مناطق به منظور دريافت خدمات نظافت منزل شمال تهران روی به سوی شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت کرده و از خدمات اين شرکت ها برای تميز نمودن محل سکونت خود بهره می برند. تعداد زيادی از مناطق شهر تهران در محدوده شمالی اين شهر واقع می باشند. در ادامه به معرفی مشهورترين مناطق شمالی شهر تهران می پردازيم.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نظافت منزل شمال تهران چه مناطقی از این شهر را در بر می گیرد؟

منطقه تجريش، منطقه قيطريه، منطقه الهيه، منطقه زعفرانيه، منطقه اقدسيه، منطقه چيذر، منطقه پاسداران، منطقه قلهک، منطقه فرمانيه، منطقه ولنجک، منطقه ظفر، منطقه ميرداماد،منطقه دولت، منطقه مينی سيتي، منطقه دربند، منطقه دارآباد، منطقه کامرانيه، منطقه نياوران، منطقه جماران، منطقه سعادت آباد، منطقه ونک، خيابان ملاصدرا، منطقه فرحزاد، منطقه اوين، منطقه کوی فراز، منطقه شهرک غرب، منطقه سئول، شهرک مخابرات و شهرک بوعلی .

همان طور که مطلع می باشيد، ساکنين مناطق شمالی شهر تهران عمدتا از افراد مرفه و متمول جامعه می باشند. بنابراين، شرکت های خدماتی نظافتی با اعتماد سازی و سعی در جلب رضايت مشتريان خود در زمينه نظافت منزل شمال تهران، خواهند توانست سود خوبی از آن خود نمايند. همان طور که اشاره شد، ساکنين مناطق شمالی تهران عمدتا متمول بوده و بنابراين، خدمات نظافت متفاوتی نيز برای منزل خود درخواست می نمايند. در ادامه به بيان و بررسی برخی خدمات نظافت منزل شمال تهران خواهيم پرداخت.

پرمخاطب ترين خدمات نظافت منزل شمال تهران

پخت و پز

بسياری از ساکنين منطق شمال شهر تهران خواهان اين هستند که فردی را برای خدمات نظافت منزل خود استخدام نمايند که علاوه بر ارائه خدمات نظافت منزل شمال تهران، قادر به انجام پخت و پز نيز باشد. بنابراين، تسلط بر آشپزی، از ديگر ارکان نظافت منزل شمال تهران می باشد. با این کار، در واقع با یک تیر دو نشان زده اند. علاوه بر اینکه منزلشان نظافت می شود، از خدمات پخت و پز و در صورت نیاز، پذیرایی از مهمانان نیز استفاده می کنند. نیروی نظافتی خانم در این شرایط انتخاب مساعدی خواهد بود. نیروهای خانم با توجه به اینکه به پخت و پز مسلط هستند، در سفره آرایی و پذیرایی نیز سلیقه زیادی به خرج می دهند. 

نظافت مبلمان منزل

بسياری از ساکنين شمال شهر تهران از مبلمان گران قيمت در منزل خود استفاده می نمايند. جنس بدنه و روکش تشک مبلمان، ميزان هنرهای دستی اعمال شده بر روی دسته ها و بدنه مبلمان، در قيمت گذاری بر روی مبلمان بسيار اثرگذار خواهد بود. نيروهای خدماتی اعزامی از سوی شرکت های ارائه کننده خدمات نظافت منزل شمال تهران، می بايست آموزش لازم در خصوص چگونگی تميز کردن مبلمان را ديده باشند. بدين ترتيب، اين نيروهای خدماتی خواهند توانست به بهترين نحو ممکن به نظافت انواع مبلمان پرداخته و از وارد نمودن خسارت به مشتريان خود اجتناب ورزند. 

نظافت کابينت های آشپزخانه

از جمله خدمات نظافت که در حوزه نظافت منزل شمال تهران مطرح می باشد، نظافت کابينت های آشپزخانه می باشد. همان طور که مطلع مي باشيد، کابينت ها عمدتا مکان هايی امن برای تخم گذاری حشراتی چون سوسک ها می باشند. بنابراين تميز نمودن کابينت های آشپزخانه يکی از اجزای جدايی ناپذير نظافت منزل شمال تهران بوده و شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت منزل نمی بايست از اين موضوع غافل شوند. نظافت کابینت ها و چیدن وسایل در آن ها به طوری که دسترسی به آن ها راحت باشد در حیطه کار نیروهای نظافت منزل می گنجد. مهارت و تجربه در این کار حرف اول را می زند که سبب می شود آشپزخانه و خانه شما به سرعت و با کیفیت بالایی تمیز، ضدعفونی و نظافت شود.

گردگیری منزل

یکی از ازکان اصلی نظافت منزل گردگیری سطوح و اسباب و اثاثیه منزل است. گردگیری منزل برای حفظ سلامت اعضای خانواده و گروه های حساس مانند کودکان و افراد مبتلا به آسم ضرورت زیادی دارد. علاوه بر تامین بهداشت فضای منزل، در درخشان شدن وسایل و اثاثیه هم موثر است و تاثیر چشم گیری در ظاهر منزل خواهد داشت. نیروی نظافتی ماهر از پارچه های مخصوص برای گردگیری هرچه بهتر سطوح استفاده می کند. با استفاده از پارچه ها و دستمال های میکروفایبر تمام سطوح و وسایل را از ویروس ها و باکتری ها پاک و تمیز می کند. 

نظافت يخچال و فريزر

نظافت يخچال و فريزر امری حياتی در فرايند خدمات نظافت منزل و زندگی روزمره همه ما می باشد. عدم توجه به نظافت يخچال و فريزر، منجر به آلودگی مواد غذايی شده و اين امر مستقيما بر سلامت جسمی اهالی منزل اثرگذار خواهد بود. در بسياری مواقع، افراد نسبت به فاسد شدن مواد غذايی موجود در يخچال و فريزر منزل خود آگاهی نداشته و همين امر منجر به آلوده شدن محيط داخل يخچال و فريزر خواهد گرديد. اين امر ممکن است در بين افراد مرفه جامعه بيشتر ديده شود. به همين خاطر، تميز نمودن زمان بندی شده يخچال و فريزر، از ديگر خدمات نظافت منزل شمال تهران می باشد.

اتو کردن لباس ها

نظافت منزل شمال تهران شامل مواردی متفاوت با موارد متداول خدمات منزل می گردد. يکی از اين خدمات، اتو نمودن لباس های شسته شده می باشد. بسياری از ساکنين شمال شهر تهران، خواهان استخدام فردی برای نظافت منزل شمال تهران خود مي باشند که اين فرد علاوه بر نظافت منزل، قادر به اتو کردن و مرتب نمودن لباس های اهالی منزل نيز باشد. استفاده از خدمات نظافت ثابت طی زمان بندی مشخص این گونه مشتریان را از هر نیاز نظافتی بی نیاز خواهد کرد. 

نظافت دیوار و سقف

نظافت منزل شامل نظافت دیوار و سقف نیز خواهد شد. تمیز کردن دیوارها و سقف خانه، با توجه به این که به مرور گردو غبار موجود در فضا ظاهر آن را ناخوشایند می کند، ضروری است. نیروهای نظافت منزل با استفاده از تجهیزات و متدهای نظافتی به صورت بهینه و باکیفیت دیوارها و سقف منزل را گردگیری و نظافت خواهند کرد. با توجه به جنس دیوار و رنگ آن از مطمئن ترین روش بدون ایجاد هیچ گونه خسارتی بهره خواهند برد. 

نظافت شیشه ها و پنجره ها

یکی از موارد نظافت منزل نظافت شیشه ها و پنجره ها است. نظافت شیشه ها و پنجره های منزل از داخل، در تمیز خانه نقش مهمی دارند. (برای نظافت نمای بیرونی پنجره ها  می توان از خدمات نماشویی استفاده کرد چون به تجهیزات ویژه ای نیازمند است. در هر صورت، پنجره ها به مرور دچار گردوغبار شده و باید به سرعت تمیز و شسته شوند. نیروهای نظافتی با استفاده از روش های بهینه و بیخطر قادرند حتی در ارتفاع به شست و شوی پنجره ها بپردازند. 

تیم نظافت منزل موج نو چه ویژگی هایی دارد؟

تیم نظافت منزل موج نو از روش های نوین و بی خطر ضدعفونی برای ضدعفونی کردن تمامی سطوح در منزل شما استفاده خواهد کرد. نیروهای نظافت منزل موج نو از متدهای جدید نظافتی استفاده می کنند. به عنوان نمونه استفاده از دستمال های میکروفایبر برای از بین بردن باکتری های سطوح بسیار کارساز خواهد بود. تمامی اصول و پروتکل های بهداشتی از جانب نیروهای نظافتی رعایت می شود. موج نو تمامی خدمات ارائه شده توسط نیروها را ارزیابی می کند. کارشناسان موج نو با بررسی سطح کیفی و کمی خدمات از طریق نیرو و مشتری، تمام تلاش خود را به ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان معطوف کرده اند. موج نو در نظافت منزل، دو خدمت متمایز عادی و ویژه به مشتریان عزیز تهرانی ارائه می دهد. با بهره مندی از خدمات ویژه، مشتریان از نیروهای حرفه ای تر و خدمات باکیفیت تری برخوردار می شوند. رضایت مشتریان از نحوه و نتیجه کار در اولویت است و در صورت رضایت مندی مشتری، ارائه خدمت به پایان می رسد. 

برای دریافت خدمات نظافت منزل در شمال تهران، با شماره 02174402 تماس بگیرید یا از طریق اپلیکیشن سرویک از خدمات فوری، مطمئن و در دسترس نظافت منزل برخوردار شوید. بسیار خرسند خواهیم بود که برای رفع نیازهای منزل شما به نیروی نظافتی ماهر، قدم مثبتی برداریم.