نظافت منزل شرق تهران توسط خانم

نظافت منزل شرق تهران توسط خانم

1397/9/5 سارا سلیمان پور
نظافت منزل شرق تهران توسط خانم ، نظافت منزل نارمک، نظافت منزل رسالت و نظافت منزل پاسداران سرویس های نظافتی پرمخاطب شرکت های نظافتی در حیطه نظافت منزل شرق تهران می باشد. نظافت منزل شرق تهران خانم جوان نیز از دیگر خدمات نظافتی مورد نیاز مشتریان می باشد که بدین منظور، شرکت های خدماتی نظافتی، اقدام به آموزش و جذب نیروهای نظافتی خانم در محدوده سنی پایین تر از 40 سال می نمایند.

نظافت منزل شرق تهران توسط خانم

نظافت منزل شرق تهران توسط خانم ، نظافت منزل نارمک، نظافت منزل رسالت و نظافت منزل پاسداران سرویس های نظافتی پرمخاطب شرکت های نظافتی در حیطه نظافت منزل شرق تهران می باشد. نظافت منزل شرق تهران خانم جوان نیز از دیگر خدمات نظافتی مورد نیاز مشتریان می باشد که بدین منظور، شرکت های خدماتی نظافتی، اقدام به آموزش و جذب نیروهای نظافتی خانم در محدوده سنی پایین تر از 40 سال می نمایند. اما سرویس دهی شرکت نظافتی توسط نیروی خدماتی خانم، دارای بایدها و نبایدهایی است که به تعدادی از آنها در ادامه این مقاله اشاره خواهیم کرد.   

بایدها و نبایدهای نظافت منزل شرق تهران توسط خانم

حضور حداقل یک خانم در منزل

شرکت خدماتی نظافتی شرق تهران به هنگام ارائه سرویس نظافت منزل شرق تهران توسط خانم می بایست از ایمنی و راحتی نیروی نظافتی خانم در منزل مشتری اطمینان پیدا نماید. ترجیح بر این است که هنگام حضور نیروی نظافتی خانم در منزل مشتری و انجام نظافت منزل شرق تهران توسط خانم ، دست کم یک خانم در منزل حضور داشته باشد. بدین ترتیب، کارگر نظافت منزل خانم احساس امنیت بیشتری کرده و با خیالی آسوده به انجام خدمات نظافت خواهد پرداخت. 

عدم واگذاری خدماتی چون شستشوی فرش و... به نیروی نظافتی خانم

درخواست سرویس نظافت منزل شرق تهران توسط خانم از شرکت نظافتی ، منوط به عدم واگذاری خدمات نظافتی سنگین به نیروی اعزامی می باشد. انجام بسیاری از خدمات منزل و خدمات نظافتی برای نظافتچی منزل خانم دشوار بوده و به لحاظ فیزیکی، قادر به انجام چنین کارهایی نمی باشد. برخی از خدمات نظافتی سنگین برای خانم ها عبارتند از: شستشوی فرش ها، نظافت و جابجایی مبلمان، نظافت دیوارهای منازل مسکونی و مواردی از این دست. در صورتی که نیروی نظافتی خانم حاضر به انجام چنین مواردی در منزل مشتری گردد، در ازای ارائه چنین خدماتی، درخواست دستمزد اضافی خواهد نمود. لازم به ذکر است که کارگر نظافت منزل آقا به ازای انجام چنین اموری، دستمزد بیشتر طلب نخواهد کرد.  

فراهم نمودن شرایطی که نیروی نظافتی خانم معذب نباشد

مشتری ها به هنگام درخواست کارگر نظافت منزل خانم از شرکت های خدماتی نظافتی، می بایست شرایط را برای حضور نظافتچی منزل خانم مساعد نموده و بستری فراهم نمایند که نیروی مزبور بتواند به راحتی و با طیب خاطر به انجام خدمات منزل و امور نظافتی مورد نیاز مشتری بپردازد. به عنوان مثال در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا، نیروی نظافتی خانم به جهت رعایت حجاب، ممکن است در ارائه سرویس نظافت منزل شرق تهران توسط خانم کمی با مشکل مواجه گردد. مشتری می تواند شرایطی در منزل خود فراهم نماید که نیروی نظافتی خانم، بتواند با بر تن نمودن لباسی به فعالیت بپردازد که انجام فعالیت های فیزیکی برای وی دشوار نباشد. 

چرا نظافت منزل توسط خانم بیشتر طرفدار دارد؟

نظافتچی های آقا و خانم هر کدام توانایی های منحصر به فردی دارند. نظافت منزل توسط خانم بین مشتریان خانم بیشتر پرطرفدار است. چراکه خانم ها به جزئیات توجه بیشتری می کنند. همچنین اگر مشتری بخواهد از خدمات جانبی مانند برگزاری مهمانی و آشپزی هم استفاده کند، نیروی خانم بهترین گزینه است. چون نظافتچی های خانم معمولاً سلیقه، دقت و ظرافت بیشتری به خرج می دهند و خلاقیت زیادی در آشپزی و سفره آرایی هم دارند. از طرفی نیروی نظافتی خانم با کودکان مشتری ارتباط بهتری برقرار می کند.

نیروی نظافت منزل خانم چه خدماتی ارائه می دهد؟

نیروی نظافت منزل خانم تمام امور نظافت مربوط به منزل را انجام می دهد که از میان این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستن ظرف ها
  • شست و شوی لباس ها
  • گردگیری
  • نظافت کامل آشپزخانه
  • نظافت حمام و دستشویی
  • از بین بردن بوی نم فرش و آلودگی های آن
  • جاروبرقی کشیدن
  • نظافت مبل و کف با بخارشوی یا به صورت دستی
  • نظافت شیشه ها و پنجره ها
  • مرتب کردن وسایل و لباس ها
  • شستن ملحفه
  • و...

چگونه خدمات نظافت منزل توسط خانم را در تهران دریافت کنیم؟

نیروهای نظافتی خانم در شرکت موج نو آماده ارائه خدمات نظافتی به شهروندان تهرانی هستند. برای دریافت خدمات متنوع موج نو، می توانید از روش های زیر اقدام کنید:

- با دانلود و نصب اپلیکیشن سِرویک می توانید خدمات نظافت منزل و نظافت محل کار را از طریق اپلیکیشن سفارش دهید و با دریافت تخفیف سفارش خود را ثبت کنید. خدمت موردنظر شما در تاریخ و ساعت مشخص و موردتایید شما و توسط نیروی نظافت حرفه ای ارائه می شود. 

- می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید تا با دریافت راهنمایی از کارشناسان مرکز تماس موج نو، خدمات موردنیاز خود را سفارش دهید. 

- از طریق وبسایت سرویک هم امکان درخواست خدمات فراهم است؛ به ویژه برای کسانی که سیستم عامل موبایل آن ها IOS است.