خدمات منزل

خدمات منزل

1397/5/10 سارا سلیمان پور
خدمات منزل آن دسته از فعالیت های زندگی هستند که همه افراد جامعه در هر شغل و موقعیت اجتماعی، با آن مواجه می باشند. انجام چنین اموری اجتناب ناپذیر بوده و افراد به شکل های مختلف به انجام خدمات منزل و

خدمات منزل

خدمات منزل آن دسته از فعاليت های زندگی هستند که همه افراد جامعه در هر شغل و موقعيت اجتماعی، با آن مواجه می باشند. انجام چنين اموری اجتناب ناپذير بوده و افراد به شکل های مختلف به انجام خدمات منزل و نظافت محل سکونت خود می پردازند.  خدمات منزل شامل طیف وسیعی از خدمات می شود که علاوه بر فعالیت های داخل منزل، بخشی از فعالیت های بیرونی از جمله خرید و... را نیز در بر می گیرد.   

تعدادی از مردم خود به تنهايی به انجام خدمات منزل اعم از نظافت منزل و ساير امور می پردازند. تعدادی ديگر ترجيح می دهند که از خدمات شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت استفاده نموده و نظافت منزل و انجام ساير امور داخلی منزل خود را به اين شرکت ها بسپارند. امروزه با وجود مشغله زیاد و همچنین با تغییر سبک زندگی، شرکت های زیادی وارد این عرصه شدند و با ارائه خدمات آنلاین و در دسترس، وظایف منزل را بر عهده می گیرند. افراد هم ترجیح می دهند با برخورداری از این خدمات، وقت با ارزش خود را صرف امور ضروری زندگی کنند. خدمات منزل شامل موارد متعددی می باشد که همه اين امور، قابل انجام توسط نيروهای خدماتی اعزامی از سوی شرکت خدماتی می باشند. در ادامه به بيان و بررسی برخی از پرمخاطب ترين خدمات منزل قابل ارائه از سوی شرکت خدماتی خواهيم پرداخت.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خدمات منزل شامل چه مواردی می باشد؟

نظافت منزل

يکی از مهم ترين مباحثی که در حوزه خدمات منزل مطرح می شود، مبحث نظافت منزل می باشد. به منظور نظافت منزل، شرکت خدماتی می بايست پرسنل خود را در خصوص نظافت قسمت های مختلف يک منزل مسکونی و همچنين نظافت اشياء و وسايلی که به طور متداول در يک منزل مسکونی وجود دارند، تعليم دهند. نیروهای نظافت منزل خانم و آقا، هر یک توانایی های منحصر به  فردی دارند. امور داخلی منزل را معمولاً نیروهای نظافتی خانم بر عهده می گیرند. نظافت آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و سایر بخش های خانه به صورت دقیق و حرفه ای انجام می شود. نیروهای نظافتی به جزییات توجه کرده و منزلی تمیز و مرتب تحویل مشتریان عزیز می دهند. همچنین به ترفندهای نظافتی آشنا هستند و با به کار گیری متدهای روز، همه مشکلات نظافتی منزل را حل می کنند. برای فضای خارجی منزل از قبیل راه پله ها، پارکینگ، حیاط و... هم می توان نیروهای نظافتی آقا به کار گرفت. آن ها با به کار گیری روش های بهینه، در زمانی کوتاه خدمتی مطلوب به شما ارائه می دهند. نيروهای خدماتی می بايست نظافت منزل را به نحوی انجام دهند که خسارتی به اشياء و لوازم خانه وارد نياورند. همچنين، می بايست برای تميز نمودن هر قسمت از منزل، از شوينده مناسب و روش نظافت بهينه استفاده نمايند.

خدمات ضدعفونی

بسیاری از افراد منازل خود را هر چند وقت یک بار ضدعفونی می کنند تا از شر حشرات موذی و میکروب ها خلاص شوند. این اقدام محیطی سالم، بهداشتی و ایمن برای آن ها و خانواده هایشان فراهم می کند. می توان فعالیت های ضدعفونی را به شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافتی سپرد. آن ها با توجه به درخواست شما از مواد مخصوص برای ضدعفونی همه قسمت های منزل شما استفاده می کنند. همچنین نیروهای نظافت به بسیاری از ترفندهای ضدعفونی طبیعی بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر هم آشنا هستند. در هر صورت بدون اینکه در معرض خطرات مراحل ضدعفونی قرار گیرید، این مسئولیت حساس را به افراد حرفه ای واگذار کنید. چون آن ها همه دستورالعمل های ایمنی را آموزش دیده اند. 

آشپزی

از ديگر خدمات منزل آشپزی است که دغدغه بسياری از مردم جامعه می باشد. در عصر حاضر برخی افراد به دليل مشغله کاری، فرصت کافی برای آشپزی کردن و پخت و پز در منزل نداشته همين امر باعث روی آوردن بسياری از مردم جامعه به فست فودها و غذاهای آماده شده است. شرکت خدماتی با استخدام نيروهای خدماتی مسلط به آشپزی و اعزام اين نيروها به مشتريان خود، اين مشکل زندگی مردم جامعه پرمشغله امروز را حل نموده و موجب تسهيل زندگی بسياری از افراد شده اند. وقتی قرار است از مهمان های زیادی پذیرایی کنید، بسیار سخت است همه غذاها را خودتان آماده کنید، در کنار آن منزلتان را هم مرتب و تمیز کنید. وقتی قرار است مهمانی تولد برگزار کنید، اگر بخواهید همه کارهای پخت و پز را به تنهایی انجام دهید، هیچ لذتی از مهمانی و تولد نخواهید برد. در چنین شرایطی به کار گیری نیروی مسلط به آشپزی به شدت راهگشا است. چراکه شما را از بسیاری از دغدغه های آماده کردن غذا و دسر خوشمزه رها می کند. در نتیجه با خیالی آسوده، وقتتان را در کنار مهمانان خود سپری می کنید. کسانی که خدمات آشپزی ارائه می دهند بسیار خوش سلیقه هستند و شما را در برابر مهمان هایتان سربلند خواهند کرد. 

آشپزی

نگهداری از کودکان

از مهمترین خدمات منزل نگهداری از فرزندان می باشد که عمدتا اين مسئوليت به عهده زنان می باشد. اما امروزه زنان جامعه پا به پای مردان در حوزه های مختلف فعاليت داشته و در کسوت های مختلفی اشتغال دارند. همين امر منجر به عدم حضور زنان در منزل برای ساعات طولانی می باشد. بدين ترتيب، فرزندان در منزل تنها مانده و والدين می بايست برای نگهداری و مراقبت از فرزندان خود، تمهيداتی بينديشند. 

از ديگر خدماتی که شرکت ارائه دهنده خدمات مراقبت از سالمند و کودک در راستای انجام خدمات منزل به مشتريان خود ارائه می نمايند، اعزام پرستار بچه برای مراقبت از فرزندان می باشد. والدين می بايست با تحقيق و بررسی، از شرکتی برای پرستار فرزند خود درخواست نيرو نمايند که پرسنلی با سواد و متعهد استخدام نموده و در جلب رضايت مشتريان خود کوشا باشد. پرستاران کودک موج نو دارای تحصیلات مرتبطی مانند کودک یاری و هنر و زبان کودک هستند. آن ها دارای تجربه کار در محیط مهدکودک ها هستند. برای کودکان زیر 2 سال و بالای 2 سال هم مربی جداگانه با ویژگی های متمایز در نظر گرفته شده است. 

برای دریافت خدمات پرستاری کودک موج نو می توانید با 02174402 تماس بگیرید و با دریافت مشاروه های رایگان، برای کودک خود پرستار مجرب اسخدام کنید. 

نگهداری از سالمندان

همان طور که اشاره نموديم، خدمات منزل موارد متعددی را در بر می گيرد که انجام هر يک از اين امور، نيازمند استخدام فردی زبده و کارآزموده می باشد. از جمله مسائل مهمی که بسياری از خانواده ها با آن مواجه می باشند، نگهداری و مراقبت از افراد سالخورده خانواده می باشد. بسياری از خانواده ها بنا به دلائل مخلف ممکن است به تنهايی قادر به نگهداری سالمند خود نباشند. برخی از اين دلايل عبارتند از : مشغله اعضای خانواده و الزام حضور آنها در بيرون از منزل، نياز سالمند به مراقبت های ويژه و دلايلی از اين دست. بنا به دلايل مطرح شده مزبور، بسياری از افراد رو به سوی شرکت های ارائه دهنده خدمات منزل نموده و اقدام به استخدام فردی می نمايند که قادر به مراقبت و نگهداری از سالمند آنها باشد. بدين ترتيب، اين افراد می توانند در خصوص انجام قسمتی از خدمات منزل خود، خيال خود را آسوده نموده و بر انجام ديگر امور تمرکز نمايند.

مزایای دریافت خدمات منزل از موج نو چیست؟

موج نو انواع خدمات منزل را در سطح کیفی بالا به مشتریان عزیز ارائه می دهد. عملکرد نیروها بلافاصله بعد از اتمام کار بررسی و ارزیابی می شود؛ این کار از طریق نظرسنجی از مشتری و نیرو به صورت دقیق انجام می گیرد. نیروها از فیلترهای گوناگون منابع انسانی عبور می کنند و از نظر مسائل حرفه ای و اخلاقی بررسی و تایید می شوند. از سویی همه نیروها تحت بیمه حوادث و سلامت قرار می گیرند و از این بابت مسئولیتی متوجه مشتریان نخواهد بود. خدمات منزل موج نو در دسترس و فوری است. به این معنی که با مراجعه به سایت سرویک می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن خدمت موردنظر را دریافت کنید.