نظافت شرکت

نظافت شرکت

1397/8/23 سارا سلیمان پور
نظافت شرکت و نظافت محل کار از جمله خدمات نظافتی شرکت های خدماتی نظافتی می باشد. به هنگام نظافت شرکت، می بايست از نيروهای نظافتی آموزش ديده در خصوص نظافت محل کار و شرکت ها استفاده نمود.

نظافت شرکت

امروزه، شرکت ها یکی از متقاضیان اصلی خدمات نظافتی هستند. تأثیر دریافت خدمات نظافت مطلوب در بهره وری نیروها و کارکنان محل کار بر کسی پوشیده نیست. از این رو بسیاری از شرکت ها به صورت دوره ای اقدام به دریافت خدمات نظافت در بخش های مختلف شرکت می کنند تا علاوه بر تامین بهداشت و ایمنی محیط کار، کارایی کارکنانشان هم ارتقا یابد. نظافت شرکت و نظافت محل کار از جمله خدمات نظافتی شرکت های خدماتی نظافتی می باشد. به هنگام نظافت شرکت، می بايست از نيروهای نظافتی آموزش ديده در خصوص نظافت محل کار و شرکت ها استفاده نمود. نظافت شرکت، نظافت ارگان ها و سازمان ها، نظافت نهادهای دولتی و خصوصی همه و همه از روند نظافتی معينی پيروی می نمايند که نيروهای نظافتی با آگاهی از اين روند، می توانند به ارائه خدمات نظافت به مشتريان خود بپردازند. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


فرايند نظافت شرکت و نکاتی در اين خصوص

کاربری شرکت

از مسائل مهمی که در فرايند نظافت شرکت و نظافت محل کار می بايست مد نظر نيروهای نظافتی و صاحبان شرکت خدماتی نظافتی قرار گيرد، کاربری شرکت مورد نظر می باشد. اين امر بر چگونگی پياده سازی فرايند نظافت و چگونگی استفاده از ابزارها و تجهيزات نظافتی اثرگذار می باشد.

مساحت شرکت

از ديگر مواردی که در فرايند نظافت شرکت می بايست مورد توجه صاحبان و عوامل شرکت نظافتی قرار گيرد، توجه به مساحت شرکت مورد نظر می باشد. اگر وسعت شرکت زياد باشد، به منظور صرفه جويی در زمان و همچنين کاهش فشار کاری نيروهای نظافتی، شرکت نظافتی می تواند دو يا چند نيروی نظافتی را به مکان مورد نظر اعزام نمايد. نظافت شرکت ها، کارخانه ها و در مجموع فضاهای شغلی کسب و کارها با نظافت منزل تا حدودی متفاوت است و مقیاس بزرگتری را شامل می شود. برای نظافت بهینه و سریع این گونه فضاها باید از نظافت صنعتی بهره برد. به عنوان مثال برج های تجاری وسعت بسیار زیادی دارند و برای اینکه فعالیت هایی که در آن جریان دارد، مختل نشود باید از تجهیزات ویژه برای نظافت سریع آن استفاده کرد. 

اولويت نظافتی صاحبان شرکت

نيروهای نظافتی اعزامی از سوی شرکت خدماتی نظافتی می بايست به هنگام نظافت شرکت ها، به اولويت بندی صاحبان شرکت توجه نموده و بر اساس اولويت اعلام شده، به نظافت قسمت های مختلف شرکت بپردازند. همچنين، ممکن است برخی قسمت های شرکت نياز به نظافت بيشتر و برخی قسمت ها اصلا نياز به نظافت نداشته باشند. نظافت برخی از بخش ها مانند سرویس های بهداشتی یا آشپزخانه ها از حساسیت بیشتری برخوردار است و یا به دلیل عبور و مرور زیاد بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرد. تمامی اين موارد، می بايست مورد توجه نيروی نظافتی قرار گيرند. 

لباس فرم

لباس فرم نیروی نظافتی به نوعی معرف اولیه خدمات است. علاوه بر معرفی شرکت خدماتی نشان دهنده رعایت بهداشت و اصول و استانداردهای کاری از سوی متخصصان و نیروهای نظافت است.  در برخی شرکت ها به دليل حساسيت های موجود، ترجيح بر اين است که نيروهای نظافتی اعزامی، لباس فرم بر تن داشته باشند. بديهی است که در صورت حضور نيروهای نظافتی اعزامی در ساعات کاری، اين حساسيت بيشتر بوده و نيروهای نظافتی می بايست به هنگام نظافت شرکت در اين مواقع، لباس فرم خود را به تن کنند. شرکت های مزبور، به هنگام ثبت سفارش، می بايست اين موضوع را با شرکت خدماتی مطرح نمايند تا نيروهای نظافتی اعزامی، آمادگی لازم برای تهيه لباس را داشته باشند. 

ساعت حضور نيروی نظافتی

از مسائل مهمی که به هنگام نظافت شرکت مطرح می باشد، توجه به ساعت حضور نيروهای خدماتی در شرکت می باشد. برخی شرکت ها خواهان حضور نيروهای خدماتی در خارج از ساعت کاری پرسنل خود می باشند. بديهی است که در خصوص زمان حضور نيروهای نظافتی در شرکت مورد نظر، می بايست هماهنگی های لازم صورت پذيرد. 

نیروی نظافت شرکت ها را از کجا تهیه کنیم؟

نظافت شرکت ها به نیروهای نظافتی ماهر و باتجربه ای نیاز دارد. چراکه در صورت مبتدی بودن نیروها، عملاً فعالیت های کاری در محیط شرکت با اختلال رو به رو می شود. برای تامین نیروی نظافت شرکت می توان به سراغ رویکردهای به روز رفت. به این ترتیب که از طریق شرکت های خدماتی و ارائه کنندگان خدمات نظافت رفت. سفارش خدمات نظافت از طریق شرکت های معتبر امکانات زیادی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. به عنوان مثال از توانایی ها و مهارت های نیروی نظافت مطمئن خواهند بود چراکه نیروها از قبل توسط شرکت خدماتی احراز صلاحیت شده اند. قبل از اینکه نیرو به استخدام شرکتی درآید، تمام گواهی های لازم از او دریافت می شود. همچنین نیروها توسط شرکت بیمه می شوند تا مسئولیتی متوجه مشتریان نباشد. شرکت های خدماتی قبل از فرستادن نیرو برای نظافت شرکت ها، آموزش های لازم را به او می دهند و او را برای ارائه سرویس اصولی و استاندارد نظافت آماده می کنند. از نظر حرفه ای و اخلاقی موارد موردنیاز به او یادآور می شود تا مشتریان بدون هیچ گونه چالشی از خدمات موردنظرشان برخوردار شوند. 

خدمات موج نو برای نظافت شرکت ها چه مزایایی دارد؟

موج نو طیف متنوعی از خدمات نظافت را به شرکت ها ارائه می دهد. این خدمات در دو نوع نظافت محل کار ویژه یا VIP و عادی دسته بندی می شوند. خدمات نظافت ویژه موج نو توسط حرفه ای ترین نیروها انجام می شوند. نیروهایی که کیفیت کارشان بسیار بالاتر از سایر نیروها است. خدمات نظافت شامل نظافت محل کار و نظافت مشاعات محل کار می شود. موج نو قبل از استخدام کامل نیروها آن ها را از فیلترهای گوناگونی می گذراند و به آن ها آموزش های لازم برای نظافت سریع، باکیفیت و بهینه می دهد. یکی از ویژگی هایی که موج نو را از سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات متمایز می کند، این است که خدمات بی واسطه ای به مشتریانش عرضه می کند. بنابراین به صورت مستمر از خدمات پشتیبانی می کند و به صورت 24 ساعته جوابگوی سؤالات و ابهامات مشتریان خواهد بود. 

موج نو با توجه به سابقه ای که در همکاری سازمانی با شرکت های مختلف دارد، در تلاش است با ارائه خدمات مطمئن، باکیفیت و فوری، قدم مثبتی در رفع نیازهای شرکت ها در دریافت خدمات نظافت به صرفه و مطلوب بردارد. برای نظافت شرکت ها می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان، سرویس های موردنظرتان را در اولین فرصت دریافت کنید.