شرکت خدمات باغبانی

شرکت خدمات باغبانی

1397/8/19 سارا سلیمان پور
شرکت خدمات باغبانی قادر به ارائه انواع خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز به مشتریان خود می باشد. مسئولین چنین شرکتی خواهان تامین تمامی نیازهای مشتریان خود در حوزه باغبانی و کشاورزی می باشند.

شرکت خدمات باغبانی 

در شهرهای بزرگ، برخورداری از فضای سبز اهمیت زیادی پیدا می کند. زیباسازی محیط زندگی و محل کار با هزینه به صرفه همان چیزی است که محیط زندگی شهری را به جایی بهتر برای زندگی تبدیل می کند. برای برخورداری ازخدمات باغبانی می توان مانند سایر خدمات از طریق پلتفرم های هوشمند بهترین و به روزترین خدمات باغبانی را دریافت کنند. لازمه دریافت خدمات حرفه ای، درواقع به کارگیری نیروهای خدماتی متخصص و مجرب است. برای استخدام نیروهای حرفه ای می توان از طریق شرکت های خدماتی معتبر اقدام کرد. شرکت خدمات باغبانی قادر به ارائه انواع خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز به مشتریان خود می باشد. مسئولین چنین شرکتی خواهان تامین تمامی نیازهای مشتریان خود در حوزه باغبانی و کشاورزی می باشند. پرسنل شرکت خدمات باغبانی دارای مهارت و تخصص لازم در زمینه ارائه انواع خدمات باغبانی، طراحی و اجرای فضای سبز، درخت کاری و گل کاری، اجرای انواع سیستم آبرسانی، سم پاشی می باشند. خدمات باغبانی شامل باغبانی باغچه های منازل، باغبانی فضاهای سبز عمومی چون پارک ها، چمن کاری، هرس کردن درختان، کوددهی و سایر موارد می گردد. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از خدمات قابل ارائه در حوزه باغبانی خواهیم پرداخت.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خدمات باغبانی شرکت خدمات باغبانی

کاشتن درخت 

از جمله خدمات مهمی که شرکت خدمات باغبانی قادر به ارائه آن به مشتریان خود می باشد، کاشت انواع درخت و نهال در باغچه منازل و در باغ های میوه و مزارع می باشد. متخصصین و باغبانان اعزامی از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات باغبانی، قادر به شناسایی نهال مناسب برای انواع زمین و نیز خاک مناسب هر گیاه می باشند. نیروهای خدمتی ماهر در این حوزه، با اصول و استانداردهای باغبانی، نحوه قلمه و پیوند زدن درختان و... آشنا و به انجام اصولی آن مسلط هستند. 

سمپاشی

سمپاشی یکی دیگر از خدماتی است که شرکت خدمات باغبانی ارائه می دهد. برای اینکه در فصلی مناسب باغ یا فضای سبز را سمپاشی کرد، باید از خدمات حرفه ای ها استفاده کرد. شرکت خدمات باغبانی قادر به اعزام نیروی متخصص به مکان مورد نظر مشتریان به منظور سمپاشی می باشد. سمپاشی مانع رسیدن هرگونه آفت به گیاهان و درختان شده و منجر به رشد بهتر آن ها می گردد. شناخت سم مناسب هر نوع گیاه و استفاده از تجهیزات و ابزار مناسب برای سمپاشی، از جمله خدماتی است که پرسنل شرکت ارائه دهنده خدمات باغبانی قادر به انجام آن برای مشتریان این شرکت می باشند.  

کود دهی

دیگر خدمت قابل ارائه از سوی شرکت خدمات باغبانی، کوددهی به گیاهان و درختان می باشد. کوددهی منجر به رشد بهتر گیاهان و درختان می گردد. پرسنل اعزامی از سوی شرکت خدمات باغبانی، دارای علم و تجربه کافی در خصوص کود مناسب و موثر می باشند. بدین ترتیب، مشتریان می توانند با خیالی آسوده کوددهی باغچه، باغ و یا مزارع خود را به این متخصصین واگذار نمایند. 

دیگر خدمات قابل ارائه از سوی شرکت خدمات باغبانی 

چمن زنی

از دیگر خدمات مورد نیاز مشتریان در حوزه باغبانی، چمن زنی می باشد. این خدمت، از جمله سرویس های شرکت خدمات باغبانی بوده و قبل ارائه توسط متخصصین این شرکت به مشتریان می باشد. سرویس چمن زنی می بایست با زمان بندی معین و با استفاده از ماشین های چمن زنی مدرن صورت پذیرد. 

هرس کردن

هرس کردن شاخ و برگ اضافی درختان، منجر به رشد بهتر درختان می گردد. باغبانان و متخصصین حوزه کارهای باغبانی قادر به هرس کردن تمامی درختان و ارائه این سرویس به مشتریان خود به بهترین نحو ممکن می باشند. 

آبیاری

یکی دیگر از خدمات باغبانی، آبیاری فضای سبز و باغات است. برای اینکه فضای سبز محل کار یا زندگی شما همواره شاداب بماند و گل و گیاه موجود در آن به راحتی پزمرده نشوند، باید طبق زمان بندی مشخص (با توجه به نوع گل ها و گیاهان) آن ها را آبیاری کرد. نیروهای متخصص باغبانی با شناختی که از هر یک از گونه های گیاهان دارند، به خوبی در انجام این کار تسلط دارند. 

کاشت گل در باغچه منازل و باغ ها

متخصصین شرکت خدمات باغبانی قادر به گل کاری باغچه منازل مشتریان خود می باشند. شناخت گل مناسب هر فصل، توجه به ترکیب رنگ گل های باغچه و رسیدگی به خاک، نور و آب این گل ها، از جمله تخصص های پرسنل شرکت خدمات باغبانی می باشد که به خوبی قادر به ارائه این سرویس ها به مشتریان شرکت می باشند. 

طراحی فضای سبز

امروزه در ساخت و ساز بسیاری از آپارتمان ها، مجتمع ها و برج ها به طراحی فضای سبز هم توجه ویژه ای می شود. با توجه به اینکه برخورداری از فضای سبز در روحیه ساکنان هر ساختمانی اثر بسزایی دارد، از جمله اینکه بهره وری کارکنان محیط های کاری را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهد، توصیه می شود بخشی از فضاهای برج های تجاری، اداری یا مسکونی با طراحی فضای سبز مزین شود. اگر برای طراحی فضای سبز در محیط های تجاری یا مسکونی خود به دنبال خدمات باغبانی حرفه ای هستید، با شماره 02174402 تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان موج نو، از خدماتی درخور، به صرفه و متناسب با نیازتان برخوردار شوید. 

مزیت های خدمات باغبانی شرکت موج نو 

شرکت موج نو در قالب 70 پکیج خدماتی، در تلاش است در حوزه های گوناگون از خدمات نظافت گرفته تا خدمات پرستاری، تاسیسات، جا به جایی و اثاث کشی و... سرویس های حرفه ای و رضایت بخشی را به مشتریان عزیز ارائه دهد. یکی از این سرویس ها، خدمات باغبانی، طراحی فضای سبز، سمپاشی و خدماتی از این قبیل است. برای ارائه خدمات حرفه ای، آموزش های لازم به نیروهای خدماتی داده می شود تا مشتریان در حین برخورداری از خدمات، با هیچ چالشی رو به رو نشوند. تمامی نیروهای موج نو احراز صلاحیت شده و تحت آموزش قرار گرفته اند تا سفارشات مشتریان در بالاترین سطح انجام شود. خدماتی که توسط شرکت موج نو ارائه می شود به صورت مستمر پشتیبانی می شود تا در نهایت خدماتی مطلوب به تمام مشتریان ارائه شود. تعهدات موج نو به مشتریانش همواره بعد از اتمام خدمات هم پابرجاست تا هدف رسیدن به رضایت حداکثری مشتریان محقق شود. 

برای دریافت خدمات موج نو و ثبت سفارش می توانید با 02174402 تماس بگیرید و با دریافت مشاوره های رایگان، خدمات موردنظرتان را در اولین فرصت دریافت کنید.